razbibriga
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 11.03.2024.
- Poruke
- 738
- Pohvaljen
- 1.990
Je l primaju ti aparati gotovinu?
Sada se vozim regiom NS-BG sto krece u 16:30, fascinantno mi je sto ceo voz od pocetka do kraja smrdi na urin. Svuda. Nisam imao ovakvog iskustva pre na ovoj trasi. Cak voz od BG-NIS pre par meseci dok sam isao,celom trasom nije smrdeo,samo jedan manji deo jer neko nije bio u stanju da zatvori wc. Ovde nije takav slucaj...
Sada se vozim regiom NS-BG sto krece u 16:30, fascinantno mi je sto ceo voz od pocetka do kraja smrdi na urin. Svuda. Nisam imao ovakvog iskustva pre na ovoj trasi. Cak voz od BG-NIS pre par meseci dok sam isao,celom trasom nije smrdeo,samo jedan manji deo jer neko nije bio u stanju da zatvori wc. Ovde nije takav slucaj...
To je zato što je sada obavezna rekonstrukcija stanica sa širokim peronima nadstrešnicama, podvožnjacima i liftovima.
Ona predvidjena rekonstukcija od pre 10 godina je samo podrazumevala zamenu pruge a materijali i radna snaga su poskupeli u medjuvremenu.
Ništa šokantno sa cenom.
Spinuje lik konstantno. Pusti ga.To je zato što je sada obavezna rekonstrukcija stanica sa širokim peronima nadstrešnicama, podvožnjacima i liftovima.
Ona predvidjena rekonstukcija od pre 10 godina je samo podrazumevala zamenu pruge a materijali i radna snaga su poskupeli u medjuvremenu.
Ništa šokantno sa cenom.
Spinuje lik konstantno. Pusti ga.
Mračio si na onom nalogu, sad nastavljaš da mračiš na ovom. Ali konstantno.Јави се кад будеш ушао у продавницу и купио млеко за 1000 динара уместо 150 динара и био у фазону - па ок је цена, потпуно нови тип тетрапака је и са новим чепом. Невероватан ми је недостатак критичког мишљења код неких, све ће да прогутају.
Mračio si na onom nalogu, sad nastavljaš da mračiš na ovom. Ali konstantno.
Malo mi te i žao. Nesrećna si ti duša, vidi se.
Ne zameri.
ja ne razlikujem baš infrastrukture železnice od urina, super je temaПогрешна тема.
Већ други пут у последњих пар дана када се дође до чињеница ти избегаваш одговор или скрећеш с теме, овај пут и на лично. Више о теби говори. Чуди ме и да модерација овог форума тако нешто дозвољава. Поздрав од "несрећника"...
Но да се вратимо на тему.
https://www.politika.rs/scc/clanak/615701/Mali-Valjevo-nastavlja-da-se-razvija-kao-i-cela-Srbija
У марту ове године министар финансија је изјавио да је завршен пројекат реконструкције пруге Ваљево - Врбница. А претходних година смо слушали "да је пројекат при крају". Када је 2017. урађена реконструкција Ресник - Ваљево тада је речено да почиње да се ради пројекат Ваљево - Врбница и да ће наставак реконструкције ка Врбници врло брзо почети да се ради. Дакле, ако је заиста пројекат почео да се ради 2017. требало им је је чак 7 година ураде пројекат, чија је израда плаћена од стране државе. Дакле, имаш пројекат који радиш 7 година (много дуго за тако нешто), изјавиш да је готов, претходне најаве су биле да ће цена реконструкције бити око 250 милиона евра и онда се након пар месеци јави други министар који каже да ће цена бити 6 до 8 пута већа и да се сад тражи новац од ЕУ за то. Искрено се надам да је то само Весићев лапсус, пошто је склон томе. Тај новац тешко да може да добије од ЕУ за тако нешто.
Kakvih činjenica?Већ други пут у последњих пар дана када се дође до чињеница ти избегаваш одговор или скрећеш с теме, овај пут и на лично. Више о теби говори. Чуди ме и да модерација овог форума тако нешто дозвољава. Поздрав од "несрећника"...
Da li ce da izmeste onaj mali delic koji ide kroz Bosnu?Projekat za barsku je gotov već duže vreme, samo je zbog rata u ukr otkazano potpisivanje ugovora sa RŽD. S obzirom da se spominju neke brzine od 110-120 km/h, možda će peglati krivine, ko zna
Sumnjam. Previše bi to koštalo a bez neke preke potrebe,barem što se tiče dela oko Štrbaca.Da li ce da izmeste onaj mali delic koji ide kroz Bosnu?
Ne bi bilo lose ni da izmeste prugu tako da bude bliza Zlatiboru, trenutno je previse udaljena i ne znam da li ljudi uopste idu vozom do Zlatibora, iako ima stanica, to bi dosta bi povecalo rentabilnost mislim
Projekat je revidiran, odnosno izmenjen u smislu da za svaku stanicu su morali da rade nov projekat sa sve osnovama, presecima posto se rade siroki peroni, to menja i kolosecnu situaciju na nekim mestima.
To je veliko unapredjenje u odnosu da sadasnje stanje gde imamo one prefabrikovane peroncice od metar i po sirine. Sad ce svako stajaliste i svaka stanica da lici na one na brzoj pruzi.
Sta tebi onda nije jasno zasto je to mnogo skuplje?
Ali verovatno tebi kao dezurnom negativcu se to ne dopada, promenio si nick ali narav ti je ostala ista. Tuzno...
Kakvih činjenica?
Na temi o putničkom saobraćaju daviš pitanjima zašto je pruga i signalizacija u jadnom stanju. A znamo svi dobro da itekako znaš o čemu se radi.
Nego,eto tako želiš da se napraviš pametan i kreneš da podjbvaš ljude glupostima. Šta si hteo da postigneš onakvim pitanjem? Malo smo i egoistični?
Ovde ti @spatiotecte da realan odgovor na tvoj zaprepašćujuć komentar da će da ukradu 1200000000 evra od EU i ti ga na to napadneš. A da pri tome ni ti nisi imao uvid u projekte.
Praviš žrtvu od samog sebe a prvi napadaš druge kada daju komentar na tvoje često netačno izlaganje.
Nadam se da ovo znači da će postaviti drugi kolosek do Valjeva.Zajedničko pismo Evropskoj komisiji o pruzi Beograd – Bar su danas u Beogradu potpisali ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Goran Vesić i ministarka saobraćaja Crne Gore Maja Vukićević.
Srbija i Crna Gora traže pare od EU za obnovu pruge Beograd-Bar
Zajedničko pismo Evropskoj komisiji o pruzi Beograd - Bar su danas u Beogradu potpisali ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Goran Vesić i ministarka saobraćaja Crne Gore Maja Vukićević.www.danas.rs
А, па немој сад: разлика од 250 милиона до 2 милијарде иде на ширину перона и потходнике.