Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sada se vozim regiom NS-BG sto krece u 16:30, fascinantno mi je sto ceo voz od pocetka do kraja smrdi na urin. Svuda. Nisam imao ovakvog iskustva pre na ovoj trasi. Cak voz od BG-NIS pre par meseci dok sam isao,celom trasom nije smrdeo,samo jedan manji deo jer neko nije bio u stanju da zatvori wc. Ovde nije takav slucaj...
1000016011.jpg
 
Sada se vozim regiom NS-BG sto krece u 16:30, fascinantno mi je sto ceo voz od pocetka do kraja smrdi na urin. Svuda. Nisam imao ovakvog iskustva pre na ovoj trasi. Cak voz od BG-NIS pre par meseci dok sam isao,celom trasom nije smrdeo,samo jedan manji deo jer neko nije bio u stanju da zatvori wc. Ovde nije takav slucaj...

Погрешна тема.
 
To je zato što je sada obavezna rekonstrukcija stanica sa širokim peronima nadstrešnicama, podvožnjacima i liftovima.

Ona predvidjena rekonstukcija od pre 10 godina je samo podrazumevala zamenu pruge a materijali i radna snaga su poskupeli u medjuvremenu.

Ništa šokantno sa cenom.

Јавља се вечити бранилац свега. Који материјали су поскупели 5-10 пута? Коме су плате повећане 5-10 пута? Имаш ли пројекат стари и нови да би узели ову твоју тврдњу за озбиљно?
 
To je zato što je sada obavezna rekonstrukcija stanica sa širokim peronima nadstrešnicama, podvožnjacima i liftovima.

Ona predvidjena rekonstukcija od pre 10 godina je samo podrazumevala zamenu pruge a materijali i radna snaga su poskupeli u medjuvremenu.

Ništa šokantno sa cenom.
Spinuje lik konstantno. Pusti ga.
 
Spinuje lik konstantno. Pusti ga.

Јави се кад будеш ушао у продавницу и купио млеко за 1000 динара уместо 150 динара и био у фазону - па ок је цена, потпуно нови тип тетрапака је и са новим чепом. Невероватан ми је недостатак критичког мишљења код неких, све ће да прогутају. Потпуно је разумљиво поскупљење нечега 20-30% па и 50% у односу на пре пар година. Али поскупљење од 600% до 800%?!
 
Јави се кад будеш ушао у продавницу и купио млеко за 1000 динара уместо 150 динара и био у фазону - па ок је цена, потпуно нови тип тетрапака је и са новим чепом. Невероватан ми је недостатак критичког мишљења код неких, све ће да прогутају.
Mračio si na onom nalogu, sad nastavljaš da mračiš na ovom. Ali konstantno.
Malo mi te i žao. Nesrećna si ti duša, vidi se.
Ne zameri. 🙏🏻
 
Mračio si na onom nalogu, sad nastavljaš da mračiš na ovom. Ali konstantno.
Malo mi te i žao. Nesrećna si ti duša, vidi se.
Ne zameri. 🙏🏻

Већ други пут у последњих пар дана када се дође до чињеница ти избегаваш одговор или скрећеш с теме, овај пут и на лично. Више о теби говори. Чуди ме и да модерација овог форума тако нешто дозвољава. Поздрав од "несрећника"...:ROFLMAO:

Но да се вратимо на тему.

https://www.politika.rs/scc/clanak/615701/Mali-Valjevo-nastavlja-da-se-razvija-kao-i-cela-Srbija

У марту ове године министар финансија је изјавио да је завршен пројекат реконструкције пруге Ваљево - Врбница. А претходних година смо слушали "да је пројекат при крају". Када је 2017. урађена реконструкција Ресник - Ваљево тада је речено да почиње да се ради пројекат Ваљево - Врбница и да ће наставак реконструкције ка Врбници врло брзо почети да се ради. Дакле, ако је заиста пројекат почео да се ради 2017. требало им је је чак 7 година ураде пројекат, чија је израда плаћена од стране државе. Дакле, имаш пројекат који радиш 7 година (много дуго за тако нешто), изјавиш да је готов, претходне најаве су биле да ће цена реконструкције бити око 250 милиона евра и онда се након пар месеци јави други министар који каже да ће цена бити 6 до 8 пута већа и да се сад тражи новац од ЕУ за то. Искрено се надам да је то само Весићев лапсус, пошто је склон томе. Тај новац тешко да може да добије од ЕУ за тако нешто.
 
Projekat za barsku je gotov već duže vreme, samo je zbog rata u ukr otkazano potpisivanje ugovora sa RŽD. S obzirom da se spominju neke brzine od 110-120 km/h, možda će peglati krivine, ko zna
 
Већ други пут у последњих пар дана када се дође до чињеница ти избегаваш одговор или скрећеш с теме, овај пут и на лично. Више о теби говори. Чуди ме и да модерација овог форума тако нешто дозвољава. Поздрав од "несрећника"...:ROFLMAO:

Но да се вратимо на тему.

https://www.politika.rs/scc/clanak/615701/Mali-Valjevo-nastavlja-da-se-razvija-kao-i-cela-Srbija

У марту ове године министар финансија је изјавио да је завршен пројекат реконструкције пруге Ваљево - Врбница. А претходних година смо слушали "да је пројекат при крају". Када је 2017. урађена реконструкција Ресник - Ваљево тада је речено да почиње да се ради пројекат Ваљево - Врбница и да ће наставак реконструкције ка Врбници врло брзо почети да се ради. Дакле, ако је заиста пројекат почео да се ради 2017. требало им је је чак 7 година ураде пројекат, чија је израда плаћена од стране државе. Дакле, имаш пројекат који радиш 7 година (много дуго за тако нешто), изјавиш да је готов, претходне најаве су биле да ће цена реконструкције бити око 250 милиона евра и онда се након пар месеци јави други министар који каже да ће цена бити 6 до 8 пута већа и да се сад тражи новац од ЕУ за то. Искрено се надам да је то само Весићев лапсус, пошто је склон томе. Тај новац тешко да може да добије од ЕУ за тако нешто.

Projekat je revidiran, odnosno izmenjen u smislu da za svaku stanicu su morali da rade nov projekat sa sve osnovama, presecima posto se rade siroki peroni, to menja i kolosecnu situaciju na nekim mestima.
To je veliko unapredjenje u odnosu da sadasnje stanje gde imamo one prefabrikovane peroncice od metar i po sirine. Sad ce svako stajaliste i svaka stanica da lici na one na brzoj pruzi.
Sta tebi onda nije jasno zasto je to mnogo skuplje?
Ali verovatno tebi kao dezurnom negativcu se to ne dopada, promenio si nick ali narav ti je ostala ista. Tuzno...
 
Претпостављам да није доступан јавности, али ипак, може ли се негде видети пројекат реконструкције барске пруге? Или барем да се негде поближе види шта можемо очекивати?
 
Већ други пут у последњих пар дана када се дође до чињеница ти избегаваш одговор или скрећеш с теме, овај пут и на лично. Више о теби говори. Чуди ме и да модерација овог форума тако нешто дозвољава. Поздрав од "несрећника"...:ROFLMAO:
Kakvih činjenica?
Na temi o putničkom saobraćaju daviš pitanjima zašto je pruga i signalizacija u jadnom stanju. A znamo svi dobro da itekako znaš o čemu se radi.
Nego,eto tako želiš da se napraviš pametan i kreneš da podjbvaš ljude glupostima. Šta si hteo da postigneš onakvim pitanjem? Malo smo i egoistični?
Ovde ti @spatiotecte da realan odgovor na tvoj zaprepašćujuć komentar da će da ukradu 1200000000 evra od EU i ti ga na to napadneš. A da pri tome ni ti nisi imao uvid u projekte.
Praviš žrtvu od samog sebe a prvi napadaš druge kada daju komentar na tvoje često netačno izlaganje.
 
Projekat za barsku je gotov već duže vreme, samo je zbog rata u ukr otkazano potpisivanje ugovora sa RŽD. S obzirom da se spominju neke brzine od 110-120 km/h, možda će peglati krivine, ko zna
Da li ce da izmeste onaj mali delic koji ide kroz Bosnu?
Ne bi bilo lose ni da izmeste prugu tako da bude bliza Zlatiboru, trenutno je previse udaljena i ne znam da li ljudi uopste idu vozom do Zlatibora, iako ima stanica, to bi dosta bi povecalo rentabilnost mislim
 
Da li ce da izmeste onaj mali delic koji ide kroz Bosnu?
Ne bi bilo lose ni da izmeste prugu tako da bude bliza Zlatiboru, trenutno je previse udaljena i ne znam da li ljudi uopste idu vozom do Zlatibora, iako ima stanica, to bi dosta bi povecalo rentabilnost mislim
Sumnjam. Previše bi to koštalo a bez neke preke potrebe,barem što se tiče dela oko Štrbaca.
A što se tiče Zlatibora, lako bi se rešilo sve kada bi se lokalna samouprava i SV dogovorili oko pokrivanja vozova sa autobuskom linijom do centra Zlatibora.
 
Projekat je revidiran, odnosno izmenjen u smislu da za svaku stanicu su morali da rade nov projekat sa sve osnovama, presecima posto se rade siroki peroni, to menja i kolosecnu situaciju na nekim mestima.
To je veliko unapredjenje u odnosu da sadasnje stanje gde imamo one prefabrikovane peroncice od metar i po sirine. Sad ce svako stajaliste i svaka stanica da lici na one na brzoj pruzi.
Sta tebi onda nije jasno zasto je to mnogo skuplje?
Ali verovatno tebi kao dezurnom negativcu se to ne dopada, promenio si nick ali narav ti je ostala ista. Tuzno...

Да ли си имао увид у првобитну и коначну верзију пројекта? Шта то поскупело пројекат чак 6 до 8 пута? Само станице?

Занимљиво је да је изградња барске пруге коштала 450 милиона америчких долара, што је рачунајући инфлацију од 1970. данас еквивалент 3,5 милијарде америчких долара односно 3,17 милијарди евра. Цела барска пруга - изградња. С обзиром да нас само реконструкција од Ваљева до Врбнице што је одока пола дужине пруге треба да кошта 1,5-2 милијарди долара долазимо до рачунице да реконструкција ове пруге мање више кошта исто као што нас је коштала изградња. А много форумаша овде (не ја) је говорило да је изградња барске пруге био огроман финансијски промашај због кога су други делови бивше нам државе патили. Да ли то значи да се по њима опет упуштамо у исти промашај?

Kakvih činjenica?
Na temi o putničkom saobraćaju daviš pitanjima zašto je pruga i signalizacija u jadnom stanju. A znamo svi dobro da itekako znaš o čemu se radi.
Nego,eto tako želiš da se napraviš pametan i kreneš da podjbvaš ljude glupostima. Šta si hteo da postigneš onakvim pitanjem? Malo smo i egoistični?
Ovde ti @spatiotecte da realan odgovor na tvoj zaprepašćujuć komentar da će da ukradu 1200000000 evra od EU i ti ga na to napadneš. A da pri tome ni ti nisi imao uvid u projekte.
Praviš žrtvu od samog sebe a prvi napadaš druge kada daju komentar na tvoje često netačno izlaganje.

Чињеница око цене изградње у овом случају. У другом случају је чињеница да си написао да би лоше стање новоремонтоване пруге и сигнализације Овча - Панчево проузроковало кашњења на сувозлатној прузи БГ-НС на којој већ 3-4 недеље возови свакодневно и редовно касне због квара сигнализације. Зато сам те и питао шта је разлог лошег стања пруге и сигнализације Овча - Панчево. Заиста нисам упућен зашто је пруга у лошем стању иако недавно ремонтована, а такође и сигнализација. Пошто си машиновођа, претпостављам да знаш, али и даље не желиш да ми даш одговор.

Што се тиче ЕУ, не бринем се ја за њих, нису они веверице да се од њих краду паре.
 
Zajedničko pismo Evropskoj komisiji o pruzi Beograd – Bar su danas u Beogradu potpisali ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Goran Vesić i ministarka saobraćaja Crne Gore Maja Vukićević.

Nadam se da ovo znači da će postaviti drugi kolosek do Valjeva.
 
To sam se i ja pitao i bilo bi dobro da iakoriste sada priliku za dodavanje drugog koloseka do Valjeva a značilo bi i Bg Vozu.
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je neko objavljivao.
 
А, па немој сад: разлика од 250 милиона до 2 милијарде иде на ширину перона и потходнике.

To deluje smešno i kao normalna stvar sad kad smo izgradili na desetine stanica sa širokim peronima i podhodnicima u poslednjih par godina ali u staroj Jugoslaviji ih je bilo jako malo i bio je to veliki lusuz imati tako nešto u to vreme jer da je bilo jeftino SFRJ bi izgradila mnogo više takvih stanica.

Pritom svaka ta nova stanica sa liftom peronima podhodnicima i nadstrešnicama i rekonstruisanom staničnom zgradom košta par miliona evra i pomnožis to sa brojem stanica i stajalista na trasi koji apsolutno nije mali.
 
Vrh