Kasno sam video post izvinjavam se. Redovno sam se vozio prugom od Golubinaca do Sremske Mitrovice. Stanice koje ste naveli nisu ni postojale sem Kraljevacangde eventualno uđe troje putnika koji su došli kolima iz obližnih većih naseljenih mesta. Pre dve godine voz je bio gotovo u potpunosti prazan, sada je daleko veća popunjenost uprkos tome što ide sporo. No voz je gotovo uvek u minut tačan tako da se može osloniti na taj vid transporta.
Laćarak je dobro povezan gradskim prevozom sa Sremskom Mitrovicom, linije saobraćaju redovno i staju upravo ispred železničke stanice koja je pre par godina rekonstruisana kao i plago ispred nje pa izgleda reprezentativno.
Mitrovica je administrativni centar regiona Srema, a ima jako.lošu povezanost sa istočnim delom Srema. Postoji samo jedna autobuska linija od Stare Pazove do Sremske Mitrovice koja kreće u 6:15 i bus se vraća u 12h.
Pored same pruge nalazi se dosta silosa u kojima se skladišti pšenica, a Sremska mitrovica ima i teretnu prugu do silosa kukuruca Corn i luke Lagator koja je takođe povezana i sa carinskim terminalom. Tako da mislim da je možda i važnija za kargo saobraćaj i oživljavanje ekonomije.
Takođe Šid ima problema sa nezaposlenošću, a Ruma, Inđija i pazova sa manjom radne snage pa bi benefiti bili prilično značajni jer bi podstakli mobilnost građana bez sumnje, zbog prilika za zapošljavanje i rad. Pa je ekonomska isplativost i tih 200km/h prilićno izvesna. Jeftin, pouzdan i efikasan transport do radnog mesta čini značajan faktor za postizanje mobilnosti građana koja utiče na efikasnost poslovanja pružaoca usluga transporta.
Pored toga mislim da se Srbija upušta u ovaj posao za 200km/h kako bi prkosila Hrvatskoj, a takođe za ovaj projekat imaju podršku EU jer je predstavljen kao ekološki projekat, koliko znam imaće dosta ekodukta. Mislim da bez podrške EU ne bi radili prugu za 200km/h.