Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

То је оно место где можеш са левог на десни и са десног на леви колосек? То је распутница? А зашто је "Г"?
Rasputnice su službena mesta gde se sa otvorene pruge odvaja neka druga pruga.
U Beogradskom železničkom čvoru ih ima nekoliko. I svaka od njih je označena jednim slovom (A, B, G, R, T, K) ili je nazvana po nekom toponimu.
 
Poslednja izmena:
Soko danas kasni u dolasku u Novi Sad 15 minuta, a sad ka Beogradu staje posle Inđije (kod nadvožnjaka šidske pruge) i onda lagana vožnja kroz stanicu Stara Pazova. Vidim da su na koloseku pored u stanici skoro dodavali kamen i podbijali, je l' zna neko šta se dešava?
 
Још су јуче цео дан ишли ФЛиртови уместо Цмокића
Soko danas kasni u dolasku u Novi Sad 15 minuta, a sad ka Beogradu staje posle Inđije (kod nadvožnjaka šidske pruge) i onda lagana vožnja kroz stanicu Stara Pazova. Vidim da su na koloseku pored u stanici skoro dodavali kamen i podbijali, je l' zna neko šta se dešava?
 
Svi sada ispadaju pametni, centar za poslove pomoćnog voza je verovatno jedan od najboljih delova železnice.
Ljudi su uvek na visini zadatka i reaguju brzo i besprekorno.
I sada kada se desila greška i to ne iz ljudske greške svi ih sada osuđuju i svi bi to pametnije uradili.

Što je najgore i dosta železničara učestvuje sa svojim komentarima i objavama na fb-u, bezveze i nepotrebno totalno.
 
Soko danas kasni u dolasku u Novi Sad 15 minuta, a sad ka Beogradu staje posle Inđije (kod nadvožnjaka šidske pruge) i onda lagana vožnja kroz stanicu Stara Pazova. Vidim da su na koloseku pored u stanici skoro dodavali kamen i podbijali, je l' zna neko šta se dešava?
I dalje je isto. Ka Novom Sadu staje ispred stanice Stara Pazova, onda ulazi u nju, pa opet staje. Onda kreće polako, nakratko ubrza, pa opet uspori kroz stanicu Inđija. U Novi Sad stiže sa 10 minuta kašnjenja. Za ljude koji gledaju da uklope sa prigradskim busevima, ovo može da se pretvori u kašnjenje kući od više od sat vremena.
 
Radi se na obilaznici u Nišu polako, krči se trasa. Manje više trasa ide uz Zaječarsku prugu pre nego što se ova odvoji preko autoputa, tamo kada krenu malo jači radovi na budućoj stanici Pantelej moraće da se demontira Zaječarska jedno 500-600 metara i da se uklapa sa budućom stanicom. Posle od Panteleja do CK-a uklanja se Zaječarska i ide manje više slična trasa sa trijanglom pred CK. Od Panteleja ka Svrljigu Zaječarska je potpuno nezavisna.
Kada krenu ozbiljniji radovi ka Zaječaru minimalno 4 mesec bez saobraćaja. 🫣
Videćemo kako će ići sve.

Foto: Miki Djordjevic
FB_IMG_1723568441765.jpg
 
Soko danas kasnio 7 min ka NS, 5 min nazad ka BG. O čemu se na kraju radi?
Ja mislim da je u pitanju stanica Stara Pazova i signalizacija kod njih.
Ulazni signali nisu u funkciji, a verovatno ni skretnice ne mogu da se prekrenu elektronski pa su ih postavili u skretanje i svi vozovi idu preko spoljnih koloseka.
 
Radi se na obilaznici u Nišu polako, krči se trasa. Manje više trasa ide uz Zaječarsku prugu pre nego što se ova odvoji preko autoputa, tamo kada krenu malo jači radovi na budućoj stanici Pantelej moraće da se demontira Zaječarska jedno 500-600 metara i da se uklapa sa budućom stanicom. Posle od Panteleja do CK-a uklanja se Zaječarska i ide manje više slična trasa sa trijanglom pred CK. Od Panteleja ka Svrljigu Zaječarska je potpuno nezavisna.
Kada krenu ozbiljniji radovi ka Zaječaru minimalno 4 mesec bez saobraćaja. 🫣
Videćemo kako će ići sve.

Foto: Miki Djordjevic
Могли су да пробију преко Малче да избију на Врело да је било памети...
 
Ja mislim da je u pitanju stanica Stara Pazova i signalizacija kod njih.
Ulazni signali nisu u funkciji, a verovatno ni skretnice ne mogu da se prekrenu elektronski pa su ih postavili u skretanje i svi vozovi idu preko spoljnih koloseka.
Па зар не могу да их поправе. Не бих рекао да се сигнализација поправља дуже од дан- два...
 
Vrh