Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Vrbas Nova

515181-whatsapp-image-2024-08-07-at-18-45-21-a07610cf-orig.jpg

515180-whatsapp-image-2024-08-07-at-18-45-21-116624d1-orig.jpg

515190-whatsapp-image-2024-08-07-at-18-52-31-82aa0ba6-orig.jpg

515199-whatsapp-image-2024-08-07-at-18-53-47-9f762875-orig.jpg

515195-whatsapp-image-2024-08-07-at-18-52-33-2c642593-orig.jpg

Link
 
Koliko vidim radiće se Novi Sad-Bogojevo? Kada se planira elektrifikacija i da li ima šanse da se ponovo oživi pruga do Bačke Palanke?
 
I gde je spomenuto menjanje trase?

Vučić je u loznici rekao da će se graditi “potpuno nova pruga”, verovatno misleći da se neće nastavljati ono što je izgradjeno tokom 90ih, što bi bila šteta jer je projektovana za 120 i neki tuneli su probijeni skroz a neki delimično. Takodje je Rio Tinto 2021. tražio od CIPa izradu tehničke dokumentacije za izmenu trase na delu ove pruge.
 
Vučić je u loznici rekao da će se graditi “potpuno nova pruga”, verovatno misleći da se neće nastavljati ono što je izgradjeno tokom 90ih, što bi bila šteta jer je projektovana za 120 i neki tuneli su probijeni skroz a neki delimično. Takodje je Rio Tinto 2021. tražio od CIPa izradu tehničke dokumentacije za izmenu trase na delu ove pruge.
Bolje da nista tu ne rade rio smeće i ta pruga u istoj priči ne može da znači ništa dobro
 
Zna li nekog iz kog razloga svaki voz koji prodje kroz Resnik mora da stoji tu 10-15 minuta? Sta se desava? Hoce li to biti sredjeno u skorije vreme, ili treba da se naviknemo da, pored fantastcnih 19 kmh kolko vozovi jure na delu trase od Rakovice do Resnika, malo i stojimo u mestu.
 
Zna li nekog iz kog razloga svaki voz koji prodje kroz Resnik mora da stoji tu 10-15 minuta? Sta se desava? Hoce li to biti sredjeno u skorije vreme, ili treba da se naviknemo da, pored fantastcnih 19 kmh kolko vozovi jure na delu trase od Rakovice do Resnika, malo i stojimo u mestu.
Gde tačno stoji?
 
Gde tačno stoji?
Baš u stanici. Izašla je vest o kvaru na kablovima u dužini od 7km, pa da će zbog toga saobraćaj biti usporen. Ali ne znam je li to povezano i kad će se srediti. I kad će da počne rekonstrukcija Niške pruge, pošto ceo deo od topčiderskog tunela do Resnika treba preorati.
 
Baš u stanici. Izašla je vest o kvaru na kablovima u dužini od 7km, pa da će zbog toga saobraćaj biti usporen. Ali ne znam je li to povezano i kad će se srediti. I kad će da počne rekonstrukcija Niške pruge, pošto ceo deo od topčiderskog tunela do Resnika treba preorati.
U kom smeru?
 
Zaustavljanje na stanici u oba smera. Između stanica, problem na levom i desnom koloseku.
 
I kad će da počne rekonstrukcija Niške pruge, pošto ceo deo od topčiderskog tunela do Resnika treba preorati.
Pa upravo je taj deo pruge najbolji u Beogradskom čvoru(ne računam BG-NS prugu). Šta bi tu konkretno trebalo da se preore i zbog čega?
 
Pa upravo je taj deo pruge najbolji u Beogradskom čvoru(ne računam BG-NS prugu). Šta bi tu konkretno trebalo da se preore i zbog čega?
Od Prokopa do Resnika voz (bez zaustavljanja u Rakovici) trenutno putuje oko 20 minuta, to je ispod 40 kmh prosečno, na pojedinim delovima ove trase se vozovi kreću brzinom od 19kmh. Kad se na to doda još zaustavljanje u Resniku od 10-15 min, dobije se to da vozu treba preko pola sata da pređe impozantnih 10 km (ili nesto vise, ne znam tačne mere). Po meni je to žalosno.
 
Od Prokopa do Resnika voz (bez zaustavljanja u Rakovici) trenutno putuje oko 20 minuta, to je ispod 40 kmh prosečno, na pojedinim delovima ove trase se vozovi kreću brzinom od 19kmh. Kad se na to doda još zaustavljanje u Resniku od 10-15 min, dobije se to da vozu treba preko pola sata da pređe impozantnih 10 km (ili nesto vise, ne znam tačne mere). Po meni je to žalosno.
Problem je u signalizaciji na delu Rakovica Resnik, kao što si i napisao ranije gore.
Kolosek je nov i dobar i daleko od preoravanja.
Jedino gde je problem sa građevinski delom ove pruge je na skretnicama bloka 2 u Rakovici i rasputnici G. I zbog toga je brzina kroz samu stanicu 20km/h, mada i to ne bi trebalo.
Ali izgleda da se čuva nečije du pe, pa je neko iz infre naredio da se uvede ograničena brzina kroz celu stanicu umesto lagane samo na bloku 2. Da ne bi lagana vožnja bola oči nekome a pruga remontovana relativno skoro.
Daleko je to sve od "preoravanja".
 
A dobro, ne insistiram ja baš na tom oranju 😂 Nego koristim tu trasu svaki dan, pa počne da ubija u pojam, naročito kad stojite u mestu po 10-15 min, pa onda još prelazi ne rade, pa se zbog ko zna kakvih kvarova brzina dodatno spusti.. Sad dobar deo te trase izmedju Resnika i Rakovice ide 30 kmh (ne računajući deo gde je 19kmh). Po meni, ako se planira brza pruga prema Nišu, ovo mora da se sredi.
 
@mvbg1 Има ли негде фотографије "Г" распутнице, ја никако не могу да укапирам како то изгледа.
 
Sad dobar deo te trase izmedju Resnika i Rakovice ide 30 kmh (ne računajući deo gde je 19kmh). Po meni, ako se planira brza pruga prema Nišu, ovo mora da se sredi.
Brzina od 30 km/h je posledica neispravne signalizacije i poštovanje propisa iz Saobraćajnog pravilnika.

@mvbg1 Има ли негде фотографије "Г" распутнице, ја никако не могу да укапирам како то изгледа.
Na 1:03:40 kreće deonica kod Rasputnice G.
 

Квар на контактној мрежи на прузи Београд Центар-Раковица, БГ воз извучен из тунела након четири сата​



Da li je moguće da u centru Beograda ne možeo da izvučemo voz u najkraćem roku nego se čeka 4 sata sa sve putnicima unutra?
 
Poslednja izmena:
Vrh