Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Arnorian sa SSC je nacrtao mapu brzina buduce HSR 3 u Srbiji.

Pogledajte prilog 208172
160 km/h od Stare Pazove do Golubinaca, ostalo je dobro

Po mojim proračunima voz bez zaustavljanja od STP do granice će putovati 29 minuta, ukoliki bi ova brzina bila 160 km/h putovao bi 34 minuta.
Sa zaustavljanjem u Rumi, Mitrovici i Šidu bi ova razlika bila za nijansu manja, a voz bi putovao okvirno 40ak minuta (procena) sa 200.
Po ovom planu se ukidaju stajališta Kraljevci, Laćarak, Kuzkin, Bačinci i Gibarac zbog tih 200 km/h
 
Искрено боље да ураде пругу за 160 са денивелисањем критичних прелаза, и да у склопу тога среде и пругу за Бијељину макар до моста. Стратешки нам је значајније да имамо поуздан и чест воз до Бијељине, него да имамо брзу пругу ка Хрватској.
 
160 km/h od Stare Pazove do Golubinaca, ostalo je dobro

Po mojim proračunima voz bez zaustavljanja od STP do granice će putovati 29 minuta, ukoliki bi ova brzina bila 160 km/h putovao bi 34 minuta.
Sa zaustavljanjem u Rumi, Mitrovici i Šidu bi ova razlika bila za nijansu manja, a voz bi putovao okvirno 40ak minuta (procena) sa 200.
Po ovom planu se ukidaju stajališta Kraljevci, Laćarak, Kuzkin, Bačinci i Gibarac zbog tih 200 km/h
To znači manje od sat vremena od Prokopa do Šida ako dobro računam
 
Ulaziti u ovakav projekat bez garancije i kooperacije sa Hrvatskom stranom je totalno neekonomski održivo.
Pruga nema nikakav smisao ako se ne nadovezuje na makar 160 km/h sa njihove strane.

Ignorisati manje lokalne sredine je već sada postala normalna praksa u planiranju, tako da će preskočiti jedan Laćarak koje je najveće selo u Srbiji.
 
Ulaziti u ovakav projekat bez garancije i kooperacije sa Hrvatskom stranom je totalno neekonomski održivo.
Pruga nema nikakav smisao ako se ne nadovezuje na makar 160 km/h sa njihove strane.

Ignorisati manje lokalne sredine je već sada postala normalna praksa u planiranju, tako da će preskočiti jedan Laćarak koje je najveće selo u Srbiji.
Треба форсирати крак ка Бијељини, уз модернизацију истог са електрификацијом.
 
..nema više ni trase u Bjeljini,, ni železničke stanice...

...niti je pruga ikada išla negde dalje od Bjeljine...

...ni auto-put ne mogu da završe do tamo....

Ok slažem se da treba sačuvati trasu i most pa nekad za 100 godina ako bude potrebe... ali ulagati bilo šta danas u taj pravac....
 
Bizarno iskliznuće na granici Hrvatske i Srbije. Voz je iskliznuo na Srpskoj strani (verovatno zbog sunčane krivine koja je na tom delu ceć nekoliko dana) međutim 4 od 5 vagona su završila na Hrvatskoj strani i oštetitla njihovu infrastrukturu.
Meni je zanimljivo izveštavanje Hrvatskih medija, a najviše komentara na društvenim mrežama gde su svi kivni na HŽI, a HŽI u stvari nema nikakve veze sa ovim incidentom, osim što su ispali kao kolaterelna šteta.

Screenshot_20240815_122520_Facebook.jpg

FB_IMG_1723716876418.jpg
 
Ulaziti u ovakav projekat bez garancije i kooperacije sa Hrvatskom stranom je totalno neekonomski održivo.
Pruga nema nikakav smisao ako se ne nadovezuje na makar 160 km/h sa njihove strane.

Ignorisati manje lokalne sredine je već sada postala normalna praksa u planiranju, tako da će preskočiti jedan Laćarak koje je najveće selo u Srbiji.
Ovo nije projekat već planska osnova. Ovo može da se radi sledeće godine ili za 20 godina u zavisnosti od raspoloživosti sredstava. Jeste da nema toliko smisla bez Hrvatske strane, ali ako ima novca i volje bolje da mi završimo ovo sada nego da čekamo Hrvate koji pitanje kad će hteti. Ako išta zbog Rume, Mitrovice i Šida.
 
Apliciranje sa Hrvatskom (eventualno i Slovenijom) nam omogućava da dobijemo fondove od EU za ovaj projekat.

Ali i bez njih smo u takvoj dinamici da mozemo da finansiramo to sa kinezima. Ova deonica koridora X je kratka i potpuno ravna bez nekih mostova tunela ili potpuno novih zahtevnih trasa tako da je njena cena dosta manja od BG-Su i BG-Niš.
 
Bizarno iskliznuće na granici Hrvatske i Srbije. Voz je iskliznuo na Srpskoj strani (verovatno zbog sunčane krivine koja je na tom delu ceć nekoliko dana) međutim 4 od 5 vagona su završila na Hrvatskoj strani i oštetitla njihovu infrastrukturu.
Meni je zanimljivo izveštavanje Hrvatskih medija, a najviše komentara na društvenim mrežama gde su svi kivni na HŽI, a HŽI u stvari nema nikakve veze sa ovim incidentom, osim što su ispali kao kolaterelna šteta.

Pogledajte prilog 208204
Pogledajte prilog 208203
Kolega, jel može link sa tih hrvatskih portala? Jako me interesuju komentari.... Hvala unapred.
 
Kolega, jel može link sa tih hrvatskih portala? Jako me interesuju komentari.... Hvala unapred.




Za komentare poseti FB Stranice, ne moraš puno skrolovati, jer nije toliko bajata vest.
Mada su vesti o Jadroliniji trenutno u centru pažnje pa je slučaj prošao
pomalo ispod radara.
 
..nema više ni trase u Bjeljini,, ni železničke stanice...

...niti je pruga ikada išla negde dalje od Bjeljine...

...ni auto-put ne mogu da završe do tamo....

Ok slažem se da treba sačuvati trasu i most pa nekad za 100 godina ako bude potrebe... ali ulagati bilo šta danas u taj pravac....
PRvi put čujem da ka Bjeljini uopšte postoji pruga. Sad čitam da je trasa kroz Srpsku do 2016 bila u vlasništvu IŽS i da je tek data "poklonjena" ŽRS.

Postoji li ikakav saobraćaj na njoj? teretni?
 
Nema saobraćaja na dobrom delu trse dio pruge povadjen stanica ugašena na delu napravljena autobuska koja se ne koristi zvrlji prazna
Inace kad bi uradili u srpskoj obnovili prugu bijelijna granica od bjelijne do brčkog i mali komad da spoje ka Bl mozda ukupno sve ni 100km pruge imali bi vezi
Bl-BČ-BN-BG ili ti pruga 4B
 
Šine postoje do samog ulaska u Bijeljinu kao
i u polovini same stanice u Bijeljini.
To je sad praktično pruga Šid-Dvorovi iako je
u obje zemlje skroz zarasla u šumu ali šine
su i dalje tu. Vidio sam da su pokradene
s prolaznog kolosijeka u Dvorovima.
 
Vrh