bg-bud-vie
Beginner
Moćno izgleda)
Moćno izgleda)
160 km/h od Stare Pazove do Golubinaca, ostalo je dobro
Hahhah, cim sam video odma sam pomislio, ,,kolko li ce sad stajalista da ukinu?"Po ovom planu se ukidaju stajališta Kraljevci, Laćarak, Kuzkin, Bačinci i Gibarac zbog tih 200 km/h
Jedino stajalište od ovih nabrojanih koje postoji je Kraljevci. Sva ova druga su ukinuta.Po ovom planu se ukidaju stajališta Kraljevci, Laćarak, Kuzkin, Bačinci i Gibarac zbog tih 200 km/h
To znači manje od sat vremena od Prokopa do Šida ako dobro računam160 km/h od Stare Pazove do Golubinaca, ostalo je dobro
Po mojim proračunima voz bez zaustavljanja od STP do granice će putovati 29 minuta, ukoliki bi ova brzina bila 160 km/h putovao bi 34 minuta.
Sa zaustavljanjem u Rumi, Mitrovici i Šidu bi ova razlika bila za nijansu manja, a voz bi putovao okvirno 40ak minuta (procena) sa 200.
Po ovom planu se ukidaju stajališta Kraljevci, Laćarak, Kuzkin, Bačinci i Gibarac zbog tih 200 km/h
Треба форсирати крак ка Бијељини, уз модернизацију истог са електрификацијом.Ulaziti u ovakav projekat bez garancije i kooperacije sa Hrvatskom stranom je totalno neekonomski održivo.
Pruga nema nikakav smisao ako se ne nadovezuje na makar 160 km/h sa njihove strane.
Ignorisati manje lokalne sredine je već sada postala normalna praksa u planiranju, tako da će preskočiti jedan Laćarak koje je najveće selo u Srbiji.
Ovo nije projekat već planska osnova. Ovo može da se radi sledeće godine ili za 20 godina u zavisnosti od raspoloživosti sredstava. Jeste da nema toliko smisla bez Hrvatske strane, ali ako ima novca i volje bolje da mi završimo ovo sada nego da čekamo Hrvate koji pitanje kad će hteti. Ako išta zbog Rume, Mitrovice i Šida.Ulaziti u ovakav projekat bez garancije i kooperacije sa Hrvatskom stranom je totalno neekonomski održivo.
Pruga nema nikakav smisao ako se ne nadovezuje na makar 160 km/h sa njihove strane.
Ignorisati manje lokalne sredine je već sada postala normalna praksa u planiranju, tako da će preskočiti jedan Laćarak koje je najveće selo u Srbiji.
Krivina koja ne može da se ispravi bez rušenja pola grada120 km/h kroz SM je zbog naseljenog mesta?
Jeste, neki ubrzani voz sa stajanjem na NBG, Rumi, Sresmkoj Mitrovici i Šidu bi vozio ispod sat vremena. Regio okvirno sat i 10 - sat i 15 minutaTo znači manje od sat vremena od Prokopa do Šida ako dobro računam
Po kontaktnoj mreži se vidi da se u hrvatskom delu desio ovaj vanredni dogadjaj.
U Srbiji imamo drugačije stubove KM.
Kolega, jel može link sa tih hrvatskih portala? Jako me interesuju komentari.... Hvala unapred.Bizarno iskliznuće na granici Hrvatske i Srbije. Voz je iskliznuo na Srpskoj strani (verovatno zbog sunčane krivine koja je na tom delu ceć nekoliko dana) međutim 4 od 5 vagona su završila na Hrvatskoj strani i oštetitla njihovu infrastrukturu.
Meni je zanimljivo izveštavanje Hrvatskih medija, a najviše komentara na društvenim mrežama gde su svi kivni na HŽI, a HŽI u stvari nema nikakve veze sa ovim incidentom, osim što su ispali kao kolaterelna šteta.
Pogledajte prilog 208204
Pogledajte prilog 208203
Vidi se po pragovima, sa naše strane su tradicionalni ekološkiNe, tačno ispred sekcionara su ispali, ne vidi se, ali iza je naš KM.
Pogledajte prilog 208209
Granica je ovde:
Pogledajte prilog 208210
Ne, tačno ispred sekcionara su ispali, ne vidi se, ali iza je naš KM.
Pogledajte prilog 208209
Granica je ovde:
Pogledajte prilog 208210
Kolega, jel može link sa tih hrvatskih portala? Jako me interesuju komentari.... Hvala unapred.
PRvi put čujem da ka Bjeljini uopšte postoji pruga. Sad čitam da je trasa kroz Srpsku do 2016 bila u vlasništvu IŽS i da je tek data "poklonjena" ŽRS...nema više ni trase u Bjeljini,, ni železničke stanice...
...niti je pruga ikada išla negde dalje od Bjeljine...
...ni auto-put ne mogu da završe do tamo....
Ok slažem se da treba sačuvati trasu i most pa nekad za 100 godina ako bude potrebe... ali ulagati bilo šta danas u taj pravac....
Има други највећи град у РС. Зар је то мало? Или је железница само за туризам?Nema ni luka ni turista ni gastarbajtera ka Bijeljini.