bg-bud-vie
Beginner
horor kako izgleda
horor kako izgleda
Та пруга је иначе и више него зрела за комплетну реконструкцију, да поравнаш све и комплетно нову пругу, само иста траса.horor kako izgleda
I opet su postavili xy tip signalizacije, da li u tom preduzeću ima jedna normalna osoba? Pritom putokazi koji su postavljeni na stanici NS prlikom prvog renoviranja su daleko najbolji i smatram da su trebali da predstavljaju standard u daljoj unifikaciji infrastukurnih objekata srpksih železnica. Na šta liči da svaka stanica ima drugi dizajn, na Prokopu crne, ovde tamno plave, na ostalim svetlo plave, negde a4 crnobeli papir... kao da je to neka nauka.
Ubacio bih se na kratko na ovo... Ne znam da li sam ja tu nešto pogrešno shatio, ali stanica je ovde gde piše stajališta aerodrom, zar ne? Odakle ide šatl, odatle ili? Mislim, ako jeste, projektanti stvarno nikad avionom nisu leteli na neki veći aerodrom, izgleda samo Zakintos i slično, nemam drugo objašnjenje.Ovo će u budućnosti moći ovako da se ispravi... Naravno, ako denivelisano ukrštanje ili skretnice mogu da se grade neposredno ispred krivene.
Pogledajte prilog 202320
Od tog stajališta pa do terminala.Ubacio bih se na kratko na ovo... Ne znam da li sam ja tu nešto pogrešno shatio, ali stanica je ovde gde piše stajališta aerodrom, zar ne? Odakle ide šatl, odatle ili? Mislim, ako jeste, projektanti stvarno nikad avionom nisu leteli na neki veći aerodrom, izgleda samo Zakintos i slično, nemam drugo objašnjenje.
Retoričko pitanjeМислим да се одговор намеће, да ће шатл ићи од стајалишта "Аеродром" до аеродрома.
Bez uvrede, ali možda je objašnjenje da se ne razumeš u proces građenja pa s visoka pametuješ projektantima.Ubacio bih se na kratko na ovo... Ne znam da li sam ja tu nešto pogrešno shatio, ali stanica je ovde gde piše stajališta aerodrom, zar ne? Odakle ide šatl, odatle ili? Mislim, ako jeste, projektanti stvarno nikad avionom nisu leteli na neki veći aerodrom, izgleda samo Zakintos i slično, nemam drugo objašnjenje.
на бечком аеродрому мораш да пјешачиш сигурно 200м и да се попнеш на 2 спрата док не стигнеш до шалтера за чек-инКакви су таленти могу да шатл не пусте до теримнала а да мора пешке 100-200м
Godina 2009. u Novoj Pazovi, radovi na delu Batajnica - Golubinci pod saobraćajem, jako proređen Beovoz, vozovi za Šid i Novi Sad. Oko stanice Nova Pazova parking Bangladeš! Za svako drvo i banderu vezani bicilkli, na livadi bukvalno kola. Tada se išlo na skromna ulaganja, u godinama ekonomske krize. Godina 2024. Srbija se zadužuje do balčaka za milijarderske projekte bez ideje. Mentalno zaostalom je jasan grinfild potencijal južne strane stanice Nova Pazova, gde najmanje što može da se napravi je ogroman parking sa komercijalnim sadržajima. Ali ništa.@Пантограф
Znam da je postoje linije koje su ultra uspešne kao BG-NS i to je nesporno nego hoću reći da inženjeri kad su projektovali stanične kapacitete i tu se vidi da im je falila vizija uspesnog sistema park and ride zeleznice negi su ostali u toj nekoj slici zeleznica Srbije od pre par godina gde ispred zeleznickih stanica uvek stoji po 3-4 parkiranih krševa pa su prema toj slici raspadnute železnice osmislili neke minijaturne parkinge za svaku rekonstruisanu stanicu.
Sreća u svemu tome je što je to propust koji se lako da rešiti proširenjem kapaciteta.
Jednostavno do sada nismo imali stanice varoši veličine Indjije ili Pazova sa većim brojem parking mesta, u kolektivu našem je to uvek bilo par mesta ispred stanice.
Čovek je hteo da postavi pitanje u tehničkom smislu, i može da dobije odgovor u tehničkom smislu. Ulaganja u skretnice bi tu bila skromna, reda cene par stotina hiljada evra, ali u signalizaciju bi bila potrebna dosta ozbiljnija ulaganja koja idu ka par desetina miliona evra. Stvar je u tome da se prelaskom sa jednostranog na dvostrani saobraćaj četvorostruko uveličava broj mogućih vožnji kroz stanicu. Upitanju je jedna od glavnih međunarodnih pruga, ali pred dolazak naprednog armagedona nad železnicom je imala tek 40% obima saobraćaja iz SFRJ. Odnosno, funkcionisala bi i sa jednim dobrim kolosekom.Koji nivo ulaganja u skretnice, signalizaciju i komunikaciju je potreban da se saobraćaj na pruzi Šid-Ruma uredi tako da vozovi idu po zdravom koloseku u oba smera? Praštajte ako je bilo pitanje, još uvek sam loš u pretrazi foruma.
Јел то после шатла који те превезе 500м?на бечком аеродрому мораш да пјешачиш сигурно 200м и да се попнеш на 2 спрата док не стигнеш до шалтера за чек-ин
Pitam se kad će Beograd-Niš da dođe na red? To treba da bude prvi prioritet ja mislim.Reče Vučić da se odustalo od Subotica Sombor Bogojevo ali će se raditi Pančevo Zrenjanin Subotica sa krakom do Kikinde 120km rekonstrukcija sa elektrifikacijom + Vrbas - Sombor. Rok 2 godine za obe pruge.
Reče Vučić da se odustalo od Subotica Sombor Bogojevo ali će se raditi Pančevo Zrenjanin Subotica sa krakom do Kikinde 120km rekonstrukcija sa elektrifikacijom + Vrbas - Sombor. Rok 2 godine za obe pruge.
Nije rekao da se odustalo nego da sad nema novca. To ne znači da u sledećem budžetu naredne godine neće pronaći novac. Ali realnije je da će to sačkeati završetak ostalih deonica.Reče Vučić da se odustalo od Subotica Sombor Bogojevo ali će se raditi Pančevo Zrenjanin Subotica sa krakom do Kikinde 120km rekonstrukcija sa elektrifikacijom + Vrbas - Sombor. Rok 2 godine za obe pruge.
Aha, dakle ja kao krajnji korisnik, nemam pravo na svoje misljenje, jer moje misljenje je "pametovanje s visoka". Znas, ne vredjam se, nisam po zanimanju ni gradjevinski inzenjer, ni arhitekta, vec sam zavrsio Matematicki fakultet, sto me ne kvalifikuje kao strucnjaka ni u jednoj temi na ovom forumu, osim mozda ako je nesto vezano za softver, automatizaciju, itd... ali hteo bih da te pitam, zasto mislis da je irelevantno to sto sam rekao? Koristim aerodrom izmedju 10-15 puta godisnje, zavisi od kolicine posla koju obavljam u inostranstvu i vrlo sam nezadovoljan ovim resenjem, jer obisao sam mnoge aerodrome i uglavnom svi veci imaju povezanu zeleznicu ili metro sa aerodromom, uz izuzetak kad novog aerodroma u Istanbulu, koji je bio otvoren pre nego sto je bila kompletirana linija metroa do njega, pa si morao da se snalazis. Objasni mi, koja je poenta zeleznicke stanice udaljene od aerodroma, na koji ljudi stizu sa gomilom kofera. Voz prima vise ljudi od satla, satl ce verovatno da se placa, automatski gubi smisao kao transport, dodatno neki ljudi nece moci da udju u satl, zato sto vec vidim da nece biti optimiozvan broj satlova i kad izadjes iz voza, ljudi ce trcati ka satlu da bi zauzeli mesto. Posto ce postojati takva zavrzlama, ljudi ce se vratiti starim dobrim putovanjem automobilom i nista onda nisi postigao. Ne razumem se u procese, u ljude koji putuju se sigurno razumem.Bez uvrede, ali možda je objašnjenje da se ne razumeš u proces građenja pa s visoka pametuješ projektantima.
Od projektanata sa Zakintosa na odabrano tehničko rešenje daleko više utiču zadani budžet i vreme za realizaciju projekta, pogotovo u ovom slučaju. Da ne kažem da i investitor/politika/korisnik također utječu na krajni rezultat + još dosta faktora poput urbanističkih planova, dostupne tehnologije izgradnje, drugih instalacija i sl.
Dosta problema u infrastrukturi bi se moglo izbeći dobrim planiranjem, ali da ne širimo temu, znamo svi kako stojimo na tom polju.
Ostalo sto si rekao, u redu, saglasan sam, ali nisam sa ovim. Je l kazu iz SNS-a da je 18 milijardi budzet. Mislim, pare se razbacuju, ne znam sto se sad hvatamo da drzava nema budzet, kad je ceo EXPO preplacen.@alexjack
Nastavno na to razmisli i u kojoj državi živiš i s kolikim budžetom ona barata.