Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li to znaci da ce se povecati Vmax na toj deonici kada se zavrsi stanica i prorade sistemi?
 
ETCS i APB radi do ispred tog signala.
Na sketnicama je skretničar sa crvenim barjakom, uredno.
Stanica NS je još uvek u rekonstrukciji.
Zbog čega nije završena dok je bio zatvor pruge za BG je pitanje za nadležne.

Pošto još uvek nije završena u potpunosti stanica u Novom Sadu tako i njeni signalni sigurnosni uređaji nisu pušteni u rad.
Tako da TK a ujedno i ETCS radi samo do stanice Petrovaradin. Dok se na međustaničnom rastojanju između
NS-a i Varadina saobraćaj odvija u staničnom razmaku pa ti predsignali na Žeželjevom mostu nisu u funkciji.
Hvala vam na odgovorima.
 
Мислим да сам нашао решење за ефикасну везу аеродрома са градом.
А1 скратити до Бнв, затим увести бродску линију до Експо пристаништа, онда преседање на шатл бус до стајалишта Експо центар, затим возом до стајалишта аеродром, и онда шатл бус до терминала.
 
Poslednja izmena:
Bilo bi normalno da isplaniraju comuter/suburban rail, koji bi isao Prokop - zel st NBG - zatim da udje u metro sistem ispod blokova, pa da izadje iznad zemlje iza MMA (blok 72). Krak A da ide Expo pa Jakovo. Krak B da skrene desno, ispod zemlje do aerodroma pa na Ugrinovce (cak moze da se poveze do Batajnice na toj strani).
U buducnosti ista ta MMA stanica bi bila hub za nove linije ispod/preko Save pa Ada-Padina...
 
Данас је на деоници Суботица - Богојево, до 18:30, била смањена брзина на Vmax 30km/h због високих дневних температура.
Редовна брзина на тој прузи је 50km/h за путничке возове и 40km/h за теретне возове.
Исто се очекује и сутра.
То је, нажалост, постала стандардна процедура од стране ЗОП-а. Смањује се највећа допуштена брзина услед деценијског неодржавања пруга и појаве сунчаних кривина.
 
Данас је на деоници Суботица - Богојево, до 18:30, била смањена брзина на Vmax 30km/h због високих дневних температура.
Редовна брзина на тој прузи је 50km/h за путничке возове и 40km/h за теретне возове.
Исто се очекује и сутра.
То је, нажалост, постала стандардна процедура од стране ЗОП-а. Смањује се највећа допуштена брзина услед деценијског неодржавања пруга и појаве сунчаних кривина.
Ispravka mala putnicki vozovi 40km/h,a za teretne 30 km/h zbog visokih dnevnih temperatura...
Inace putnicki vozovi na relaciji Su-Sombor- Ns su u zadnih meseca dana u velikim kasnjenjima zbog katasrofalne infrastrukture najvise zbog lagane voznje Sajlovo- Futog od vmax 20 km/h 6 kilometara...Najgore sto ste nista ne radi na tome da se ona ukine...
 
IMG_8649.jpeg

IMG_8651.jpeg
 
Приметио сам да је постављен систем за грејање тј. хлађење у виду округлих рупа изнад терасе лево. Питам се само да ли ће имати довољан капацитет за хлађење толиког вестибила. Знам да су стакла енергетски ефикасна, али мислим да су можда могли да ставе неке брисолеје (не зезам се и не алудирам на Прокоп) како би смањили утицај загревања лети.
Свиђа ми се како је ненападно урађено мада се види разлика где су мењане камене плоче. Када унутра дође намештај, зеленило и попуни се простор за закуп, биће супер. Само се надам да неће бити фрижидера који штрче ван простора за закуп!
 
Sto nije korišćen isti profil sine i mogao je taj prelaz bolje da se uradi aluminotermickim varom u dšt
 
Šta je konkretno problem s ovim spojem, osim estetike?
Meni izgleda da su gornja i unutarnja strana dobro obrađene.
 
Neverovatno kako stanicna zgrada u NS lici na stanicu Eindhoven Centraal... pored rekonstrukcije koja deluje kvalitetno, vrlo je lepo sto su dodali ovu platformu za kafic uz velike staklene povrsine. Bas je bio uzitak popiti kafu u Eindhovenu na gotovo identicnom mestu. Slike stanice su na dnu - https://coffeelab.nl/eindhoven/

Jedino sto u Novom Sadu neke zgrade oko stanice nisu bas prijatne za oko, valjalo bi zasaditi drvece na platou ispred.
 
Šta je konkretno problem s ovim spojem, osim estetike?
Meni izgleda da su gornja i unutarnja strana dobro obrađene.
Problem je što su krparili i ugrađivali polovne šine. Nekima je glava šine pojedena i ispeglana vidi se da je baš korišćena gde god da su je skinuli a zna se kako profil nove šine treba da izgleda, neke su skroz izubijane od venca točka gde je udarao u krivini pa su ih okrenuli na spolja kao na slici. Bukvalno 6 decenija su čekali ljudi i dobili ovo što je na slici. Prelepe nove betonske pragove i oglodane polovne šine. Ali ajde putnički saobraćaj je tamo na umoru ali teretnjaci kad krenu ima da dokusure ove šine.
 
Teretnjaci već idu, baš sinoć 3 komada.
Putnički se dobro držao do Aprila, baš je hrpa ljudi krenulo ds koristi voz, jer je moglo da se uzda u njega.
Naravno, ništa ovde lepo ne može da potraje, pa je propalo i to.
 
Vrh