Da li to znaci da ce se povecati Vmax na toj deonici kada se zavrsi stanica i prorade sistemi?
ETCS i APB radi do ispred tog signala.
Na sketnicama je skretničar sa crvenim barjakom, uredno.
Stanica NS je još uvek u rekonstrukciji.
Zbog čega nije završena dok je bio zatvor pruge za BG je pitanje za nadležne.
Hvala vam na odgovorima.Pošto još uvek nije završena u potpunosti stanica u Novom Sadu tako i njeni signalni sigurnosni uređaji nisu pušteni u rad.
Tako da TK a ujedno i ETCS radi samo do stanice Petrovaradin. Dok se na međustaničnom rastojanju između
NS-a i Varadina saobraćaj odvija u staničnom razmaku pa ti predsignali na Žeželjevom mostu nisu u funkciji.
Ispravka mala putnicki vozovi 40km/h,a za teretne 30 km/h zbog visokih dnevnih temperatura...Данас је на деоници Суботица - Богојево, до 18:30, била смањена брзина на Vmax 30km/h због високих дневних температура.
Редовна брзина на тој прузи је 50km/h за путничке возове и 40km/h за теретне возове.
Исто се очекује и сутра.
То је, нажалост, постала стандардна процедура од стране ЗОП-а. Смањује се највећа допуштена брзина услед деценијског неодржавања пруга и појаве сунчаних кривина.
Problem je što su krparili i ugrađivali polovne šine. Nekima je glava šine pojedena i ispeglana vidi se da je baš korišćena gde god da su je skinuli a zna se kako profil nove šine treba da izgleda, neke su skroz izubijane od venca točka gde je udarao u krivini pa su ih okrenuli na spolja kao na slici. Bukvalno 6 decenija su čekali ljudi i dobili ovo što je na slici. Prelepe nove betonske pragove i oglodane polovne šine. Ali ajde putnički saobraćaj je tamo na umoru ali teretnjaci kad krenu ima da dokusure ove šine.Šta je konkretno problem s ovim spojem, osim estetike?
Meni izgleda da su gornja i unutarnja strana dobro obrađene.
Такве пасареле се направе за месец дана највише.Preko pruge na "divlje" ili 15 km okolo: Meštani Inđije odsečeni od grada, od vlasti samo prazna obećanja
Meštani Inđije do svojih kuća ili na posao idu na "divlje" preko pruge, a preko nadvožnjaka je potpuno nemoguće preći peške ili biciklom.n1info.rs