Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

По изјавама би се могло претпоставити након што се реконструише остатак барске. А кад ће то бити то вероватно нико не може тачно да каже. Не очекујем убрзање до Ваљева да буде готово пре 2035. овим темпом, осим ако се нека чуда не десе.
To bi bila brzina do 120 je l da? I da li je ista planirana na ostatku barske pruge ili ce se samo vratiti brzina koja je bila kad se otvorila?
 
Sta bi tek rekao da vidis kasnjenja Dojce Bana, Olaf Solc bi morao da izvrsi harakiri par puta dnevno…
U odbranu DB kao neko ko koristi usluge isto najmanje 10x nedeljno. DB kasni zato što je iskorišćenost kapaciteta daleko preko limita pa se svako malo kočenje u sistemu na primer na jugu Nemačke za par sati kasnije oseti u celoj državi. Uostalom ta kašnjenja nisu toliko strašna u smislu da ima dosta alternativa.

Ja ujutru kada čekam moj voz za 10 min vidim po 2-3 teretna voza i isto toliko putničkih vozova kako mi lete ispred nosa.

U Srbiji gde vozovi idu na kašičicu se kasni zato što Infra nema na lageru 50ak metara kablova koja ozbiljna ekipa može srediti za jednu noć.

Nemoj da upoređujemo neuporedivo.
 
Jasno, to si u pravu @Steva , uporedjujemo sistem koji je utegnut 70 godina i ovo kod nas koje je tek zaživelo i to samo u nekim obrisima počinje da liči na nešto.
Uopšte ne delim tvoj optimizam, naprotiv kako dani prolaze sve sam više pesimista pošto upravo izgrađene železničke stanice se ne održavaju, ponuda se ne poboljšava, nema nekog sistema za hitne akcije, nema nadzora oko akcija ili krađa itd.

Do pre nekog vremena sam bio više pozitivno nastrojen u smislu da im treba možda vremena da se prilagode, ali ispada da ne ni pokušavaju da urade nešto.
 
@Steva
Tu je više problem održavanja nego ulaganja u infrastrukturu.
Grafiti, pikavci, korov, prljavi wc-i i liftovi koji ne rade i generalno upravljanje celim sistemom to je naš odnos prema onome što je izgradjeno.
A na 20ak rekonstruisanih stanica od Beograda do Subotice sa sve prugom nemam puno zamerki, u globalu smatram da je dobro uradjen posao i zadovoljan sam sto su nabavljena nova vozna sredstva + ganz nov TPS evropskog nivoa.

Treba razdvojiti te 2 stvari ali u pravu si mogu se složiti sa tobom 100% u vezi održavanja ovog novog sto negde izgleda kao da je već staro.
 
А шта онда фали аутобус што већ иде Аеродром-Славија?
 
Да је било памети, ЕХПО би био на месту где су планирали Сремски Сингидунум поље.
 
Što odvajanje, kad već planiraju šatl bus, nek ide iz postojeće surčinske žel. stanice, a odvajanje nek bude u donjem polju za ekspo. Ovo što oni planiraju da urade i spucaju silne pare je za streljanje. Tolika budalaština, da to nije ni za smejanje, ni za plakanje
 
Pruga do aerodroma će biti apsolutno jedina pametna stvar od čitavog tog rasipničkog vašara 2027. A i to zavisi koliko često bude saobraćala linija Prokop-Aerodrom. Ako planiraju da ide na sat vremena kao BG Voz danas, onda bolje da i ne prave ništa.
Mada, ako je stajalište tako daleko od terminala da mu treba još i šatl bus, onda u pm sa celim projektom. Koliko je to presedanja od izlaska iz aviona do nečega što se može nazvati centrom grada? Šatl bus do stajališta+aerodromski voz do Novog Beograda ili Prokopa+7, 95, 40 ili 41 do gradskog jezgra. Preveliko cimanje. 72-ka je baš retka, ali vozi pravo do Zelenjaka. U susednoj Sofiji metro linija 4 vozi na manje od 10 minuta od aerodroma do Serdike, njihovog Trga Republike, pa i dalje do istočnog dela grada. Nema potrebe za šatl busom, jer im je ulaz u stanicu na dva koraka od terminala.
 
Poslednja izmena:
И где ће да стигну путници авиона возом? Да преседају на 95 на НБГ или на 36 на Прокопу? Плус шатл од аеродрома, значи минимум 2 преседања.
Боље метро да продуже право од Бежанијске косе.
 
И где ће да стигну путници авиона возом? Да преседају на 95 на НБГ или на 36 на Прокопу? Плус шатл од аеродрома, значи минимум 2 преседања.
Боље метро да продуже право од Бежанијске косе.
Koji ko zna kada će početi da se gradi...
 
To nije pruga do aerodroma, već do ekspoa. Samo prolazi blizu aerodroma, onako usput. Od teretne obilaznice ima 1km do budućeg expo sajma. Napraviš krak i gotovo. I ujedno osposobiš prugu za normalan saobraćaj. Ovakva pruga koju će da grade, sa stanicom u njivi blizu aerodroma je najnakaradnija stvar koju su mogli da smisle.
 
Опет би могло једним системом да се дође до аеродрома без преседања.
Мада сам ја сад пре за трамвај, па лепо линије од блока 45 да продуже за ЕХПО дуж брзог пута, а за аеродом нова траса аеродром-Радиофар-Марка Челебоновића-Николе Добровића-булевар хероја са Кошара-блок 42 (веза са БАС и железницом), па да имамо линије Баново брдо-Аеродром (преко моста на Ади), Бањица-Аеродром (исто преко моста на Ади) и Омладински стадион-Славија-Аеродром преко Саваког моста (новог-старог).
 
Od planirane stanice do ulaza u aerodrom ima oko 500-600 metara. Duplo manje nego sto putnicima koji dodju na A gejtove treba dok ne izadju iz zgrade.
 
Ово што сад крљају ћемо исправити на крак за НС а коју деценију касније биће то део кружне линије градске железнице, хехе.
Веза Бг-а са аеродромом прво продуженим трамвајем преко реурбанизованих Ледина и Сурчина, потом градска железница у плитком ископу испод писте па код ТПС-а.

Наравно, све под условом да остане камен на камену после ових. Дакле, мрка капа.

Води ме не БЕГ преко Ледина,
тамо живи,тамо живи моја једина
 
Vrh