Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li može neko objasniti, čemu treća trafika, i to baš ispred ulaza u staničnu zgradu u Novom Sadu i to od istog vlasnika (Maxim box), a biće prestora za prodavnice ili šta već u stanici?
 
IMG_8156.jpeg

IMG_8157.jpeg
IMG_8158.jpeg
IMG_8159.jpeg
IMG_8160.jpeg
IMG_8161.jpeg


Prljav, štrokav, bezobrazan, i neobrazovan narod. Ovako je duž celog koloseka na NBG. Niti gradjani (preblaga reč za ovu mongoloidnu stoku) čuvaju ono što je plaćeno svim našim parama, niti nadležni osećaju potrebu da održavaju, verovatno zato što su i sami isto tako prljavi i nikakvi ljudi…

Ajde sve nekako, ali da se očisti peron košta skoro ništa kad se gledaju ukupni resursi i budžet na raspologanju. Ako već želimo da gradimo i vozimo se modernom prugom, makar da ne izgleda kao deponija. Bravo, I ono malo što vredi I čime treba da se ponosimo ne umemo da držimo minimalno uredno.

E da, I šlag na tortu vozovi I dalje mile 5km/h kod stanice NBG. Brže sam stigao do stanice peške nego što je on mene pretekao na tih 100 metara.
 

Stigli su do ž. stajališta Veliki Jovanovac. Još 4 kilometra je ostalo do ulaznog portala u Sukovu, nadam se da će dotle stići do kraja jula, a onda u avgustu krenuti sa sledećom poddeonicom Sukovo-Dimitrovgrad.

Nova informacija sa snimka je da u julu kreću i u suprotnom smeru, tačnije poddeonicu Staničenje-Čiflik.
 
Prođe prva polovina juna i NIŠTA...

Nadovezao bih se na moju objavu iznad da će uporedo sa deonicom Sukovo-Dimitrovgrad krenuti i Staničenje-Čiflik.

,, Deonica od Staničenja do Proseka se radi kada sve ekipe Trejsa stignu do Dimitrovgrada"

Ovo je informacija od pre 2-3 meseca, tako da ne znam da li će se obe deonice krenuti istovremeno, ali bilo bi lepo jer će samo tako uspeti da do proleća 2025. stignu do Dolca kako su i rekli.
 
Да ли зна неко да ли су брзине промењене на Старом мосту у Шапцу након реконструкције?
 
Spore vožnje na NBGu i dalje, ne mogu da verujem da nemaju kablove na stanju i/ili da ne mogu da nabave za dva dana. Pa ne radi se 100 kilometara kabla, to koliko su ukrali verovatno negde stoji kao višak od radova jer na 70 kilomera je bilo bar dva "za svaki slučaj".

Edit za botove: Ovo direktno pokazuje koliko je Vučićeva vlast slaba i nesposobna, šta će tek biti kad krenu vozovi do Budimpešte?
 
Sta bi tek rekao da vidis kasnjenja Dojce Bana, Olaf Solc bi morao da izvrsi harakiri par puta dnevno…
 
Sta bi tek rekao da vidis kasnjenja Dojce Bana, Olaf Solc bi morao da izvrsi harakiri par puta dnevno…

DB je odavno katastrofalna što se kašnjenja tiče.

Evo tabele procenata vozova na vreme u EU zemljama + Švajcarska i Norveška:

https://www.epf.eu/wp/10929-2/

Interesantno je da su u vrhu bivše sovjetske republike Litvanije, Letonija i Estonija. Grčka je ubedljivo najgora. Šampion je Estonija sa 99,4% vozova kratke i srednje distance na vreme (vozove dugih distanca nemaju). Da su ostale zemlje exSSSR uključene u listu, bile bi isto na vrhu. Rusija je za istu tu 2019. godinu imala 98% vozova na vreme, dok za prošlu godinu tvrde da imaju vozove sa najmanje kašnjenja na svetu. Evo i jedan članak o odnosu prema poštovanju reda vožnje u Rusiji: https://www.rbth.com/travel/331022-russian-trains
 
Sta bi tek rekao da vidis kasnjenja Dojce Bana, Olaf Solc bi morao da izvrsi harakiri par puta dnevno…
Ovde se ne radi o kašnjenju, meni smeta njihova nesposobnost da reše prost problem (i što su uopšte dozvolili da do njega dođe).

A što se poređenja tiče, tu važi uvek - Poredi se sa boljima, a ne sa gorima od sebe.
 
Pogledajte prilog 201686
Pogledajte prilog 201687Pogledajte prilog 201688Pogledajte prilog 201689Pogledajte prilog 201690Pogledajte prilog 201691

Prljav, štrokav, bezobrazan, i neobrazovan narod. Ovako je duž celog koloseka na NBG. Niti gradjani (preblaga reč za ovu mongoloidnu stoku) čuvaju ono što je plaćeno svim našim parama, niti nadležni osećaju potrebu da održavaju, verovatno zato što su i sami isto tako prljavi i nikakvi ljudi…

Ajde sve nekako, ali da se očisti peron košta skoro ništa kad se gledaju ukupni resursi i budžet na raspologanju. Ako već želimo da gradimo i vozimo se modernom prugom, makar da ne izgleda kao deponija. Bravo, I ono malo što vredi I čime treba da se ponosimo ne umemo da držimo minimalno uredno.

E da, I šlag na tortu vozovi I dalje mile 5km/h kod stanice NBG. Brže sam stigao do stanice peške nego što je on mene pretekao na tih 100 metara.
Опција 1.) Све то са лопатом покупити и редом посипати по перону и тако сваки пут када се накупи, па када се од смећа не буде могло ући у воз можда схвате да не треба то да раде.
Опција 2.) Контролисати камере и наплатити 10000 за бацање смећа.
 
U kom periodu je realno da se odradi ponovna rekonstrukcija pruge Beograd-Valjevo odnosno da se poveca brzina. Znam da je Vucic to pominjao ali nije nista konretno receno
 
По изјавама би се могло претпоставити након што се реконструише остатак барске. А кад ће то бити то вероватно нико не може тачно да каже. Не очекујем убрзање до Ваљева да буде готово пре 2035. овим темпом, осим ако се нека чуда не десе.
 
Vrh