Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ljudi, šta pričamo - svaki dan se vidi dim na kilometre na 2-3 mesta u gradu (iza Blokova, na Čukarici...) gde se pali izolacija sa kablova i niko NEĆE da izađe na teren i da pohapsi ta go*na.
Па опет, морају да имају добру логистичку подршку за такав подухват.
 
Da li je moguće da "inženjer" ovoliko lupa?
Kakav crni taster za putni prelaz 🤣🤣🤣


Doslovno na YT-u postoji sve objašnjeno, makar je mogao odatle da se informiše..
 
Drzavni organi krse zakone daleko vise od svih ostalih grupacija (ne)ljudi zajedno.
Зар је могуће да нема камера? Ако постоје камере, онда је право чудо да не знају за починиоце, јер су морали дуже времена бити изложени камерама, ако постоје на станици и у околини. Такође, то су морали да одвезу аутом или комбијем, што значи да би могли бити откривени снимком таблица.
Puno gledas filmove, tako se kod nas ne istrazuje ni vecina ubistava a ne kradje.
 
Kako je moguće da neko ukrade kablove iz sistema koji bi trebalo da je pod konstantnim nadzorom? Ne mislim na kamere (ali da, ima nekoliko stotina kamera), nego na sam sistem. Ti kablovi prenose signale, kad se kabl preseče, to se pojavi nekome na ekranu kao neka greška/upozorenje istog trenutka. Pri tom, to se sve dešava na gradskoj deonici gde je najbliža patrola policije na pet minuta u svakom trenutku. Da li je tu i infra zakazala, odnosno nije reagovala na vreme?
 
Kako je moguće da neko ukrade kablove iz sistema koji bi trebalo da je pod konstantnim nadzorom? Ne mislim na kamere (ali da, ima nekoliko stotina kamera), nego na sam sistem. Ti kablovi prenose signale, kad se kabl preseče, to se pojavi nekome na ekranu kao neka greška/upozorenje istog trenutka. Pri tom, to se sve dešava na gradskoj deonici gde je najbliža patrola policije na pet minuta u svakom trenutku. Da li je tu i infra zakazala, odnosno nije reagovala na vreme?
Plus deluje da Infra ŽS očigledno nema neki normalan magacin sa rezervnim delovima, to se obično reši hitno, pogotovu ako je u pitanju 50m kabla.
 
Kako je moguće da neko ukrade kablove iz sistema koji bi trebalo da je pod konstantnim nadzorom? Ne mislim na kamere (ali da, ima nekoliko stotina kamera), nego na sam sistem. Ti kablovi prenose signale, kad se kabl preseče, to se pojavi nekome na ekranu kao neka greška/upozorenje istog trenutka. Pri tom, to se sve dešava na gradskoj deonici gde je najbliža patrola policije na pet minuta u svakom trenutku. Da li je tu i infra zakazala, odnosno nije reagovala na vreme?
U najboljem slučaju možeš da detektuješ prekid na međustaničnom rastojanju, dakle NBGD-Zemun. Kada se signalizira greška ti još uvek ne znaš da li je u pitanju kvar u-đaja ili krađa kabla. Nije posao policije da skače na tvoj telefonski poziv, nerealno je to očekivati od policije. Policiji možeš da prijaviš krađu tek kad utvrdiš da je stvarno krađa.
 
Ljudi, kamere sigurno postoje, snimci takođe. Ozbiljan (pa i prosečni) policijski inspektor bi ovo rešio za 2 dana maks čak i bez snimaka. Zna se ko gde operiše i gde se otkupljuje bakar, ali NEĆE DA RADE.

Uvek volim da pomenem slučaj kada mi je tašta zaboravila mobilni u apoteci na pijaci na Bežanijskoj kosi i kako je pokušala regularnim putem da prijavi policiji i ništa. Ali kada je besna kćerka otišla u policijsku stanicu i digla buku, inspektor ju je za 2 sata zvao da dođe po telefon. Kako? Pa dovoljno je bilo što je tašta rekla da je primetila romkinju u apoteci i policijac je otišao u obližnje njihovo naselje i rekao da želi da vidi telefon za 15 minuta inače će da im dovede interventnu.

Drugi primer je kada su meni ukrali bicikl i nikom ništa. Ali kada je Japancu ispred Ušća neko digao bicikl, sutradan su ga našli.
 
Vrbas Nova:
6 parking mesta za zaposlene
6 parking mesta za taxi
27 javnih parking mesta
44 parking mesta za bicikle
Ovo jeste nedovoljno, ali sumnjam da se iko od građana uključio kad je projekat bio na javnom uvidu. Pogledajte prilog 201396
Ово последње је нажалост тачно.
Осим самих становника Врбаса којима ће аутомобил бити најчешћи начин доласка до станице коришћење воза ће постати атрактивно и добром делу становништва који живи у радијусу од 10км око станице тако да можемо да говоримо о скоро троструко већем броју од 20.000 колико има Врбас.
 
Ljudi, kamere sigurno postoje, snimci takođe. Ozbiljan (pa i prosečni) policijski inspektor bi ovo rešio za 2 dana maks čak i bez snimaka. Zna se ko gde operiše i gde se otkupljuje bakar, ali NEĆE DA RADE.

Uvek volim da pomenem slučaj kada mi je tašta zaboravila mobilni u apoteci na pijaci na Bežanijskoj kosi i kako je pokušala regularnim putem da prijavi policiji i ništa. Ali kada je besna kćerka otišla u policijsku stanicu i digla buku, inspektor ju je za 2 sata zvao da dođe po telefon. Kako? Pa dovoljno je bilo što je tašta rekla da je primetila romkinju u apoteci i policijac je otišao u obližnje njihovo naselje i rekao da želi da vidi telefon za 15 minuta inače će da im dovede interventnu.

Drugi primer je kada su meni ukrali bicikl i nikom ništa. Ali kada je Japancu ispred Ušća neko digao bicikl, sutradan su ga našli.
pre 15 godina sam zbog sprdnje na FACEBOOKU za 10 minuta bio priveden. Kažu da oni znaju sve!!!
 
Nije vukla garnituru tj voz iza sebe brate mili pr je zreo za penziju ...
 
Koji nivo ulaganja u skretnice, signalizaciju i komunikaciju je potreban da se saobraćaj na pruzi Šid-Ruma uredi tako da vozovi idu po zdravom koloseku u oba smera? Praštajte ako je bilo pitanje, još uvek sam loš u pretrazi foruma.
 
I ta priča već 30 godina. Počelo se sa Slobinom prugom za 250 km/h sa novom deonicom Nova Pazova - Stara Pazova - Golubinci. Za tih 30 godina Sremci se voze desnim kolosekom klaj klaj 30 km/h. Koliko je samo prosečan putnik za tih 30 godina izgubio vremena, računajući da je za svako putovanje u tom smeru proveo sat vremena više?
 
Koji nivo ulaganja u skretnice, signalizaciju i komunikaciju je potreban da se saobraćaj na pruzi Šid-Ruma uredi tako da vozovi idu po zdravom koloseku u oba smera? Praštajte ako je bilo pitanje, još uvek sam loš u pretrazi foruma.
0, moguće je i sad to samo bi značajno smanjilo kapacitet pruge. Ali sa druge strane, i obim saobraćaja je značajno opao. Ali kao što je rečeno, u toku je projektovanje i izrada dokumentacije za ovaj pravac i 200 km/h
 
Čini mi se da je razumno reći da se dosta od onoga što se dugo samo pričalo sada ostvaruje. Ne mora da znači da u nekom, ne tako dalekom, trenutku neće i taj pravac.
 
U najboljem slučaju možeš da detektuješ prekid na međustaničnom rastojanju, dakle NBGD-Zemun. Kada se signalizira greška ti još uvek ne znaš da li je u pitanju kvar u-đaja ili krađa kabla. Nije posao policije da skače na tvoj telefonski poziv, nerealno je to očekivati od policije. Policiji možeš da prijaviš krađu tek kad utvrdiš da je stvarno krađa.
Zar to nije softverski sistem, a ne lampica koja kaže ima struje/nema struje? Kada vidiš da nekoliko nepovezanih elemenata redom nestaje, možeš valjda da zaključiš šta je...
 
Vrh