spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.445
- Pohvaljen
- 17.581
Divna zaštita od sunca na šoferci.
Tu treba praviti pritisak na opštinu da taj put pretvore u savremenu saobraćajnicu sa pešačkom i biciklističkim stazom i drvoredom. Ako nemaju para da sami to finansiraju onda uvek postoji mogućnost da pokrajinska vlada to potpomogne.Мислим да од тога нема ништа, у Врбасу не постоји градски превоз сем онај за раднике, пут ка Куцури тј.новој станици је лош и цео тај потез према станици је запуштен, станица на коју се не може отићи пешке а бициклом је исто питање посебно ноћу, у старту подиже цену превоза. Рецимо од мене би такси до станице Врбас-Нова био минимум 400 динара ако не и више.
И мени.Bez šatl autobusa koji bi pokrivao celo naselje mrka kapa, ali plašim se da od toga nema ništa.
U stvari tu bi trebale dve linije, preko Centra do opšte bolnice i druga linija koja bi vozila preko Libre do Starog Vrbasa.
Ova druga bi lako mogla da bude i kružna.
Deluje mi kao da su opet promašili parking kapacitete i to za dosta.
A neko da fotka to i da slike dodju do medija ....mozda bude nekog efektaOvo drugo.
Nismo mi Borg pa da imamo kolektivnu (pod)svest. Nije retkost čitati takve stvari na ovom forumu, svako malo neko uzima "u usta" ceo narod sa nekim svojim zaključcima.Naša kolektivna podsvest nije još spremna za moderni brzi i masovni železnički prevoz, otud i mišljenje da je potrebno maksimum desetak parking mesta po stanici.
На основу чега то пишеш? Сваки смислен воз у Србији је пун путника.Naša kolektivna podsvest nije još spremna za moderni brzi i masovni železnički prevoz, otud i mišljenje da je potrebno maksimum desetak parking mesta po stanici.
Tu bi pored stanice moglo da se sagradi moderno novo naselje, koje bi ujedno samim tim spojilo stanicu sa ostatkom grada. Stanovništvo koje bi tu živelo imalo bi pristup železnici koja bi ih vozila na posao, školu, fakultet u Novi Sad za 15ak minuta, 45 do Bgd, itd.Ako budu napravili bici i pešačku stazu, i ako budu organizovali liniju javnog prevoza, u Vrbasu ne bi trebalo biti problema.
@Пантограф
Znam da je postoje linije koje su ultra uspešne kao BG-NS i to je nesporno
Pretpostavljam to što je u pitanju specifičan optički kabl i sama procedura nabavke istog, tj. tender.Šta je problem konkretno kod zamene 50m ukradenih kablova na NBG?
Vrbas Nova:И мени.
Број паркинг места је несхватљиво мали на свим станицама.
Градити потпуно нову станицу у пољу а штедети на паркинг местима је посебно несхватљиво поготово када се у обзира узме то да од шатл буса или било каквог облика градског превоза у Врбас неће бити ништа.
15+6+6=27Gde vidiš 27 mesta ja vidm 15 naravno za bicikla nece biti narkirveno i nece biti normalni savremeni kavez
Генерално је пројектовање паркинга у Србији промашај, посебно за државне институције.Parkinzi su loše projektovani definitivno.
Svakako mi u Srbiji baš i nemamo tu kulturu da se potrudimo da uredimo neki prostor oko nekog objekta. Vodimo se linijom manjeg otpora kao i uvek.
zapravo 12 kablova po 60 metara, pitanje je da li imaju svaki od tipova kablova na stanju.Šta je problem konkretno kod zamene 50m ukradenih kablova na NBG?
Зар је могуће да нема камера? Ако постоје камере, онда је право чудо да не знају за починиоце, јер су морали дуже времена бити изложени камерама, ако постоје на станици и у околини. Такође, то су морали да одвезу аутом или комбијем, што значи да би могли бити откривени снимком таблица.zapravo 12 kablova po 60 metara, pitanje je da li imaju svaki od tipova kablova na stanju.