Врбас Нова 09.06.2024
Pogledajte prilog 201091
U duhu nekih ranijih vremena ova stanica bi se nazvala Vrbas Polje
Врбас Нова 09.06.2024
Pogledajte prilog 201091
Šta rade na ovoj slici?
Mislim da uklanjaju pragove starog koloseka od starog železničkog mosta kaa stanici Novi Beograd.Šta rade na ovoj slici?
Kad su već pomerili trasu, zašto onda nisu stavili stanicu severnije, otprilike u blizini gde se nova trasa ukršta sa prugom za asombor i putem za Kulu?Ja ne vidim kako su mogli drugačije da reše a da ne spuste brzinu ili da ne sruše pola Vrbasa kad bi zadržali postojeću stanicu, pritom onaj radijus nadvožnjaka omogućuje znatno veću brzinu od 200.
Može da se tretira ali neće proći na sudu. Za terorizam se mora dokazati namera. Maksimalno na šta se može ići je ovo:То би требало да се третира по члану 391. Кривичног законика Србије -тероризам
Pogledajte prilog 201159
Nemoguće je napraviti rasputnicu za 200km/h u Srbiji poput one u Karlovačkim vinogradima ka ciglani, podjednako kao što je nemoguće napraviti peron za ukrcaj i iskrcaj putnika za brzinu 200km/h poput onog u Novoj Pazovi.Ja ne vidim kako su mogli drugačije da reše a da ne spuste brzinu ili da ne sruše pola Vrbasa kad bi zadržali postojeću stanicu, pritom onaj radijus nadvožnjaka omogućuje znatno veću brzinu od 200.
Kad su već pomerili trasu, zašto onda nisu stavili stanicu severnije, otprilike u blizini gde se nova trasa ukršta sa prugom za asombor i putem za Kulu?
Nemoguće je napraviti rasputnicu za 200km/h u Srbiji poput one u Karlovačkim vinogradima ka ciglani, podjednako kao što je nemoguće napraviti peron za ukrcaj i iskrcaj putnika za brzinu 200km/h poput onog u Novoj Pazovi.
Odnosno, ne može zato što sam ja vlast, naprednjak, pobedite na izborima, pa onda gradite ono što mislite, a što isti važeći pravilnici dozvoljavaju.
Mislim da je u zoni skretnica u Karlovačkim vinogradima maks brzina 160, a da 200 km/h počinje kod vijadukta.Nemoguće je napraviti rasputnicu za 200km/h u Srbiji poput one u Karlovačkim vinogradima ka ciglani, podjednako kao što je nemoguće napraviti peron za ukrcaj i iskrcaj putnika za brzinu 200km/h poput onog u Novoj Pazovi.
Odnosno, ne može zato što sam ja vlast, naprednjak, pobedite na izborima, pa onda gradite ono što mislite, a što isti važeći pravilnici dozvoljavaju.
Da li mislis na ovu skretnicu?Nema putničkog. Tokom epskog trogodišnjeg remonta pruge službeno mesto rasputnica (zaboravio sam koje slovo) gde se od Jajinaca odvaja ka Rakovici na jednu stranu, a ka Ostružnici na drugu stranu je devastriana, te je sad ta skretnica zakovana u jedan ili drugi položaj. Pošto teretni moraju da idu obilaznicom, skretnica je zakovana u taj položaj te nije moguć saobraćaj iz pravca Rakovice ka Maloj Krsni. Sva slika i prilika naše železnice.
Umesto tri skretnice za 160km/h u pravac ugraditi 3 skretnice za brzinu 200km/h kakve ima stanica Međubeškočartanovačka Njiva, Inđija, Stara Pazova, Nova Pazova.Mislim da je u zoni skretnica u Karlovačkim vinogradima maks brzina 160, a da 200 km/h počinje kod vijadukta.
Ako budu napravili bici i pešačku stazu, i ako budu organizovali liniju javnog prevoza, u Vrbasu ne bi trebalo biti problema.@spatiotecte
U Francuskoj bar deo TGV vozova polazi sa istorijskih stanica u centru, železnica je još više približena centru preko RER, a periferne stanice su vezane za Evrodiznilend, velike aerodrome, i neki kompromis za neke manje gradove usput bez ukidanja gradskih stanica, i sa najviše putnika u gradskim stanicama. Pruga za velike brzine je u Francuskoj zasebna pruga, odnosno povećavanje sa nekadašnjih 2 na 4 koloseka između dve makrolokacije (neki put sa 4 na 6 koloseka između makrolokacija). Čak i te periferne stanice dobijaju neki vid integracije sa gradom preko nekog javnog prevoza sa jakim identitetom, makar tramvaja.
Umesto tri skretnice za 160km/h u pravac ugraditi 3 skretnice za brzinu 200km/h kakve ima stanica Međubeškočartanovačka Njiva, Inđija, Stara Pazova, Nova Pazova.
Tako je. Vidi se i skretnična kućica pored nje, koja je za 3 godine remonta bila neposednuta i za to vreme potpuno devastirana. Kačio je neko ovde slike. Potpuna katastrofa. Lopovi ukrali sve što se ukrasti može i zbog toga posle remonta nema putničkog saobraćaja Beograd - Požarevac, koji smo imali pre remonta. Zemlja Srbija...
Takoe.Aha, mislio sam da je to ona kućica tamo kod K1. Znači i K i K1 su zakovane?
Je l' tu ima i kolosek koji ide u tunel kod K? Kuda ide taj kolosek?Objekat i službene prostorije se nalaze kod Rasputnice K iz kojih se nekada rukovalo i skretnicom na rasputnici K1 o kojoj pišete.
Za stanicu Resnik.Je l' tu ima i kolosek koji ide u tunel kod K? Kuda ide taj kolosek?
Takoe.
Ovo drugo.Preduzima li neko nešto povodom toga ili K...bolja?
To su te slike. Neverovatno je koliko nemara i nebrige za imovinu javnog preduzeca.Nije problem ta jedna skretnica. Ona je savršeno dobra nego je objekat i uređaji u njemu,odakle se upravlja tom skretnicom devastiran do neprepoznatljivosti. Ostali su goli zidovi posle silnih poseta sekundaraca tom službenom mestu zvanom rasputnica K.
Foto by Dulevoz
Pogledajte prilog 190531Pogledajte prilog 190532
Ne, baš me zanima kada će...Jel rešiše problem na NBG ili se i dalje vozi sporo?
Ako budu napravili bici i pešačku stazu, i ako budu organizovali liniju javnog prevoza, u Vrbasu ne bi trebalo biti problema.