mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.720
- Pohvaljen
- 10.944
Znam.Samo što se odustalo od toga.
Spomenuh u svetlu diskusije o brzinama ka Požarevcu i dalje u brda.
Znam.Samo što se odustalo od toga.
Uvezani s policijom.Od početka godine 24 krađe na prugama: Lopove teško uhvatiti, a kazne male i uglavnom uslovne
Još jedna krađa kablova na novobeogradskoj železničkoj stanici. To je 24. krađa na železničkoj infrastrukturi od početka godine.www.021.rs
Оће свуда 200, а са станицом на старом месту би било доста рушења. Могло је лагано да се спусти на 140 и да остане иста траса. Решење би био градски аутобус, као и за Мали Иђош.Šta je bio razlog da se stanica i cela trasa izmesti dalje od naselja? Ovako na prvi pogled deluje kao da je stara trasa i pozicija stanice u Vrbasu bila bolja od nove.
Naravno... Na obilaznici oko Borče za jednu noć opljačkano 11 trafostanica pod naponom. To može da se uradi samo u sprezi sa policijom i EPSom. Ista situacija i sa Železnicom.Uvezani s policijom.
Ne možeš to da uradiš tek tako.Da sam direktor Srbijavoza, sve vozove bih povukao u depo dok se ne reši situacija.
Kraj, jedna od najfrekventnijih putničkih deonica bez ispravne signalizacije i da se saobraćaj odvija normalno, ma kako da ne.
Ili odrzavajte to što imate ili se je*******ite, trećeg nema.
Ali u državi partijskih beskičmenjaka, sve može.
Odakle ti taj podatak o brzini od 140 km/h na staroj trasi? Čini mi se da ona krivina pre stanice nema ni R>400m.Оће свуда 200, а са станицом на старом месту би било доста рушења. Могло је лагано да се спусти на 140 и да остане иста траса. Решење би био градски аутобус, као и за Мали Иђош.
Требало је испеглати кривину, направити денивелисано одвајање за индрустријске колосеке и пругу према Сомбору и денивелисати ПП.Šta je bio razlog da se stanica i cela trasa izmesti dalje od naselja? Ovako na prvi pogled deluje kao da je stara trasa i pozicija stanice u Vrbasu bila bolja od nove.
Pogledajte prilog 201097
Не постоји нигде у свету ни овај случај редовног саботирања крађом најбитнијег парчета јавне инфраструктуре у држави а да се потом санација килави недељама а починиоци (иако бисмо буквално ми овде за дан-два на терену сазнали који ганци је марно бакар) по правилу никада не приведу.Ne možeš to da uradiš tek tako.
Takav primer ne postoji nigde u svetu.
Pogotovo ne kod prevoznika u državnom vlasništvu.
Slažem se i shvatam šta ti je poenta ali neizvodljiva.
Не постоји нигде у свету ни овај случај редовног саботирања крађом најбитнијег парчета јавне инфраструктуре у држави а да се потом санација килави недељама а починиоци (иако бисмо буквално ми овде за дан-два на терену сазнали који ганци је марно бакар) по правилу никада не приведу.
Je l' i dalje tuda ide samo terentni saobracaj? Ili su pustili i putnicki?Od Jajinaca do Malog Požarevca bez nove trase nema šanse. Nakon remonta je Jajinci - Mala Ivanča 65 km/h i Mala Ivanča - Mali Požarevac 80 km/h zbog radijusa krivina.
Ne.То би требало да се третира по члану 391. Кривичног законика Србије -тероризам
Pogledajte prilog 201159
Je l' i dalje tuda ide samo terentni saobracaj? Ili su pustili i putnicki?
Потребно је мало дарадити тачку, нешто овог типа "Својим дејством угрози рад система и подвргне опасности или лиши живота или угрози здравље једног или већег броја људи". Е онда би било основе да се суди о овој тачки.То би требало да се третира по члану 391. Кривичног законика Србије -тероризам