Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Врбас Нова 09.06.2024
20240609_185414.jpg
20240609_185417.jpg
20240609_185422.jpg
20240609_185426.jpg
20240609_185434.jpg
 
Šta je bio razlog da se stanica i cela trasa izmesti dalje od naselja? Ovako na prvi pogled deluje kao da je stara trasa i pozicija stanice u Vrbasu bila bolja od nove.

Bildschirmfoto 2024-06-10 um 08.43.41.png
 
Šta je bio razlog da se stanica i cela trasa izmesti dalje od naselja? Ovako na prvi pogled deluje kao da je stara trasa i pozicija stanice u Vrbasu bila bolja od nove.
Оће свуда 200, а са станицом на старом месту би било доста рушења. Могло је лагано да се спусти на 140 и да остане иста траса. Решење би био градски аутобус, као и за Мали Иђош.
 
Dobro svima u lancu ishrane. EDB će i dalje nabavljati kroz tendere, nacionalne manjine skidati i davati apanažu policiji ili kome već... svima lepo osim građanima.
 
Da sam direktor Srbijavoza, sve vozove bih povukao u depo dok se ne reši situacija.
Kraj, jedna od najfrekventnijih putničkih deonica bez ispravne signalizacije i da se saobraćaj odvija normalno, ma kako da ne.
Ili odrzavajte to što imate ili se je*******ite, trećeg nema.

Ali u državi partijskih beskičmenjaka, sve može.
 
Da sam direktor Srbijavoza, sve vozove bih povukao u depo dok se ne reši situacija.
Kraj, jedna od najfrekventnijih putničkih deonica bez ispravne signalizacije i da se saobraćaj odvija normalno, ma kako da ne.
Ili odrzavajte to što imate ili se je*******ite, trećeg nema.

Ali u državi partijskih beskičmenjaka, sve može.
Ne možeš to da uradiš tek tako.
Takav primer ne postoji nigde u svetu.
Pogotovo ne kod prevoznika u državnom vlasništvu.
Slažem se i shvatam šta ti je poenta ali neizvodljiva.
 
Оће свуда 200, а са станицом на старом месту би било доста рушења. Могло је лагано да се спусти на 140 и да остане иста траса. Решење би био градски аутобус, као и за Мали Иђош.
Odakle ti taj podatak o brzini od 140 km/h na staroj trasi? Čini mi se da ona krivina pre stanice nema ni R>400m.

Meni ovako "odokativno" izgelda da bi trebalo srušiti dobar deo naselja zapadno od pruge da se trasa "ispravi" i dobije zadovoljavajući radijus.
 
Šta je bio razlog da se stanica i cela trasa izmesti dalje od naselja? Ovako na prvi pogled deluje kao da je stara trasa i pozicija stanice u Vrbasu bila bolja od nove.

Pogledajte prilog 201097
Требало је испеглати кривину, направити денивелисано одвајање за индрустријске колосеке и пругу према Сомбору и денивелисати ПП.
Уз задржавање старе станице тако нешто подразумевало би доста рушења па се ишло на варијанту нове трасе и нове станице.
Подвожњак или надвожњак оставио би без приступа велики број објеката. У питању је укрштање магистралне пруге и државног пута 1Б реда на коме има 10.000 возила дневно + бициклисти + пешаци пошто представља и везу Врбаса и индустријске зоне тако да се денивелисање ПП не треба доводити у питање.
 
Poslednja izmena:
Za Vrbas je rešenje logično do tupavosti, a to je, dve rasputnice, južna i severna. Stanica na starom mestu, i dok bi južna bila nekava polu-petlja, za severnu je dovoljno tri skretnice (znatno smanjenje obima saobraćaja severno od Vrbasa, granice prigradske zone). Tako su i od Čartanovaca do Karlovačkih vinograda mogli ostaviti staru prugu za lokalne putničke i za teretne vozove.
 
Ne možeš to da uradiš tek tako.
Takav primer ne postoji nigde u svetu.
Pogotovo ne kod prevoznika u državnom vlasništvu.
Slažem se i shvatam šta ti je poenta ali neizvodljiva.
Не постоји нигде у свету ни овај случај редовног саботирања крађом најбитнијег парчета јавне инфраструктуре у држави а да се потом санација килави недељама а починиоци (иако бисмо буквално ми овде за дан-два на терену сазнали који ганци је марно бакар) по правилу никада не приведу.
 
Не постоји нигде у свету ни овај случај редовног саботирања крађом најбитнијег парчета јавне инфраструктуре у држави а да се потом санација килави недељама а починиоци (иако бисмо буквално ми овде за дан-два на терену сазнали који ганци је марно бакар) по правилу никада не приведу.

То би требало да се третира по члану 391. Кривичног законика Србије -тероризам

IMG_4500.jpeg
 
Od Jajinaca do Malog Požarevca bez nove trase nema šanse. Nakon remonta je Jajinci - Mala Ivanča 65 km/h i Mala Ivanča - Mali Požarevac 80 km/h zbog radijusa krivina.
Je l' i dalje tuda ide samo terentni saobracaj? Ili su pustili i putnicki?
 
Je l' i dalje tuda ide samo terentni saobracaj? Ili su pustili i putnicki?

Nema putničkog. Tokom epskog trogodišnjeg remonta pruge službeno mesto rasputnica (zaboravio sam koje slovo) gde se od Jajinaca odvaja ka Rakovici na jednu stranu, a ka Ostružnici na drugu stranu je devastriana, te je sad ta skretnica zakovana u jedan ili drugi položaj. Pošto teretni moraju da idu obilaznicom, skretnica je zakovana u taj položaj te nije moguć saobraćaj iz pravca Rakovice ka Maloj Krsni. Sva slika i prilika naše železnice.
 
То би требало да се третира по члану 391. Кривичног законика Србије -тероризам
Потребно је мало дарадити тачку, нешто овог типа "Својим дејством угрози рад система и подвргне опасности или лиши живота или угрози здравље једног или већег броја људи". Е онда би било основе да се суди о овој тачки.
Јер тероризам није само кад се људи плаше, већ и када се без потребе муче.

На овај начин би могли не само лопове већ и све нехајне структуре да затварамо.
 
Vrh