Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sombor resta se napunila tucanikom dovlaci se kamionima, dalje ce se navodno tovarti u vagone i rasipa po pruzi Sombor - Bogojevo nezvanicno...
Takodje i u Soniti ima par stotina kubika tucanika koji je dovucen ovih dana...
IMG20240524143056.jpg
 
Sa autorizacijom transakcija.
Mislim, uvek postoji način, karticom ili kešom, automatski ili ljudski... Ja ne bih duvanske proizvode ni u prodavnice, nisam baš neki sagovornik...
 
Pored super dostupne droge i u osnovnim skolama, te price o zabrani prodaje alkohola i duvanskih proizvoda su price za glasace/malu decu i eventualno punjenje budzeta sporadicnim kaznama
 
I upravo zato mnogi (pa ni ja) vise ne koriste samousluzne kase.

Meni lično ne smeta, jer ne pušim, a alkohol ne kupujem u supermarketima.

Ali baš zbog toga bi automat za prodaju duvana ili alkohola bio potpuno besmislen jer bi morao da stoji zaposleni da utvrdi da li je kupac punoletan.
 
Ipak da ostanemo na radnicima. Nema potrebe da mi se očitava lična karta za kupovinu na trafici.
 
Ipak da ostanemo na radnicima. Nema potrebe da mi se očitava lična karta za kupovinu na trafici.
Ништа онда, куповна дувана док траје смена продавцу у трафици, после ње само сокови, новине и грицкалице на аутомату.
 
За почетак дефинисати распоред постављања фрижидера поред киоска.
 
zakonski ne može lako, praktično može ako se plaćanje vrši karticom.

Ne može ni to, sada imaš i platne kartice za decu.
Tako je, ali je verovatno moguće softverski označiti takve katice. Naravno, ima roditelja koji na sebe otvore račun pa daju deci kartice ili čak urade duplikat svoje, pa daju deci. Npr. ja imam 2 master na isti račun, a svi imamo neku karticu i dinu.

Na samouslužnim kasama u prodavnicama se uvek traži odobrenje kasira kada se očita alkoholno piće ili duvanski proizvod.
Po našem zakonu je zabranjeno prodavati duvan "samouslužno".
Ne sme da bude slobodan u rafu, nego mora prodavac da ti doda.
Po toj logici, nema duvana na samouslužnim kasama.
 
Sombor resta se napunila tucanikom dovlaci se kamionima, dalje ce se navodno tovarti u vagone i rasipa po pruzi Sombor - Bogojevo nezvanicno...
Takodje i u Soniti ima par stotina kubika tucanika koji je dovucen ovih dana...
Pogledajte prilog 199247
Prijatelj koji radi za Kineske železnice, mi reče pre koju nedelju da su im produžili ugovore o radu i da nakon završetka pruge NS- Kelebija kreću sa modernizacijom pravca od Vrbasa ka Somboru. E sad da li ovaj tucanik ima veze sa tim, ne znam ali je ovo za modernizaciju pravca Vrbas- Sombor tačno
 
Prijatelj koji radi za Kineske železnice, mi reče pre koju nedelju da su im produžili ugovore o radu i da nakon završetka pruge NS- Kelebija kreću sa modernizacijom pravca od Vrbasa ka Somboru. E sad da li ovaj tucanik ima veze sa tim, ne znam ali je ovo za modernizaciju pravca Vrbas- Sombor tačno
Bila je vest da Kinezi rade i prugu Pancevo - Zrenjanin - Subotica, sa krakom preko Kikinde do BVS.
 
Ovo je sada održavanje na celoj mreži, dopunjavaju tucanik tamo gde ga nema.

Radili su od Decembra u Istočnoj Srbiji, bio je i radni voz u Požarevcu.
Usput je bilo i mašinsko regulisanje/podbijanje koloseka.
Sada su na relaciji Smederevo-Požarevac.

Može biti i da je priprema za modernizaciju Vrbas-Sombor, jer to će skoro da počne isto.
Mada čim je viđen i u Sonti pre će biti da je održavanje koloseka.
 
Prijatelj koji radi za Kineske železnice, mi reče pre koju nedelju da su im produžili ugovore o radu i da nakon završetka pruge NS- Kelebija kreću sa modernizacijom pravca od Vrbasa ka Somboru. E sad da li ovaj tucanik ima veze sa tim, ne znam ali je ovo za modernizaciju pravca Vrbas- Sombor tačno
Projekat je navodno gotov sto se tice Sombor- Vrbas, tako da moguce da ce kinezi to uskoro poceti raditi...Ovaj kamen ne lici na granitni vise je krecnjacki tako da je za Sombor Bogojevo najverovatnije namenjen za dopuno gde fali...Kinezi ovaj ne ugradjuju
Jel ima neko projekat mozda u PDF-u Vrbas- Sombor pa da posalje...
 
И посл питања, како то да у равници толико кошта? Етко колико мостова, надвожњака и подвожњака. Па или ће да кошта док се ради пруга или кад се раде путеви. Капитално.
Једино ми је жао што то није радила наша фирма или неки конзорцијум
Велики број наших фирми раде као подизвођачи на овом пројекту. Стартинг ради бетонске конструкције, Челик Бачки Јарак ради челичне конструкције, Карин комерц доњи строј, Институт Михајло Пупин ради сигнале, Темакс телефоне и сл. Једино не знам ко ради типске челичне решеткасте мостове. Могуће да су из железаре у Скопљу, која је радила и друмско - железнички мост у Новом Саду.
 
Vrh