Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pored bulevara Evrope uskoro kreće gradnja, nema ništa od toga. Pruge nema od pre par godina.

Ako želiš da predlažeš nešto korisno, onda predlaži prigradski voz Sajlovo-Veternik-Futog gde zapravo postoji pruga. Šteta je što je ukinuta pruga do Beočina, to bi bio lep polukružni voz Beočin-Rakovac-Sremska Kamenica-Mišeluk-Petrovaradin-Novi Sad-Ranžirna-Sajlovo-Veternik-Futog. Bila bi i korisna linija jer se u špicevima stvaraju gužve na prilazima NSu.
 
Vezano za lošu pokrivenost Novog Sada, po meni, ovo bi bio logičan produžetak pruge u Novom Sadu za prigradsku zonu, za voz Pančevo Vojlovica - Novi Sad Urgentni centar. Dakle stajanja: Pančevo Vojlovica - Pančevo streliše - Pančevo varoš - Pančevo glavna - Dunavski univerzitetski centar (Krnjača) - Pančevački most - Vukov spomenik - Karađorđev park - Beograd Klinički centar - Novi Beograd - Tošin Bunar - Zemun - Batajnica - Nova Pazova - Stara Pazova - Inđija - Beška(naselje) - Čartanovci - Sremski Karlovci - Petrovaradin - Novi Sad kvantaš - Novi Sad glavna - Detelinara - Novi Sad urgentni centar. Preskače Ovču, Sebeš, Krnjača most, Altinu, Zemun polje, Kamendin, Beška njiva. Takav voz može da ide na 30 minuta sa 6 dvospratnih vagona (na sat u vreme slabijeg korišćenja), i uvek biti pun.

Tu su neki nepoznati pojmovi kao "Dunavski univerzitetski centar", a tiču se mogućnosti prostornog planiranja koje nam omogućavaju pruge.Pogledajte prilog 200182


Krugovi su pešačka dostupnost 15 minuta.
Na Detelinari i Novom Naselju bi u ovom slučaju trebalo izgraditi mnogo podvožnjaka, nadvožnjaka i sličnih. Ukrštanja u nivou su neprihvatljiva, a i ovako se od železničke stanice do bulevara Evrope dolazi za 10 minuta autobusom. Novom Sadu treba još par velikih garaža, više zglobnih autobusa i tramvaji.
 
@Karlo del Ponte
Потенцијално стајалиште Нови Сад Кванташ има лош положај за пешаке и теже је довести градски превоз дотле. Боље је да стајалиште буде одмах иза моста и може онда да се зове Нови Сад Дунав. То стајалиште би било ближе и Петроварадинској тврђави и Подграђу, а са бачке стране би му се приступало са Београдског кеја.
 
Smejurija.

FB_IMG_1717265813843.jpg


A kondukter po propisu ne bi smeo da bude u upravljačnici.
 
Čisto pokažite sledeći put idi**** iz CIP-a kalo trebaju izgledati parking kapaciteti jednog stajališta.

Stajalište Remetinec Križevački, mesto Remetinec ima manje od 100 stanovnika, ali i troduplo više parkirnih mesta od stanice Beška. Od viška glava ne boli.

Foto: Silvio Blažinović

FB_IMG_1717467592938.jpg
 
Čitam komentare i krstim se levom i desnom rukom.

Народ изгледа не разуме да обе станице остају на свом месту, које су екстремно близу центру (ја мислим да само Шабац и Јагодина имају ближе станице). Што се тиче села то је требало друкчије да се реши: Где су баш близу стајалишта (рецимо на 2 км) да се стави станица између, ја мислим да смо ми то већ дискутовали овде.
 
Čisto pokažite sledeći put idi**** iz CIP-a kalo trebaju izgledati parking kapaciteti jednog stajališta.

Stajalište Remetinec Križevački, mesto Remetinec ima manje od 100 stanovnika, ali i troduplo više parkirnih mesta od stanice Beška. Od viška glava ne boli.

Foto: Silvio Blažinović

Pogledajte prilog 200549
Само што тамо заиста није потребно толико места. У Хрватској је тренд да се паркинг места граде у броју који није потребан.
 
Vrh