Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kasno Dašić na Kosovo polje stiže.

Ali se u poptpunosti slažemo za model SŽ-a.

Pogledajte prilog 196945
Još kada bi znao ko je Dašić ustvari. Jedna obična sindikalna podguzna muva.
Persona koja pokušava da imitira onog prevaranta Nikića i kome pucketaju kohones za radnike u sva 4 preduzeća.
Lični interes pre svega!!!
 
Da li su Slovenske železnice zaista jedna firma? Ima li neko tačne podatke. Ja sam našao samo ovo:

ganigram-2022-zelena-01-scaled.jpg


No, svakako se slažem da bi Srbija Voz i Srbija Kargo trebali da se ponovo ujedine u jednu firmu - Železnice Srbije Prevoz, nešto po uzoru na Mađarske železnice.
 

Presmešan tekst. 😂
Screenshot_20240430_113725_Chrome.jpg


"Rampa nije dovoljno bezbedna".
Screenshot_20240430_113747_Chrome.jpg
 

Presmešan tekst. 😂
Pogledajte prilog 196965

"Rampa nije dovoljno bezbedna".
Pogledajte prilog 196966
Једва чекам да се заврши пруга Београд - Ниш и да споје директ линију, па ће кукати да им се пруга врати у центар.
 
Kasno Dašić na Kosovo polje stiže.

Ali se u poptpunosti slažemo za model SŽ-a.

Pogledajte prilog 196945
Strahota da jedna osoba koja se bilo čime u životu bavi nije sposobna da u skladu sa normom napiše nešto. Hajde, navodnike („”) razumem da ne znaju svi da nađu na računaru, ali „vd.”, „visoko školskim”, „ne stručni kadrovi”, „a . d.,” i slično. Ko li će da ih uopšte uzme u obzir ili smatra za ozbiljne kada ne znaju osnove pisanja? :oops:
 
I po kolegama koji voze gore, nisu baš presrećni zbog toga.
I zašto ne? Kada je sve bilo pod jednim krovom, teretni promet je plaćevao račune putničkemu. I tako je SŽ skoro bankrotirao. A kada su austrijske železnice krenule voziti teretne, videlo se da ljudi na SŽ ništa ne znaju. Sada kada je odvojeno, mnogo je bolje. SŽ tovorni promet koristi svoje Tauruse na teretnim vozovima, a ne da Taursi voze tri vagona do Vilaha, a teretni voz je čekao ovu lokomotivu. I tako su teretni vozovi kasnili danima. Danas SŽ tovorni promet više ne želi da pozajmljuje lokomotive, inače voz ne može da saobraća u Austriji.
Svako ko želi da se vrati sve pod jedan krov, ili je lud, ima koristi, ili nema pojma kako se loše upravljalo sa kompanijo.
Kada je razdvojeno, nema skrivanja.
Uradi posao ili će voz stati. Inače, mašinovođe su zaposleni u VIT-u i angažovani su u teretnom ili putničkom saobraćaju.
 
Ако би их већ спајали у ново предузеће онда нека промене име и ураде квалитетан лого и бренд.
Садашње име ,,Инфраструктура железнице Србије" нема баш везе са оним што то предузеће представља. Ако је опис предузећа управљање јавном железничком инфраструктуром, онда би требало да се зове ,,Железничка инфраструктура Србије." Овако испада да име ,,Инфраструктура железнице Србије" представља инфраструктура од фактички непостојећег предузећа ,,Железнице Србије."
Тако исто му дође и са РТС-ом који би требало да је СРТ.
 
Ej drugari, malo sam bio odsutan zbog puta u otadzbinu. I evo javljam se iz Nisa gde sam malo posmatrao kako se odvija Z. saobracaj. PA TO JE SRAMOTA. Pa bolje da uzmu magarce da vucu vagone. Brze bi išlo. Gledajući položaj današnje pruge još više se zalažem za ideju da se tuda provuku 2 koloseka za putnički sa podzemnim delom u centru Niša kako sam već opisao ranije.
 
Apsurdistan.

Tako šinofobni ćureći mozak™ misli da se i u Evropi (kao u ostatku sveta) ako ne peške preko njiva tegli autobusima do svake glavne gradske železničke stanice kao što je to inače (odnedavno) slučaj u njihovom (ćurećem) glavnom (a mom nažalost rodnom) gradu na ušću Save u Dunav.

Pa kako će žel. stanica da bude konkurentna autobuskoj ako je u zabiti, posebno u slučaju presedanja s ponekog antibiotik autobusa na sporednom pravcu? Ima svi da odu u centar na direktan autobus, ili u slučaju većih gradova na pogodniju sekundarnu stanicu.

U idealnom svetu Srbima izgleda možeš udovoljiti samo Vukovim spomenikom u svakom gradu što se tekstom insinuira, iako ni u Novom Sadu i Nišu situacija nije ništa bolja (Beograd i da ne pominjem). Teško da će im uspeti, isto kao i izmeštanje nadzemne pruge za putnički saobraćaj iz grada, tim pre što se ukopavanje ne odnosi samo na stanicu već na celu prugu (glavni razlog je buka po kojoj Kragujevac nije izuzetan). Jedino što KG izdvaja u odnosu na ostale gradove 100k+ jeste izostanak elektrifikacije i duplikacije koloseka, pa ko veli to vam je isto (dizel jednokolosečno) kao oko Kališa, čupajte to.

Povrh svega navedenog marva (završno sa Vesićem) koja nije bila u stanju da elektrificira pi*ljivih 30km pruge do četvrtog najvećeg grada u zemlji već ceo jedan vek, danas se hvali gradnjom stotina kilometara autoputeva kroz vuko*ebine i to pod izgovorom neupitnog nacionalnog interesa. Pa šta je nego nacionalni interes izgradnja teretne obilaznice sa novom industrijskom zonom, odnosno dovođenje brzog voza od Novog Sada preko Beograda i aerodroma, i to sa već postojeće pruge planirane za fazno unapređenje?
 
vesara veli do 30. jula gotova pruga do subotice
Najavio je da će do 30. jula završiti brzu prugu između Beograda, Novog Sada i Subotice, ona će onda krenuti da se sertifikuje za standarde Evropske unije u avgustu, kako bismo u oktobru počeli sa samim probama na pruzi.
„Mi ćemo biti spremni da krajem novembra ili početkom decembra otpočnemo redovan železnički saobraćaj brzim vozovima između Beograda i Subotice. Stizaće se za 80 minuta i to će potpuno razviti taj deo Srbije“, istakao je Vesić.
Za ovu godinu najavio je i početak gradnje brze pruge i prema Nišu, koji se gradi sa EU, ali i rekao da će se raditi na rekonstrukciji pruga širom Srbije.
„Naši mađarski prijatelji završiće svoj deo brze pruge nekih 166 kilometara od Subotice, odnosno od srpsko-mađarske granice do Budimpešte, što znači da ćemo mi do 2027. moći da idemo brzom prugom između Beograda i Budimpešte za manje od tri sata.
mora da je zapelo kod madžara čim on spomnije doba letećih taksija
 
Vrh