Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

1711188594774.png

Kako bi trebala izgledati mreza zeleznice po mom skromnom misljenju. Glavna pruga mora ici pravcem Subotica, Novi Sad, Beograd, Kragujevac, Jagodina, Paracin, Pojate, Krusevac, Nis. Leskovac, Vranje, Presevo. Sve ostalo je promasaj ako se ne povezu gradovi Kragujevac i Krusevac. Ovde je bitno da pruga ide iz Prokopa duz autoputa pa preko Kaludjerice i Lestana pored Ikee izadje na trasu za Mladenovac, Aranjelovac Kragujevac. A Bitno je zbog Beovoza koji bi povezao recimo Mladenovac sa Obrenovcem.
Takodje treba raditi potpuno novu prugu preko Aerodroma i Surcina prema Obrenovcu pa dalje Ubu, Valjevu i Pozegi. Malo jace od sat vremena do Pozege. Naravno povezu se Cacak i Kraljevo sa Krusevcom, Kragujevcom, Pozegom i imate zilu kucavicu za promet robe i ljudi.
Pri tome kad se doda na to produzenje pruge do Novog Pazara, pa iz Pazara putujete vozom oko 3 sata do Beograda preko Kragujevca (oko 200km prugom)
 
Poslednja izmena:
За ове брзине би морао у потпуности нове пруге по новим трасам да правиш на 80% трасе. Једно 30-40 милијарди евра за ово у данашњим условима...Бесмислица.
 
Plan uistinu nije loš, samo malo treba da spusti brzine.

Konkretno Istočna Srbija je dovoljno za 90 sa izuzetkom Svrljiške klisure sa 60.
Ovo za Bor-Lapovo je kvalitetna ideja, jer svi teretni vozovi iz Bora trenutno moraju preko Požarevca i Krsne do Lapova, ovo bi dosta toga rešilo.

Teretna obilaznica je isto dobro zamišljena, a ima i kvalitetmih rešenja ka Novom Pazaru.
Za razliku od gospodina GoranaVesića ovo je dosta temeljnije.
 
Subotica
Foto by Goran S. (fb.)
Pogledajte prilog 193489

И поново исти пројектни дилентатизам као у Новом Саду. Уместо да су стубови КМ између колосека, они су на сред перона и секу настрешницу. Који је ид**** ово пројектовао, има ли неко информацију?
 
...Sve ostalo je promasaj ako se ne povezu gradovi Kragujevac i Krusevac. ...
Pusti snovi, jer kao što je napisao @WLABmz za te brzine bi trebalo graditi potpuno nove pruge po novoj trasi.
Ovo za prolazak preko Kragujevaca, kao ideja i možda ima nekog teorijskog smisla, ali ovo za Kruševac nema nikakvog.
Zašto bi svi putnici putovali toliko zaobilazno?

Lepo je maštati, ali je umetnost odraditi što bolje sa raspoloživim sredstvima.
U tom svetlu ja vidim pruge tu gde jesu i sada. Brzine za koridor 160km/h, za magistralne do 120km/h, a ostale koliko se izvuče.
Naravo, bez laganih vožnji, sa PP koji rade i sa ispravnom signalizacijom.
 
Pusti snovi, jer kao što je napisao @WLABmz za te brzine bi trebalo graditi potpuno nove pruge po novoj trasi.
Ovo za prolazak preko Kragujevca, kao ideja i možda ima nekog teorijskog smisla, ali ovo za Kruševac nema nikakvog.
Zašto bi svi putnici putovali toliko zaobilazno?

Lepo je maštati, ali je umetnost odraditi što bolje raspoloživim sredstvima.
U tom svetlu ja vidim pruge tu gde jesu i sada. Brzine za koridor 160km/h, za magistralne do 120km/h, ostalo koliko se izvuče.
Naravo, bez laganih vožnji, sa PP koji rade i sa ispravnom signalizacijom.
vidi prijtelju zivim u sveskoj i tamo su skoro sve nove trase izgradili za brzu prugu a stare za teretni, i pri tome su spojili sve vece gradove izmedju da bi bilo isplativo, Tako da ima onih koji zive u Malmeu ali putuju u Stoholm skoro svakodnevno ( 4,5 sata 600km) a da ne govorim Geteborg - Stoholom (450km za 3sata). E sad da li je zaobilazno ako ti putujes do Niša za 2 sata i staje recimo u Mladenovacu, Kragujevcu, Ćupriji, Kruševcu. a razlika u km je mozda oko 20-30km i dobijas Krusevac na putu kao regionalni centar.
 
teren dosta otezava realizaciju te ideje, rimljani nisu dzabe pravili prve puteve upravo dolinom morave
konkretno kragujevac je dosta ususkan
mada mi se svidja ideja i slazem se da je greota sto je kragujevac vecno slepo crevo i da grad zasluzuje mnogo vise paznje od drzave, ali sigurno bi ovo bilo previse skupo da opravda izgradnju
mozda bi neki kompromis mogao da bude izgradnja pruge kragujevac-topola-arandjelovac koja se nadovezuje na koridor kod mladenovca, ali za neku manju, pristojnu brzinu? svakako sumadija zasluzuje bolju infrastrukturu
 
mozda bi neki kompromis mogao da bude izgradnja pruge kragujevac-topola-arandjelovac koja se nadovezuje na koridor kod mladenovca, ali za neku manju, pristojnu brzinu? svakako sumadija zasluzuje bolju infrastrukturu

Нема потребе за тим. Београд - Лапово ће бити 160-200 км/ч и онда од Лапова до Крагујевца треба само електрифицирати пругу, пошто је ремонтована и брзина је 100 км/ч на њој.
 
Neće još dugo, nije pipnut donji stroj, a tek stanice što nisu pipnute, signalizacija manje više nigde ne radi, eh da je samo elektrifikacija..

(Što ne sporim da treba da se uradi)
 
Neće još dugo, nije pipnut donji stroj, a tek stanice što nisu pipnute, signalizacija manje više nigde ne radi, eh da je samo elektrifikacija..

(Što ne sporim da treba da se uradi)

Свеједно - свакако ће преко Лапова и уз реконструкцију и електрификацију пруге Лапово - Краљево која мора некад доћи на ред бити брже и јефтиније до Крагујевца него изградњом некакве нове пруге кроз брдовиту Шумадију.
 
Vrh