Europa blokirala ogroman Orbanov i Vučićev projekt. Spominju se Hrvatska i Slovenija
EUROPA je blokirala veliki projekt Aleksandra Vučića i Viktora Orbana, brzu prugu između Beograda i Budimpešte.
www.index.hr
Ja se nadam da je to samo u pitanju, a ne nešto drugo. Mislim i dalje mi ne ide u glavu kako neko ko ima vozove koji idu preko 350km/h ne može da ugradi opremu koja zadovoljava sertifikate EU.Зликовци са запада су љути зато што нисмо узели њихов кредит.
Kome verovati na kraju, da nešto smrdi, smrdi. Ne kažu za džabe gde ima dima ima i vatre...Europa blokirala ogroman Orbanov i Vučićev projekt. Spominju se Hrvatska i Slovenija
EUROPA je blokirala veliki projekt Aleksandra Vučića i Viktora Orbana, brzu prugu između Beograda i Budimpešte.www.index.hr
Kome verovati na kraju, da nešto smrdi, smrdi. Ne kažu za džabe gde ima dima ima i vatre...Europa blokirala ogroman Orbanov i Vučićev projekt. Spominju se Hrvatska i Slovenija
EUROPA je blokirala veliki projekt Aleksandra Vučića i Viktora Orbana, brzu prugu između Beograda i Budimpešte.www.index.hr
Gomila gluposti.Kome verovati na kraju, da nešto smrdi, smrdi. Ne kažu za džabe gde ima dima ima i vatre...Europa blokirala ogroman Orbanov i Vučićev projekt. Spominju se Hrvatska i Slovenija
EUROPA je blokirala veliki projekt Aleksandra Vučića i Viktora Orbana, brzu prugu između Beograda i Budimpešte.www.index.hr
Europa blokirala ogroman Orbanov i Vučićev projekt. Spominju se Hrvatska i Slovenija
EUROPA je blokirala veliki projekt Aleksandra Vučića i Viktora Orbana, brzu prugu između Beograda i Budimpešte.www.index.hr
I iz treceg kredita i iz budzeta i odavde i odande, zvanicno je jedna cena, nezvanicno i duplo veca, znace se jednog dana kad se obelodane svi ugovori/racuni.Nešto me sad kopka, nama je dobar deo deonice BG-NS zapravo odrađen iz drugog kredita i deo za 200 km/h je odradila dobrim delom ili ceo ruska firma.
Pupin i Kinezi, a od NS samo Kinezi.Ko je kod nas radio signalizaciju? Rusi ili Kinezi, jer naša signalizacija je, tako je rečeno, usklađena i testirana sa ETCS2 normama (sad da li je i celokupan proces upravljanja koji je gore spominjan to ne veujem).
Direktor IŽS u tekstu jednom rečju nije spomenuo kada planira da ponovo pusti saobraćaj južno od Rudnice, gde ga nema još od početka Korone, i da li ikada planira to da uradi? Zašto železničari uopšte održavaju desetak stanica na severu KiM i svu ostalu infrastrukturu, kada se ona uopšte ne koristi već 4 godine?Direktor Infrastrukture železnice Srbije posetio železničare na Kosovu
Generalni direktor Infrastrukture železnice Srbije Nebojša Šurlan posetio je železničke stanice Zvečan, Leposavić, Lešak i Ibarska Slatina i razgovarao sa železničarima o njihovom trenutnom položaju i situaciji u kojoj se nalaze.www.danas.rs
Они пругу од Дугог Села до Крижеваца граде годинама, 36 километара пруге у равници, а радови на неким местима стоје, тако да ако неко има проблема у градњи пруге то су сигурно они.Прича о "алтернативном правцу" се вероватно помиње у контексту тога што се у ХР планира други колосек од Дугог Села до Новске.
Међутим, то нема везе ни са Кинезима ни са пројектом пруге од Београда до Будимпеште.
Neka me ispravi neko ako grešim.Nešto me sad kopka, nama je dobar deo deonice BG-NS zapravo odrađen iz drugog kredita i deo za 200 km/h je odradila dobrim delom ili ceo ruska firma. Ko je kod nas radio signalizaciju? Rusi ili Kinezi, jer naša signalizacija je, tako je rečeno, usklađena i testirana sa ETCS2 normama (sad da li je i celokupan proces upravljanja koji je gore spominjan to ne veujem).
Koji deo dosad su zapravo stavrno radili kinezi i da li se uopšte zna pod kojim uslovima i koliko nam je ukupno zaduženje za prugu do Subotice?
Koliko vidim najviše želbi za projekte koje je finansirala Kina je da su ili kasnili, ili ostali nedovršeni, a da je pri tome kao uslov kredita bio i da kineska firma bude izvođač. Što samo po sebi i ne mora biti loše, ali se može pročitati da se recimo afričke zemlje gde su kineska ulaganja bila ogromna - žale da kinezi uopšte nisu upošljavali lokalnu operativu tj. nije bilo lokalnih podizvođača. Tako da su kinezi dali kredit, lova prošla preko državnih računa, otišla isključivo kineskim firmama i vratila se u Kinu. Kako su neke pruge tako izgrađene ispale potpuno neprofitabilne (u slučaju Kenije nikad nije izgrađen ključni deo koji je trebao da obezbedi da teretni transport bude veliki iz/ka luci Mombasa), ostale su im samo rate kredita i vrlo mali prihodi.