Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pozdrav,

Ponoviću se sa pitanjem od juče: zašto Soko od N.Sada ka Beogradu vozi sporo kroz stanice Petrovaradi, S. Karlovci, Beška i Inđija IAKO nije magla, IAKO nema mraza? Hvala unapred.

P.S. baš bih voleo da vidim kako bi @spatiotecte reaogovao kada bi video PRAVE I REALNE ek.indikatore za Srb za poslednjih par godina a ne bajke koje priča p*****sti i svi oko njega!!

Pozdrav,

Petar
 
Pozdrav,

Ponoviću se sa pitanjem od juče: zašto Soko od N.Sada ka Beogradu vozi sporo kroz stanice Petrovaradi, S. Karlovci, Beška i Inđija IAKO nije magla, IAKO nema mraza? Hvala unapred.

Магла нема и не може имати никакве везе са брзином саобраћаја, нити са преусмеравањем пролазних возова у скретање. Једини разлог који може бити је да имају проблем са функционисањем скретница на минусу који је ових дана, па су заковали скретнице у скретање, како би возови који стају могли пристати на перон. Зашто имају проблем, то већ не знам.
 
Magla možda ne utiču na brzinu, ali utiče na preglednost, danas kod Lipa nalet..

received_236205016231375.jpeg
 
@Gruber
@Shinkansen
@SunnyBoy

Izvinjavam se, izgleda da je moj post shvacen drugacije nego sto sam mislio.

Pokusacu da pojasnim da ne ispadne da sam gledalac pinka (koga mrzim) ili da ne ispada da sam predstavio Srbiju kao ekonomskog tigra (sto naravno nije).

Ajde ovako, recimo da je sada Ukrajina iz 2023 u neku ruku kao Srbija iz 90ih, dakle ratuje sa mnogo jacim protivnikom, trpi gubitke teritorije, depopulaciju, ekonomija im je unistena, drzava i infrastruktura im je razvaljena itd.

Dakle tamo neki ukrajinac kad bi zalutao na ovu nasu temu o zeleznici i video slike sta se gradi kod nas i koja vozna sredstva smo nabavili on bi rekao:
Sunce ti poljubim, dok mi ratujemo ovi srbi izgradise brze pruge, sredili sve stanice na tom pravcu, kupise Stadlere, Flirtove, Kiss-ove. Evo za koju godinu ce krenuti da grade i drugu brzu prugu ka Nisu, bla bla bla, dakle taj ukrajinac bi merio ono sto vidi na slikama i stanje u njegovoj drzavi koja je u ratu i zakljucio bi da je srbima bolje nego njima u tom trenutku.

To je isti pogled koji smo mi imali 90ih kad smo gledali na susedne zemlje poput Madjarske ili Poljske, dok smo mi ratovali i dok su nas bombardovali, tada su se 90ih modernizovali pravci Budimpesta-Bec za 160, Varsava-Berlin za 160 i MAV i PKP su kupovali nova Z1 kola.
I naravno da u tom kontekstu, jedna Madjarska ili jedna Poljska je u ocima prosecnog srbina koji jeprezivljavao sa 100 maraka mesecno 1993 izgledala mnogo naprednije i prosperitetnije od Srbije. Dakle stvar pogleda.
 
Pozdrav,

Ponoviću se sa pitanjem od juče: zašto Soko od N.Sada ka Beogradu vozi sporo kroz stanice Petrovaradi, S. Karlovci, Beška i Inđija IAKO nije magla, IAKO nema mraza? Hvala unapred.

P.S. baš bih voleo da vidim kako bi @spatiotecte reaogovao kada bi video PRAVE I REALNE ek.indikatore za Srb za poslednjih par godina a ne bajke koje priča p*****sti i svi oko njega!!

Pozdrav,

Petar
Tranzitni vozovi voze u skretanje zbog toga što su skretnice zaledile, a očigledno grejači skretnica nisu ispravni. Ja sam bio u novembru na Prokopu tad pola grejača nije radilo.
 
Tranzitni vozovi voze u skretanje zbog toga što su skretnice zaledile, a očigledno grejači skretnica nisu ispravni. Ja sam bio u novembru na Prokopu tad pola grejača nije radilo.
Pa čekaj, zar pruga nije u garanciji? Tu deonicu su radili Rusi, zar nije valjda tri godine? Kvar treba što pre da se otkloni.
 
Dakle tamo neki ukrajinac kad bi zalutao na ovu nasu temu o zeleznici i video slike sta se gradi kod nas i koja vozna sredstva smo nabavili on bi rekao:
Sunce ti poljubim, dok mi ratujemo ovi srbi izgradise brze pruge, sredili sve stanice na tom pravcu, kupise Stadlere, Flirtove, Kiss-ove. Evo za koju godinu ce krenuti da grade i drugu brzu prugu ka Nisu, bla bla bla, dakle taj ukrajinac bi merio ono sto vidi na slikama i stanje u njegovoj drzavi koja je u ratu i zakljucio bi da je srbima bolje nego njima u tom trenutku.

Само што кад би неки Украјинац залутао на било коју пругу у Србији осим Београд - Нови Сад рекао би који распад од железнице Србија има. Па чак је и Београд - Нови Сад само мало боља од већине главних железничких праваца у Украјини, који су сви без изузетка за 100 - 160 км/ч. Проћи ће још бар 10 година, вероватно и више, а можда се никад ни не деси да сви главни железнички у Србији у мирнодопско време буду на нивоу Украјине у доба рата. Поражавајуће.
 
Pozdrav,

Ponoviću se sa pitanjem od juče: zašto Soko od N.Sada ka Beogradu vozi sporo kroz stanice Petrovaradi, S. Karlovci, Beška i Inđija IAKO nije magla, IAKO nema mraza? Hvala unapred.

P.S. baš bih voleo da vidim kako bi @spatiotecte reaogovao kada bi video PRAVE I REALNE ek.indikatore za Srb za poslednjih par godina a ne bajke koje priča p*****sti i svi oko njega!!

Pozdrav,

Petar
Jesi li pitao Bulajića na tviteru?
 
Ekonomija zavisi od snabdevanju i cenom energenata. Cene energenata ne diktira Evropa, koje ih nema, nego one zemlje koje imaju resurse i rezerve istih. Po slucaju Rusije naucimo da pored striktnih sankcija i rata lepo proizvode i avione, zeleznice i vojnih proizvoda. Isto Iran i Juzna Afriku za vreme aparthajda. Imaju i resurse i reserve i ekonomija im se nije uzdrmala do kolapsa. Naprotiv. Za Nemacku to nije slucaj. Zavismo od onih od kojih uzimamo naftu, gas i drugih strateskih sirovinea za industriju. Sto se tice Ukraine, imali su svojih resursa ako izgube rat propasce njihova zeleznica a resurse odlaze pobedniku.
 
Poslednja izmena:
Што нас доводи до закључка да се страшке ствари не смеју приватизовати и не смеју запуштати.
 
@Gruber
@Shinkansen
@SunnyBoy

Izvinjavam se, izgleda da je moj post shvacen drugacije nego sto sam mislio.

Pokusacu da pojasnim da ne ispadne da sam gledalac pinka (koga mrzim) ili da ne ispada da sam predstavio Srbiju kao ekonomskog tigra (sto naravno nije).

Ajde ovako, recimo da je sada Ukrajina iz 2023 u neku ruku kao Srbija iz 90ih, dakle ratuje sa mnogo jacim protivnikom, trpi gubitke teritorije, depopulaciju, ekonomija im je unistena, drzava i infrastruktura im je razvaljena itd.

Dakle tamo neki ukrajinac kad bi zalutao na ovu nasu temu o zeleznici i video slike sta se gradi kod nas i koja vozna sredstva smo nabavili on bi rekao:
Sunce ti poljubim, dok mi ratujemo ovi srbi izgradise brze pruge, sredili sve stanice na tom pravcu, kupise Stadlere, Flirtove, Kiss-ove. Evo za koju godinu ce krenuti da grade i drugu brzu prugu ka Nisu, bla bla bla, dakle taj ukrajinac bi merio ono sto vidi na slikama i stanje u njegovoj drzavi koja je u ratu i zakljucio bi da je srbima bolje nego njima u tom trenutku.

To je isti pogled koji smo mi imali 90ih kad smo gledali na susedne zemlje poput Madjarske ili Poljske, dok smo mi ratovali i dok su nas bombardovali, tada su se 90ih modernizovali pravci Budimpesta-Bec za 160, Varsava-Berlin za 160 i MAV i PKP su kupovali nova Z1 kola.
I naravno da u tom kontekstu, jedna Madjarska ili jedna Poljska je u ocima prosecnog srbina koji jeprezivljavao sa 100 maraka mesecno 1993 izgledala mnogo naprednije i prosperitetnije od Srbije. Dakle stvar pogleda.
А што се уопште правдаш неком од њих? Не сме ништа лепо да се напише, одмах је ту дежурна екипа ту да покаже како је све у држави очајно. Само им Пантограф фали.
 
Sto se tice Ukraine, imali su svojih resursa ako izgube rat propasce njihova zeleznica a resurse odlaze pobedniku.

Како год се завршио рат у Украјини, сигуран сам да железница тамо неће пропасти и да ће онај ко буде господарио тим просторима обновити и унапредити железницу. Украјинци су од почетка рата обновили многе железничке конекције са земљама са којима се граничи на западу које нису деценијама функционисале, а Руси су још прошле године на територији Украјине под њиховом контролом кренули да граде нове железничке пруге.
 

Da li bi ovakva tehnologija mogla da bude korišćena za probijanje nasipa u produžetku Bulevara umetnosti?
 
Како год се завршио рат у Украјини, сигуран сам да железница тамо неће пропасти и да ће онај ко буде господарио тим просторима обновити и унапредити железницу. Украјинци су од почетка рата обновили многе железничке конекције са земљама са којима се граничи на западу које нису деценијама функционисале, а Руси су још прошле године на територији Украјине под њиховом контролом кренули да граде нове железничке пруге.
Razume se, rat je a zeleznice deo logistike istog.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit

Da li bi ovakva tehnologija mogla da bude korišćena za probijanje nasipa u produžetku Bulevara umetnosti?
Могла је током радова на брзој прузи док смо имали прекид саобраћаја. Сад нема шансе.
 

Restrukturiranje železnica - na Beobuild forumu


"Modernizacija železnice" je mamutska tema u kojoj je dosada išlo sve u vezi sa razvojem železnica u Srbiji. U međuvremenu je preglednost stagnirala pa smo došli do potrebe da se teme razdvoje u pojedinačne, tematski nadamo se smislenije teme.

Šta se događa?

Ova tema "Modernizacija železnice" je preimenovana u "Železnice - Infrastruktura". Ovde se piše sve oko izgradnje infrastrukture u Srbiji, tako da ćemo ovde da nastavimo sa infrastrukturom.

U istom podforumu su otvorene i tri nove teme i to:
  • Železnice - putnički saobraćaj (link)
    Sve vezano za putnički saobraćaj u Srbiji, Srbijavoz, problemi, ideje itd.
  • Železnice - teretni saobraćaj (link)
    Sve vezano za teretni saobraćaj, kargo itd.
  • Železnice - svaštara (link)
    Zanimljivosti iz sveta železnica u Srbiji stare fotografije itd
Nastavljamo po starom, samo za početak obratite pažnju da sadržaj unesete u odgovarajuće teme :gobb:
 
Vrh