Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

193-911 koji je učestvovao u VD-u, ovog leta je poslat u inostranstvo na opravku.
 
Setite se onih obećanja sa par vozova iz NS i Stare Pazove za Pančevo? Ne samo da ih nisu uveli, nego su ukinuli i za radnike najvažniji polazak iz Vršca i Pančeva za Beograd. Odnosno prvi polazak na Vuk dolazi u 7:50. Čak ni u industrijski grad Pančevo gde industrija ima smene u 7:00 srednje škole i javni sektor 7:30 ne možeš stići na vreme. I sada će napasti ljudi "gumenjaru" Đilasa, Šolaka, N1, Dobricu, Tadića, Radulovića, samo ne Centralni komitet vladajuće Partije.
 
Inače predsednik je rekao da nema para za rekonstrukciju Valjevo - Vrbnica. Verujem da će većina kapitalnih projekata biti stavljena na pauzu dok se ne završi EXPO.

Значи оно о чему сам причао - уколико не дође до реконструкције ове пруге ускоро, укидање возова за Црну Гору и није тако немогућа опција.
 
Setite se onih obećanja sa par vozova iz NS i Stare Pazove za Pančevo? Ne samo da ih nisu uveli, nego su ukinuli i za radnike najvažniji polazak iz Vršca i Pančeva za Beograd. Odnosno prvi polazak na Vuk dolazi u 7:50. Čak ni u industrijski grad Pančevo gde industrija ima smene u 7:00 srednje škole i javni sektor 7:30 ne možeš stići na vreme. I sada će napasti ljudi "gumenjaru" Đilasa, Šolaka, N1, Dobricu, Tadića, Radulovića, samo ne Centralni komitet vladajuće Partije.

U pravu si, na svakoj sednici predsednistva SNS se prvo usvaja red voznje vozova u Juznom Banatu pa tek onda se glasa o dnevnom redu.
 
Setite se onih obećanja sa par vozova iz NS i Stare Pazove za Pančevo? Ne samo da ih nisu uveli, nego su ukinuli i za radnike najvažniji polazak iz Vršca i Pančeva za Beograd. Odnosno prvi polazak na Vuk dolazi u 7:50. Čak ni u industrijski grad Pančevo gde industrija ima smene u 7:00 srednje škole i javni sektor 7:30 ne možeš stići na vreme. I sada će napasti ljudi "gumenjaru" Đilasa, Šolaka, N1, Dobricu, Tadića, Radulovića, samo ne Centralni komitet vladajuće Partije.
Ti vozovi nigde nisu javno obećani da će biti pušteni na tačan datum. To je bilo samo u NACRTU reda vožnje. A ono što je javno rečeno jeste da čim dođu novi vozovi puštaju liniju (znači kraj godine)
 
Значи оно о чему сам причао - уколико не дође до реконструкције ове пруге ускоро, укидање возова за Црну Гору и није тако немогућа опција.

Biće auto put, dovoljno za 2-3 naredna izborna ciklusa što da se troši novac na prugu?🙂
 
Kada se o Kopru radi, imam neke kolege koji zive u Divaci, prolazi im pruga pored kuce, vec 10 godina pricaju o toj pruzi, tesko da je to u roku, mada ne smem da garantujem...
Da, jer su birani različiti pravci, a između je bila kriza, autoputevi. Kreditiranje mora biti održivo. Ne bi ni Kinezi ovde ništa radili, ako nema para ili kako da na pamet ispune uslov od max 17 promila. Koper 3 metra, Divača 435 metara nadmorske visine. Vazdušna udaljenost manja od 30 km, sve u BIM tehnologiji. Najveći deo posla će obaviti kompanije i inženjeri iz Slovenije, uz pomoć Turaka i zapadne opreme. Zašto bi onda ikome bili potrebni Kinezi? To ti je projekt, koji treba treznu glavu. Ovde nema ravnice. A takva referenca zlata vredi. Kada je SCT bankrotirao, nije bilo građevinara koji je znao da gradi tunele. Tunel kod Maribora danas Kolektor sam napravio sve svojim znanjem, bez kašnenja. I tako mora da se ide. U Evropi se pravi 10-15 različitih varijanti. Ne radi se tako da seljak nema podvožnjaka šest kilometara, levo ili desno, ili su sela udaljena 1 km od stanice.


Čeka u Bratislavi.

 
710-001 i Novatronic. :)
412916845_7373120986044890_5341277711443224021_n.jpg

Autor: Andrej Jovanović
 
Setite se onih obećanja sa par vozova iz NS i Stare Pazove za Pančevo? Ne samo da ih nisu uveli, nego su ukinuli i za radnike najvažniji polazak iz Vršca i Pančeva za Beograd. Odnosno prvi polazak na Vuk dolazi u 7:50. Čak ni u industrijski grad Pančevo gde industrija ima smene u 7:00 srednje škole i javni sektor 7:30 ne možeš stići na vreme. I sada će napasti ljudi "gumenjaru" Đilasa, Šolaka, N1, Dobricu, Tadića, Radulovića, samo ne Centralni komitet vladajuće Partije.
Нек неко хитно обавести ЦК КП СНС о овоме, мора да им је промакло...шта све људи неће написати овде. Иначе, Иван Булајић одговара свима на поруке на инстаграму, па сам га питао за линију Панчево - Стара Пазова. Питање је било везано за продужење линије до Инђије због број путника, тога да Пазовчани имају шидске возове и да је обрт гарнитура лакши у Инђији (што су колеге овде сугерисале). Захвалио се на сугестији и рекао је да ће доћи до промене одлуке и продужења линија, уколико путници то затраже. Било би добро да ИЖС и СКГ имају такво руководство.
 
U pravu si, na svakoj sednici predsednistva SNS se prvo usvaja red voznje vozova u Juznom Banatu pa tek onda se glasa o dnevnom redu.
Ti vozovi nigde nisu javno obećani da će biti pušteni na tačan datum. To je bilo samo u NACRTU reda vožnje. A ono što je javno rečeno jeste da čim dođu novi vozovi puštaju liniju (znači kraj godine)
Нек неко хитно обавести ЦК КП СНС о овоме, мора да им је промакло...шта све људи неће написати овде. Иначе, Иван Булајић одговара свима на поруке на инстаграму, па сам га питао за линију Панчево - Стара Пазова. Питање је било везано за продужење линије до Инђије због број путника, тога да Пазовчани имају шидске возове и да је обрт гарнитура лакши у Инђији (што су колеге овде сугерисале). Захвалио се на сугестији и рекао је да ће доћи до промене одлуке и продужења линија, уколико путници то затраже. Било би добро да ИЖС и СКГ имају такво руководство.
Да подсетимо:
Odnosno prvi polazak na Vuk dolazi u 7:50. Čak ni u industrijski grad Pančevo gde industrija ima smene u 7:00 srednje škole i javni sektor 7:30 ne možeš stići na vreme.
Дакле, на једној од најуспешнијих линија укидају се радничко-ђачки поласци ујутру. Слична ситуација на многим другим линијама. Више је него јасно да то није ни у јавном интересу, ни у интересу Железнице већ искучиво за пилићарске итересе аутобуских монополиста. А то се врши преко Централног комитета Партије.

Иван Булајић покушава да изиграва модерног менаџера, али човек на тој позицији никада у историји железнице у Србији није имао везаније руке.
 
U pravu si, na svakoj sednici predsednistva SNS se prvo usvaja red voznje vozova u Juznom Banatu pa tek onda se glasa o dnevnom redu.
Ne verujem da se takvim sitnim lokalnim poslovima bavi baš predsedništvo političkog krila mafije, ali GG(gradski gang) SNS-a u Pančevu je najzaslužniji zašto taj grad i sva mesta duž zrenjaninske pruge već godinama nemaju krštenu železničku vezu sa Beogradom da bi im partijsko "javno-privatno" preduzeće Pantransport držalo monopol i ubiralo harač u 21. veku.

Još kada je uvođena ona lakrdija od Panvoza, Vesić se čudom čudio kako Pantransport naplaćuje toliko skupe karte, i reče da "tu ima posla za tržišnu inspekciju". Pravi od nas majmune, kao da nema pojma i da njegova partija kontroliše tržišnu inspekciju, i da Pantransport drže mafija i bratija.
 
Poslednja izmena:
Nekoliko mojih prijatelja je odustalo od dolaska vozom u BG iz Pančeva zbog novog reda vožnje. Uporediti redove vožnje autobusa i vozova PA-BG od 6 do 8 ujutru i biće vam jasno da se favorizuju autobusi. Ne, ne odlučuje centralni komitet vladajuće partije, ali njihovi poltroni su dobili direktivu da favorizuju autobuse i to čine. Džabe i Bulajić jer jedna lasta ne čini proleće.
 
Ma ovo je urađeno iz hira i likova sa preubeđenjem "to tako treba", nema ovo nikakve veze sa Pantransportom.
Cela odogovornost leži u "Gumenjari" u ovom slučaju, iz prve ruke info.

Sa druge strane, taj mit o Pantransportu je malo smešan, iza te grupacije stoje 3 prevoznika koja nisu toliko ni bliska vlastima u odnosu na neka druga transportna preduzeća, oni samo koriste situaciju.

Nego, šta se desilo sa famoznim "Mi SlUšAMo KoRiSnIke UsLuGa?"
 
Vezano za Beograd-Zrenjanin - Kikinda (Subotica) tu je pruga popravljena, i sa svim teretnjacima između Subotice i Zrenjanina normalno ide mnogo teretnih vozova. Znači par polazaka vezanih za smene đaka u Zrenjaninu nema izgovora da ne budu. Smene srednjoškolaca 7:00, 13:10 i 19:10 To bi bilo:

Kikinda5:0511:0518:05Zemun4:2010:2017:10
Zrenjanin6:4012:4014:1519:30Vukov spomenik4:4010:4017:30
Pančevo glavna8:2015:5521:10Pančevo glavna5:0011:0017:50
Vukov spomenik8:4016:1521:30Zrenjanin6:4012:4014:1519:30
Zemun9:0016:3521:50Kikinda8:1515:5021:05
To bi mnogo više značilo manjim mestima nego gradovima. Autobus Beograd-Kikinda putuje 2,5 sata, ali većinu mesta kroz koje voz prolazi zaobilazi. Jutarnji iz Zemuna bi verovatno bio prazan osim za vreme Beer Fest i sličnih događaja (osim toga što je prigradsko za Zrenjanin), ali svi ostali bi imali svoje putnike.
 
Vezano za Beograd-Zrenjanin - Kikinda (Subotica) tu je pruga popravljena, i sa svim teretnjacima između Subotice i Zrenjanina normalno ide mnogo teretnih vozova. Znači par polazaka vezanih za smene đaka u Zrenjaninu nema izgovora da ne budu. Smene srednjoškolaca 7:00, 13:10 i 19:10 To bi bilo:

Kikinda5:0511:0518:05Zemun4:2010:2017:10
Zrenjanin6:4012:4014:1519:30Vukov spomenik4:4010:4017:30
Pančevo glavna8:2015:5521:10Pančevo glavna5:0011:0017:50
Vukov spomenik8:4016:1521:30Zrenjanin6:4012:4014:1519:30
Zemun9:0016:3521:50Kikinda8:1515:5021:05
To bi mnogo više značilo manjim mestima nego gradovima. Autobus Beograd-Kikinda putuje 2,5 sata, ali većinu mesta kroz koje voz prolazi zaobilazi. Jutarnji iz Zemuna bi verovatno bio prazan osim za vreme Beer Fest i sličnih događaja (osim toga što je prigradsko za Zrenjanin), ali svi ostali bi imali svoje putnike.
Ima li Srbija Voz ili Infra neku imejl adresu za predloge i primedbe korisnika? Treba im poslati ovu tabelu uz pitanje zašto od 2018. nema nijednog putničkog voza na relaciji Beograd-Pančevo-Zrenjanin, iako je brza pruga BG-NS potpuno završena još početkom prošle godine i od onda ni pod razno nema govora da su razlog teretnjaci koji smanjuju propusnu moć na zrenjaninskoj pruzi.
 
Ima li Srbija Voz ili Infra neku imejl adresu za predloge i primedbe korisnika? Treba im poslati ovu tabelu uz pitanje zašto od 2018. nema nijednog putničkog voza na relaciji Beograd-Pančevo-Zrenjanin, iako je brza pruga BG-NS potpuno završena još početkom prošle godine i od onda ni pod razno nema govora da su razlog teretnjaci koji smanjuju propusnu moć na zrenjaninskoj pruzi.
Zato što teretnjaci idu tom prugom još uvek i ići će zauvek (sav teret će ići ovom prugom jer su skontali da BG-NS-SU nema kapaciteta za teretne vozove), zato što nema dovoljno DMV garnitura, zato što vozovi Kikinda-Zrenjanin redovno kasne po 20 minuta zbog infrastrukture, zato što postoji ograničenje u vračarskom tunelu vezano za DMV. Eto minimum 4 razloga, a što se tiče ovog predloga, ne brinite se, vrlo sličan ovakav predlog je već predložen.
 
Како НС-БГ нема капацитет за теретњаке? Која глупост, па на том потезу Добановци-Батајница-Пазова-Инђија-Нови Сад је већина индустрије и логистике у Србији.
 
Kada planiraju da završe stanični hol u Novom Sadu? Jedva da se vidi nekog popomaka i tek po koji radnik se vidi tamo. Počeli su da se koriste drugi koleseci, niti na peronima ima displeja, niti dole kod šaltera tako da ako neko žuri mora da nagađa na kom peronu je voz.
 
Vrh