Isto tako, oko 1:25. Sa više polazaka, ovo bi bila vrhunska linija.Koliko treba autobusom do Šapca?
Čemu ta komplikacija? Zauzimati lokomotivu da vuče samohodnu kompoziciju.Je li izvodljivo i isplativo da elektrolokomotiva vuče taj voz do Rume pa da dalje nastavlja sam?
Jeсте, али нема сврхе, осим ако би композиција воза са вагонима за Шид вукла ДМВ.Je li izvodljivo i isplativo da elektrolokomotiva vuče taj voz do Rume pa da dalje nastavlja sam?
Како кад, некад 1:15 некад 1:30, плус гужва на аутопуту од аеродрома до Мостара која је непредвидива. А и сами поласци аутобуса су непредвидиви. Другар јуче чекао Ракету на Сава центру сат времена, после из Шапца отишао на станицу, Банбус у поласку каснио пола сата.Koliko treba autobusom do Šapca?
BG-RU 100 km/h, RU-Donja Bornina 80 km/h (mestimično 50 km/h ali na kratke deonice), Do Zvornika 50 km/h.Ovo već deluje zanimljivo da se ode na par sati u Loznicu, Šabac. Koje su brzine do Zvornika?
Ja kad sam se vozio ranije oko 1 sat i 15 min, do skoro je bilo 1 sat i 30ak min zbog kruženja u radova. Sad nzm, jer nisam siguran da li koriste novi autoput. Svakako je tu negde, ali do Loznice je voz brži. Cena je isto jeftinija rekao bih duplo ako ne i više. Samo autobus ima polaske na sat vremena za Šabac recimo.Koliko treba autobusom do Šapca?
Nije isplativo jer ti onda trebaju dodatne mašinovođe, osoblje itd.Je li izvodljivo i isplativo da elektrolokomotiva vuče taj voz do Rume pa da dalje nastavlja sam?
Мислим да је Рума пре имала две гарнитуре 711.
Još uvek i ima, jedna vozi Zvornik-Beograd-Zvornik 2x (spava u Zvorniku ili i de do Rume u sred noći na namirivanje). Druga vozi lokal Ruma-Šabac-Ruma sa 3 para polaska dnevnoМислим да је Рума пре имала две гарнитуре 711.
Nikako.Je li izvodljivo i isplativo da elektrolokomotiva vuče taj voz do Rume pa da dalje nastavlja sam?
Ja sam pokušao da napravim malo jači red vožnje, ali je to nemoguće jer bi se upropastio lep sadašnji red vožnje koji odgovara učenicima i koji se masovno koriste. Došao sam do zaključka da ne treba ništa dirati. Neko je ovde predlagao da se linija produži do Sremske Mitrovice, to mi je okejЗначи фали трећа гарнитура. Мада слабо ми ово да једна гарнитура има само три пара за цео дан, а пређе трасу за 35 минута. Да макар вози Рума-Зворник, и да буде наштелован за преседање са возовима Шид-Рума-Београд.
Šabac-Mitrovica-Šabac?До Митровице би био пун погодак, пошто нема аутобуса Шабац-Митровица.
Suprotno ovome što vam većinski preporučuju 'realisti' na ovoj temi, obavezno postojano i autistično nastavite da insistirate na zaustavljanju voza u vašem naselju - ne zanima vas da li je 'stanica', 'stajalište', 'službeno mesto'; tim tehnikalijama nek se bave nobelovci sa železnica.A ova priča vezano za rampu koja bi putnike puštala na peron samo neposredno pred dolazak voza? Znam da je trebalo sve raditi ranije i meni isto nije jasno kako i zašto nije. Mi smo se u skorije vreme doselili u Čortanovce i meni je nebulozno da voz prolazi kroz selo i nikada ne stane. Ljudi u selu zaista imaju ogroman problem.
Početkom letnje sezone u junu. To je voz koji ide za Bar (Bijelo Polje), a od septembra će ići samo Novi Sad-UžiceKada kreće voz Novi Sad - Užice? Možda je neko već napisao, ali nisam video.
Pravo poredjenje treba da bude u pravcu voz vs. licni automobli... Ne vidim uopste potrebu da za Novi Sad idem svojim kolima.