Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.984
- Pohvaljen
- 23.446
Poseta verovatno zbog pripreme modernizacije depoa Sombor i modernizacije i elektrifikacije pruge Vrbas - Sombor
Obilazi sve vuče vozove i drži neke sastanke.
Poseta verovatno zbog pripreme modernizacije depoa Sombor i modernizacije i elektrifikacije pruge Vrbas - Sombor
4-4,30 sati uz presedanje u Segedinu. Za prvi je 25 min a posle oko 40 min čekanje u Segedinu do Budimpeste a u povratku oko 40 minuta takođe čekanje za povratak do SuboticeКолико би ми требало временски до Будимпеште ако бих ишао аутомобилом до Суботице па после возом до Сегедина и Будимпеште?
Karta 2 razreda je 2399 ft/740 RSD
Puna cena je karte u jednom pravcu od Segedina do BP je 4910ft/1510RSD za prvi odnosno 4060ft/1250RSD za drugi razred u IC delu voza a 3410ft/1046 za deo sa tarifom brzog voza. 2999 ft i 2399 ft su cene preko aplikacije i verovatno za određen broj mesta. Sa tim da karte po jeftinim cenama nemate za svaku relaciju u unutrašanjem MAV saobraćaju, koliko sam ja istražio po aplikaciji. Isto tako se preko aplikacije ne može kupiti karta od Segedina do Subotice ali može za ostale relacije u međunarodnom saobraćaju. Videćemo, možda sutra promene. Inače i kondukter u vozu za Segedin najavljuje da ima presedanje do Subotice.Сегедин - Будимпешта кошта исто као Суботица - Сегедин. Надреално.
I opet voz pun, kao što kaže 80 ljudi. Smatram da ljudima cena nije ključna, već usluga. Da je Soko 1000 din po smeru bio bi isto pun.Сегедин - Будимпешта кошта исто као Суботица - Сегедин. Надреално.
Prilagođen red vožnje, presedanja kao za BP pa dalje na zapad tako i u Cegledu za istok Mađarske. Takođe idealno za šoping kako u Su tako i u Segedinu.I opet voz pun, kao što kaže 80 ljudi. Smatram da ljudima cena nije ključna, već usluga. Da je Soko 1000 din po smeru bio bi isto pun.
I opet voz pun, kao što kaže 80 ljudi. Smatram da ljudima cena nije ključna, već usluga. Da je Soko 1000 din po smeru bio bi isto pun.
Pisali smo već, zakonski ovo nije moguće i bolje bi bilo da se fokus stavi na lokalni šatl autobus od stanice Beška. Voz za ovo je prošao tamo negde pre 7-8 godina kad je bio javni uvid.Pozdrav, zanima me opet vaše stručno mišljenje na ovo rešenje o stajalištu ili stanici u Čortanovcima. Naravno, jasno mi je da je u pitanju predizborna kampanja, nema potrebe to ni pominjati.
Hvala
Ljubinković (DS): Za razliku od vlasti mi podržavamo meštane Čortanovaca i nudimo rešenje
Poverenik opštinskog odbora Demokratske stranke Inđija, Darko Ljubinković tvrdi da postoji rešenje za problem meštana Čortanovaca. Navodi da je razgovarao sa stručnjacima iz stranke i da su mu predložili rešenje.inmedija.rs
Kapacitet DMV garnitura 711 je 126 putnika što će reći da je popunjenost oko 2/3 kapaciteta što je za liniju koja funkcioniše 11 dana solidno. Naravno o iskorišćenosti kapaciteta ne treba suditi po dva polaska i to vikendom80 људи није пун воз. А тек није оних 10 људи у одласку. Ми смо изгледа навикли на празне возове, па нам је и 50% попуњености добро.
A ova priča vezano za rampu koja bi putnike puštala na peron samo neposredno pred dolazak voza? Znam da je trebalo sve raditi ranije i meni isto nije jasno kako i zašto nije. Mi smo se u skorije vreme doselili u Čortanovce i meni je nebulozno da voz prolazi kroz selo i nikada ne stane. Ljudi u selu zaista imaju ogroman problem.Pisali smo već, zakonski ovo nije moguće i bolje bi bilo da se fokus stavi na lokalni šatl autobus od stanice Beška. Voz za ovo je prošao tamo negde pre 7-8 godina kad je bio javni uvid.
Ta rampa zakonski nije definisana, što onemogućuje njenu ugradnju. Ako se definiše u zakonu da može da se postavi, onda dobro. Tu ima i problem onda 2 službena mesta na kratkom rastojanju što umanjuje kapacitet pruge. Zato je najbolje rešenje šatl autobus, tako bi mogao da se pokrije veći deo sela a ne samo onaj oko stanice.A ova priča vezano za rampu koja bi putnike puštala na peron samo neposredno pred dolazak voza? Znam da je trebalo sve raditi ranije i meni isto nije jasno kako i zašto nije. Mi smo se u skorije vreme doselili u Čortanovce i meni je nebulozno da voz prolazi kroz selo i nikada ne stane. Ljudi u selu zaista imaju ogroman problem.
Mislim da ima više smisla pritiskati lokalnu samoupravu da se uvedu redovni autobusi do najbližih stajališta ai dalje.A ova priča vezano za rampu koja bi putnike puštala na peron samo neposredno pred dolazak voza? Znam da je trebalo sve raditi ranije i meni isto nije jasno kako i zašto nije. Mi smo se u skorije vreme doselili u Čortanovce i meni je nebulozno da voz prolazi kroz selo i nikada ne stane. Ljudi u selu zaista imaju ogroman problem.
Ovako i ja razmisljam.Smatram da ljudima cena nije ključna, već usluga. Da je Soko 1000 din po smeru bio bi isto pun.
Ево само да ја поставим једно питање: Пошто си у прилогу за Н1 рекла, да уколико се нешто не промени, да прелазите у радикализацију протеста. Да нећете случајно да блокирате брзу пругу? Или је само млаћење празне сламе за предизборну кампању заједно са Страхињом?Pozdrav, zanima me opet vaše stručno mišljenje na ovo rešenje o stajalištu ili stanici u Čortanovcima. Naravno, jasno mi je da je u pitanju predizborna kampanja, nema potrebe to ni pominjati.
Hvala
Ljubinković (DS): Za razliku od vlasti mi podržavamo meštane Čortanovaca i nudimo rešenje
Poverenik opštinskog odbora Demokratske stranke Inđija, Darko Ljubinković tvrdi da postoji rešenje za problem meštana Čortanovaca. Navodi da je razgovarao sa stručnjacima iz stranke i da su mu predložili rešenje.inmedija.rs
Kapacitet DMV garnitura 711 je 126 putnika što će reći da je popunjenost oko 2/3 kapaciteta što je za liniju koja funkcioniše 11 dana solidno. Naravno o iskorišćenosti kapaciteta ne treba suditi po dva polaska i to vikendom