Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Погрешно сам прочитао да је 711 у питању. За 710 је ок.
Не могу да схватим прблем са иснталацијама поготву кад се знају проблеми. Па ако је слаба, повећај пресек, растерети линије, постави заштиту. Шта је ту проблем. Јел ми то више ништа не умемо да урадимо?
 
Погрешно сам прочитао да је 711 у питању. За 710 је ок.
Не могу да схватим прблем са иснталацијама поготву кад се знају проблеми. Па ако је слаба, повећај пресек, растерети линије, постави заштиту. Шта је ту проблем. Јел ми то више ништа не умемо да урадимо?
Nije to baš tako lako kako misliš.
Svaka modifikacija mora proći niz testova i na kraju samu homologaciju što iziskuje vreme, dodatno angažovanje raznih laboratorija, agencija, izradu elaborata i na kraju više novčanih sredstava.
Ovako rade po listama proizvođača i toeto.
 
Железница ипак није ГСП где пролазе буџења.
 
U meni spavaju 2 vuka:

Srbijavoz
FB_IMG_1702049266068.jpg


&

Srbija Voz
Screenshot_20231209_110946_Gallery.jpg


I naravno, opet po grafičkim knjigama forsiraju napred naziv, iako svako vidi da je višak.
Ako su nešto postigli novim logotipom to je da je prepoznatljiv i sam dovoljan, pa je naziv preduzeća višak napred.
 
U letnjem periodu, saobraćaј međunarodnog voza „Tara“ odviјaće se produženo, na relaciјi Novi Sad-Biјelo Polje-Novi Sad.
Sa sajta, vezano za vest o sutrasnjem redu voznje. Skratis 180 km, produzis 75, i to je produzena relacija.
 
На чело би требало да иде само логотип. Онај ко је одлучио да на чело иде и логотип и (бивши) назив је оперисан од естетике.
Изгледа сматрају натпис за део логотипа, што је опет доказ како су лоше одрадили лого.
 
Изгледа сматрају натпис за део логотипа, што је опет доказ како су лоше одрадили лого.
Zavaravamo se da tu neko nešto "misli, smatra, upotrebljava mozak". To se sve radi mehanički. Da se imalo misli bilo bi drugačije.


Nisam dobro ispratio ove zadnje postove, trajno se ukida direktni Barac ili?
 
Zavaravamo se da tu neko nešto "misli, smatra, upotrebljava mozak". To se sve radi mehanički. Da se imalo misli bilo bi drugačije.


Nisam dobro ispratio ove zadnje postove, trajno se ukida direktni Barac ili?

Dnevni Barac ide sa flirtom i preseda se u Bijelom Polju na CAF-a, ostaje kao sezonski, takođe produžen je do NS-a.
Za noćnog nema promene.
 
Nije to baš tako lako kako misliš.
Svaka modifikacija mora proći niz testova i na kraju samu homologaciju što iziskuje vreme, dodatno angažovanje raznih laboratorija, agencija, izradu elaborata i na kraju više novčanih sredstava.
Ovako rade po listama proizvođača i toeto.
Јесте да су моје светиљке технички једноставнији производ од шинског возила, али све то што си написао, исто мора да се спроведе кад мењаш конструкцију, како би потврдио њену безбедну уопребу у зградама где се налази и хиљаду људи једновремено. Па ипак, имао сам неколико случајева да смо морао све те кругове пакла да прођем, али није немогуће. Јер шта је алтернатива? Да имам производ који ће пре или касније да се упали зобг произвођачке грешке?

Ја схватам колико је железничка масиван апарат, али одавно су већ морали да постоје инсистути који би давали техничку подршку али и писали спецификације за нова возила. Ми се превише ослањамо на туђа решења.
 
12 сати у возу намењеном за локални саобраћај, док им труле вагони намењени за дуге релације?
Pa isto će biti ove godine. Ja stvarno mislim da je to privremeno dok se ne srede vagoni
 
Bukvalno znam gomilu ljudi koji neće da se voze Flirtom i prešli su na bus. Po prvi put Bus je postao udobniji izbor od vozova, sa otvaranje autoputa postalo je i brže. 6.5 sati iz Priboja zna da bude jako neprijatno, ne mogu da zamislim do Bara.
Jedino gore iskustvo je RVR sa plastičnim sedištima koji je često išao do Vrbnice.
 
Pa isto će biti ove godine. Ja stvarno mislim da je to privremeno dok se ne srede vagoni

Исто као што је потпуни нестанак међународног железничког саобраћаја у Србији "привремен".

Bukvalno znam gomilu ljudi koji neće da se voze Flirtom i prešli su na bus. Po prvi put Bus je postao udobniji izbor od vozova, sa otvaranje autoputa postalo je i brže. 6.5 sati iz Priboja zna da bude jako neprijatno, ne mogu da zamislim do Bara.
Jedino gore iskustvo je RVR sa plastičnim sedištima koji je često išao do Vrbnice.

О овоме причам. Мажу нас и лажу о новим возовима, а ти возови су 5 корака у назад за путнике на дугим релацијама, јер у старту нису намењени за то, а користе се за то. Неудобнија седишта, немају сточиће испред седишта, немају завесе за заштиту од сунца, имају вишеструко мање тоалета у односу на број седишта, немају одвојен улазни од путничког простора. Једино што су новији, али старење је неминован процес...
 
Imam nepotvrđenu informaciju da planiraju nove flirtove da produže do Bara nakon što ih sertifikuju u CG
Predloži im da ide Flirt i na noćne polaske: može lepo da se pajki popreko sedišta, ako se zgrči. A mogu i strunjače ili slama da se postave po prolazu, pa kuntanje, milina.
 
Moгли су да купе гарнитуре са седиштима за даљинска путовања. Или да изнајме Талго од ЖФБиХ ако већ нису у стању да ремонтују наше вагоне.
 
Poseta verovatno zbog pripreme modernizacije depoa Sombor i modernizacije i elektrifikacije pruge Vrbas - Sombor
 
Vrh