Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

E da imam info da za koji dan (za novi RV) se pušta signalizacija na Jajinci-Mala Krsna. Odustali su od APBa jer su signali na otvorenoj pruzi bili meta lopova. Sad su smanjili na MZ pa će se svi signali nalaziti u stanicama.
Ostaje APB od Male Krsne do Malog Požarevca. Dalje ka Jajincima MZ i sve to pod TK "Jug 2".
 
@Jelancha Auuu,šta kažu,kad ćemo da predjemo na petrolejke?

Nisu ovi kadri da naprave petrolejku.😃

A брзине на нишкој само падају...
Pogledajte prilog 182806

Ovde ima jedan apsolutni hit.
Naime od CK-a do Niša je sređen jedan kolosek i brzina je stavljena na 60 km/h (hajde da ne ulazimo da je projektovana 80 km/h, a da to nije ispoštovano).
Problem je u tome što ovih 4 mrtvih iz BG & 2 Zaječarca uporno guraju da iz pravca CK-a ka Nišu idu ovim neremontivanim čija je i sama bezbednost upitna, a brzina dvostruka manja.
Neko je bio dovoljno lenj da nije organizovao da iz oba smera vozovi saobraćaju na remontovanom koloseku iako postoji obostrana signalizacija i sada se vozovi lome na ovom neremontovanom.
Inače tokom 2021. & dobrim delom '22 vozovi su saobraćali samo na desnom bez problema, tako da je to savršeno izvodljivo.
 
Мени само није јасно како простом математичком извешноћу нисмо имали макар тај промил среће да у мору партијских, корумпираних полтрона, незналица и лоповчина нисмо добили макар једног пристојног и писменог службеника у железницама који би инсиситирао на поштовању макар тих основних норми соабраћаја каква је искоришћење то мало одржаваних ресурса у условима овог потпуног распада?

Изгледа да је корупционашки, партијски систем негативне селекције доведен до савршенства јер више ни случајно не можемо да урадимо нешто како треба.
 
Subotica centar, 05.12.2023.

Stigao asfalt. Deluje da će danas asfaltirati veći deo zbog vremenskih uslova.
Rade i na postavljanju zaštitnih ograda, dovršavaju hidroizolaciju, rade poprečne kanale za odvod na samom kolovozu.
20231205_142527.jpg

20231205_143047.jpg

20231205_143237.jpg

20231205_143014.jpg

20231205_142901.jpg

20231205_142735.jpg

20231205_142732.jpg

20231205_142559.jpg


20231205_142614.jpg


20231205_142700.jpg
 

Prilozi

  • 20231205_142557.jpg
    20231205_142557.jpg
    289,2 KB · Pregleda: 137
Poesije sa pruge Beograd - Bar: https://www.politika.rs/scc/clanak/587859/Gvozdeni-put-ka-Jadranskom-moru

„Гвоздени пут” ка Јадранском мору​


677z381_gvozdeni-put.jpg

Воз на прузи код Прибоја (Фото „Википедија”/Benbe)
У Дому омладине поводом Дана ослобођења Београда у Другом светском рату отворена је изложба „Пруга снова”. А то је пруга Београд–Бар. Она је сан у сваком смислу. Мој отац Мирко Брновић дао је као прилог три своје пензије за изградњу ове лепоте. А моји ујаци Ратимир и Таса Станковић са својим госпођама Лелом и Добрилом по три плате. Зајам који је расписан омогућио је остварење сна. Томе су се придружили и бригадири омладинске радне акције. Фотографије су нас подсетиле на овај подвиг. На траси су 254 тунела и 234 моста.
А почело је још од средине 19. века и тежње да се отвори „гвоздени пут” ка Јадранском мору. Са озбиљном градњом почело се 1952. године пробијањем тунела „Златибор” и „Созина”. Та пруга добила је статус универзитета. Школе. Обуке.
У купеима и ходницима приликом путовања можете добити савете и рецепте за лечење астме или курјег ока, лекције из историје од средњег века па надаље, чути Његошеве свевременске мисли. Бива ту и љубави и растанака. А тек вагон-бифе, то је сан снова: лозова ракија до Бара и разматрање тренутног геополитичког стања у свету. Ту је већ све глобално и задимљено. Ако композиција остане у квару негде међу брдима и звездама кондуктер Васа почиње да рецитује Јесењина. До Бара сте већ магистрирали.
Ова пруга спаја оно што су многи хтели да прекину. Та нит, то плетиво између нас тка се вековима. Распарати га нико не може. За тим нема потребе. Бар ја тако мним. А ви?
Светлана Брновић Митић,
историчар уметности
 
У купеима и ходницима приликом путовања можете добити савете и рецепте за лечење астме или курјег ока, лекције из историје од средњег века па надаље
сан снова: лозова ракија до Бара и разматрање тренутног геополитичког стања у свету. Ту је већ све глобално и сан снова: лозова ракија до Бара и разматрање тренутног геополитичког стања у свету. Ту је већ све глобално и задимљено.

Neka neko zaustavi ovu ženu, imaću noćas paralizu sna od ovih njenih horor sižea.
 
Miljacka (Ko bi reko cuda da se dese) - Ivica Dacic.mp3 playing in the background:
Screenshot_20231205_155603_Weather.jpg
 
Što je najgore, video sam gospodina u BGvozu par puta, znači da je redovan korisnik. E sad možda je mislio na onaj Resnički krak, tamo stvarno možda nije toliko popunjeno. Batajnica-Ovča je u proseku u centralnoj zoni okvirno od 90% do 120% popunjenost (100% je sva sedeća mesta zauzeta)
 
Što je najgore, video sam gospodina u BGvozu par puta, znači da je redovan korisnik. E sad možda je mislio na onaj Resnički krak, tamo stvarno možda nije toliko popunjeno. Batajnica-Ovča je u proseku u centralnoj zoni okvirno od 90% do 120% popunjenost (100% je sva sedeća mesta zauzeta)
Није довољно само рећи хеј има воз. Мора да се поради и на повезаности самих станица са насељима, на привлачности самих станица, пошто су нажалост углавном одбојне и поузданости воза да људи могу да се ослоне на њега, као што је био случај пре 8-10 година.
 
Није довољно само рећи хеј има воз. Мора да се поради и на повезаности самих станица са насељима, на привлачности самих станица, пошто су нажалост углавном одбојне и поузданости воза да људи могу да се ослоне на њега, као што је био случај пре 8-10 година.
Svi ti problemi će se rešavati ovim projektom rekonstrukcije i modernizacije BGvoza. 27 novih vozila, renoviranje stanica itd. Čekamo CIP da završi svoje da vidimo šta će tačno da bude. Stekao sam utisak da žele sve odjednom.
 
Мора и град ту да одради свој део посла, да уљуди непосредне и шире околине станица и стајалишта градске железнице. Планови су морали да буду већ готови. Та прича о 27 нових гарнитура је чини ми се ишла у оној Весићевој причи о послу са Русима што је након ове фазе рата у Украјини отпало у потпуности.
 
Мора и град ту да одради свој део посла, да уљуди непосредне и шире околине станица и стајалишта градске железнице. Планови су морали да буду већ готови. Та прича о 27 нових гарнитура је чини ми се ишла у оној Весићевој причи о послу са Русима што је након ове фазе рата у Украјини отпало у потпуности.
Nije otpalo, sad saobraćajni radi na tome da definiše broj vozila i uslove tendera. Baš ih požuruju, kontam da žele sledeće god da naruče vozove
 
Немој тако. Пуноглавац је сигурно имао у виду пројекотвану брзину. Некад давно..
 
Dete mi vec poodavno ima zelju da se vozi u spavacim kolima, a u medijima stalno hvalospevi o nekom napretku zeleznicke infrastructure, te ja tako resih da vidim gde bismo mogle odlutati malo da nije CG. U cenovniku nesto i ima, ali u redu voznje ne da ne nadjoh spavaca kola, nego po medjunarodnom redu voznje ja koliko vidim ni jedna linija preko granice iz kojekakvih razloga ne saobraca! Molim upucene da me prosvetle mozemo li mi igde u inostranstvo vozom otici bez million presedanja ( Npr. ako dobro shvatam iz Bg do Budimpeste bi trebale BG-NS, pa tamo uhvatiti NS-SU, pa SU-Segedin, pa onda Segedin-Budimpesta???
 
Dete mi vec poodavno ima zelju da se vozi u spavacim kolima, a u medijima stalno hvalospevi o nekom napretku zeleznicke infrastructure, te ja tako resih da vidim gde bismo mogle odlutati malo da nije CG. U cenovniku nesto i ima, ali u redu voznje ne da ne nadjoh spavaca kola, nego po medjunarodnom redu voznje ja koliko vidim ni jedna linija preko granice iz kojekakvih razloga ne saobraca! Molim upucene da me prosvetle mozemo li mi igde u inostranstvo vozom otici bez million presedanja ( Npr. ako dobro shvatam iz Bg do Budimpeste bi trebale BG-NS, pa tamo uhvatiti NS-SU, pa SU-Segedin, pa onda Segedin-Budimpesta???

Aко баш спаваћа кола хоћете, а да није Београд - Бар једина опција су вам Будимпешта, Загреб, Темишвар и Софија у окружењу, а једино где можете возом стићи од тих градова је Будимпешта и то са милион преседања (НС-СУ иде, али преко Сомбора, притом и у НС и у СУ су станице у реконструкцији, тако да возови не стају на истим местима). Ако имате кола, ја бих препоручио колима до Суботице (или аутобусом), ту оставите ауто и онда возовм Суботица - Сегедин, па преседање на Сегедин - Будимпешта (станица Њугати). Са станице Њугати у Будимпешти има ноћних возова са спаваћим колима за Берлин, Праг, Краков и Варшаву. На жалост, међународни железнички саобраћај у Србији је у потпуности пропао у другој половини прошле деценије.
 
Kod svih stanica bg voza treba na stajalistima gradskog prevoza postaviti displej koji će pokazivati i dolaske vozova
Taj svemirski posao da se uradi
U Svajcarskoj u svakom vagonu su postavljeni displeji sa redom voznje svih konekcija na trenutnoj stanici, kako vozova, tako i autobusa i tramvaja, sa sve peronima na kojim staju.
Nista da se izmislja, samo da se prekopira ono sto rade oi koji znaju.
 
Ja bih to uveo i u gradskim autobusima u Beogradu. Isto kao tamo u vozovima. Jedan displej pokazuje trasu linije a drugi pokazuje za koliko minuta nailaze autobusi na ostalim linijama koje staju na sledećem stajalištu (podatke kao na stajališnim displejima).
 
Vrh