Jel neko moze da mi objasni trenutne radove i planiranu modernizaciju.
Upravo se radi modernizacija, na primer, pruge Orlovat - Zrenjanin. A za par godina se planira ponovo modernizacija sa podizanjem brzine i elektrifikacijom.
Nisam upucen u radove koji se vrse i koji ce se obavljati, ali mi to nije logicno.
Pretpostavljam da ce morati da se menja skoro sve, od podloge, preko pragova do sina, da bi se zadovoljili zahtevi za 120 km/h.
Zasto se sve dva puta radi? Zar nije logicnije ne bacati pare sada, vec odraditi posao jednom, ali kako valja.
Jos gora varijanta od bacanja para da se dva puta radi sve, je da se na mnogim deonicama ili ne radi ono sto treba da bi se dovelo na potrebni nivo ("ne isplati se zbog malog unapredjenja"), ili se ne uradi trajnije resenje (zadovoljava standarde, ali kvalitet ne moze da izdrzi duzi vremenski period bez degradacije). Podseca me na ono kad malo po malo sve zamenite na starim kolima, kosta vise nego nova, ali su i dalje stara.