Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Целокупни визуелни идентитет као и називи железничких предузећа су промашај. Овај лого је мало бољи од оригиналног, али опет промашај са бојама, морао је бити двобојан. Колор шеме су такође промашај. Прва серија ФЛИРТа је добила ок шему и она је лепо испала на локомотивама. Сада се беспотребно прави шарениш.
 
20231118_124655.jpg

20231118_124929.jpg

EMV iz kutije 🙂
Bilo na proslavi 73. godine Saobraćajnog fakulteta, mislim da je Vesić doneo.
Ovde ne model trodelni, ali ok, maketa je. Spominjalo se već da će biti četvorodelni (što je opet malo!)
 
Sinhron vikdendom? To mi jedino ima smisla. Radnim danima kad nije gužvanjac ide jedna garnitura, vikendom ili leti kad je žurka idu dve u paru.

Mada sa samo 5 garnitura koliko je to izvodljivo...
 
Можда и не буде мало, ако буде скупљи воз, са тако мало заустављања.
 
Sinhron vikdendom? To mi jedino ima smisla. Radnim danima kad nije gužvanjac ide jedna garnitura, vikendom ili leti kad je žurka idu dve u paru.

Mada sa samo 5 garnitura koliko je to izvodljivo...
Sa 5 garnitura je to neizvodljivo. Zato treba ili još koja garnitura ili da garniture budu šestodelne (ili osmodelne)
Можда и не буде мало, ако буде скупљи воз, са тако мало заустављања.
Ove garniture će imati kapacitet sličan KISSu. Ovaj voz je već sad prepunjen na BG-NS u nekim periodima, a možemo misliti šta će biti ako dodatmo Suboticu i Budimpeštu recimo.
Bojim se da će biti situacija obavezna rezervacija pa će dosta ljudi istati uskraćano za prevoz (posebno vikendom i preko leta)
 
Остаће и други возови унутар Србије за тај "вишак" путника. За Пешту ће бити довољно места.
 
Па ваљда ће и Мађари да улете са неким својим возилима... Предпостављам класични вагони, имају фину флоту вагона за 200... само нама фале локсе...
 
Што не би? Посебно јер је пуно Мађара у Суботици.
 
Zar ti stvarno mislite da bi se neko igrao sa životima ljudi i pustio voz da ide po nebezbednoj pruzi 200km/h?
A to da nešto na pruzi udara u voz pri toj brzini,tek ne bi da komentarišem.
Pa ne znam jer nisam stručan, ako možeš objasni mi.
 
Poslednja izmena:
Што не би? Посебно јер је пуно Мађара у Суботици.
Па некако би много исплативост таквог воза зависила од броја карата продатих за вожње унутар Србије. То се, наравно, све "пегла" и пребија, али некако ми је асиметрично и природније да возе наши, уз плаћање Мађарима по возном километру на њиховој територији. Да иде пруга на Сегедин, било би другачије.
 
Мислим да та линија неће бити комерцијално исплатива, да ће се све пеглати политички...

Докле је стигла прича са новим локомотивама? То ће нам казати да ли ће и Мађари бити укључени јер је јасно да они неће куповати моторне возове за ову линију.
 
Прво, сви возови касне по неколико минута јер је затворен један колосек између Петроварадина и Новог сада због изградње контактне мреже у Новом Саду. Ништа страшно.
То што се воз вукао кроз тунел Бежанијска коса може бити до саобраћајне ситуације, а лупкање вероватно долази од равних површина на точку које нису велики проблем. Све се то редовно прати.
А да редовно одржавање пруге не постоји, то се чује са више страна. Постоји само текуће одржавање.
 
Мислим да та линија неће бити комерцијално исплатива, да ће се све пеглати политички...

Докле је стигла прича са новим локомотивама? То ће нам казати да ли ће и Мађари бити укључени јер је јасно да они неће куповати моторне возове за ову линију.
Ako je isplativa busevima, minibusevima, kombijima, taxistima, bice valjda i zeleznici
 
Докле је стигла прича са новим локомотивама?

Чуо сам причу да би Србијавоз могао изнајмити неке модерне локомотиве у току 2024. Мада, колико сам схватио оне би послужиле како би замениле 441 и 461 на барцу.
 
Taurusi, pisao sam o tome kada sam bio objavio da žele da prodaju 441. Više se o tome i ne priča toliko puno.

Mada to je promašena investicija u startu, za Barsku je potrebna CO-CO lokomotiva, eto od kada su ubacili opet sređenu 461-001 nema više problema.
Moraju da gledaju da iščupaju iz RTL-a one nesrećnice koje su kod njega u najmu, ali vrmzino kolo, jer ovaj ne može da nađe lokomotive koje će da odmene SV-ove.
Sećam se gazde RTL-a, radili KTP Rumuni na Šulceru i on je bio tu (drži sve u malom prstu gazda), delio vizitke ako neko slučajno sazna da ima slobodnih lokomotiva za najam.
Tada je hteo da uzme od Transagenta Akiem Alstom serija 490, ali očigledno da se tu nešto izjalovilo.
Dok ne nađe nešto držaće se 461, a i što bih i dao nije on kriv što neki ne znaju da upravljaju saobraćajem u SV-u.
 
Baš imam poverenja u njihovo naučno bavljenje neodržavanje pruga u Srbiji (nije kao da svi ne znamo za to) kada ne znaju ni za ravne površine..
 
На сајту Инфре изашао ред вожње: https://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020-2-2-2/

Оно што сам на брзину видео: нема возова Панчево варош - Нови Сад/Стара Пазова и Нови Сад - Инђија - Шид, од 16/17.09.2023. уводи се воз Нови Сад - Београд центар - Ужице, остају возови Ниш - Лесковац из предлога реда вожње.
 
од 16/17.09.2023. уводи се воз Нови Сад - Београд центар - Ужице

То je вероватно по траси летњег Нови Сад - Бијело Поље који ће ићи уместо дневног Београд - Бар који одлази у вечна ловишта.
 
Vrh