Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sa 5 garnitura je to neizvodljivo. Zato treba ili još koja garnitura ili da garniture budu šestodelne (ili osmodelne)

Ove garniture će imati kapacitet sličan KISSu. Ovaj voz je već sad prepunjen na BG-NS u nekim periodima, a možemo misliti šta će biti ako dodatmo Suboticu i Budimpeštu recimo.
Bojim se da će biti situacija obavezna rezervacija pa će dosta ljudi istati uskraćano za prevoz (posebno vikendom i preko leta)Je
 
Ako svaki članak pre ovog članka kaže 20 vagona za 5 vozova (+izjave da je reč o 5 vozova) i ovaj članak kaže 20 vozova. Mislim da je samo reč o vrsnom novirastvu.
Voleo bih da je 20 vozova, ali opet kažem, velika je verovatnoća da je to greška. Opet, 20 vozova je možda čak i previše
 
Ako se neko pita zbog čega je bilo bitno da onih pedesetak kilometara voz ide 200 a ne da imamo 400km za 160

A ako neko kaže biće još, ja kažem ok, ali kad aman? Uz ogromno probijanje budžeta i rokova vidi se samo NS - SU
 
koliko je skuplja pruga za 200 u odnosu na prugu za 160km/h?
 
Posle 16 uzastopnih dana, popodnevni voz za Prahovo je konačno saobraćao juče.
Praktično je išao prazan, jer niko ni ne računa na njega više, videćemo šta će biti danas.

Inače po grafikonu i materijalu reda vožnja brzina između Matejevca i Crvenog Krsta je dignuta sa 40 km/h na 65 km/h, vreme putovanja je ostalo ISTO!
Odnosno oko 25 minuta od Matejevca do Niša, ovo se protivi svim zakonima zdravog razuma i fizike.
Takođe, lagana vožnja kod Niševca od 40 km/h je sada postala ograničena, što znači da je zakucana za vek i vekove.
Redovna Brzina između Majdanpeka i Rgotine je skrajnuta sa 60 na 40 km/h.
Pošto radovi nisu završeni između Grljana i Trnavca neće ni ubaciti nove brzine za novi Red Vožnje, a s obzirom da su odbijali u ispravkama za tekući red vožnje ubace Matejevac-Crveni Krst novu brzinu, verujem i da ćemo ovde čekati godinu dana.

Putni prelaz u Podlivu ostaje van funkcije do daljeg, dok je sudbina dva ručna prelaza u Grljanu pod velikim znakom pitanja.
S obzirom da na 9 km moraće da se obezbeđuju čak 3 prelaza, pitanje je da li će se vreme putovanja uopšte bitno skratiti. Sve u svemu Fiasco između Zaječara i Niša.

Moćna smo mi država, bacamo pare na rekonstrukcije, a ne dobijamo ništa po brzini i efikasnošću.
Samo da ova spodoba, žuti preletačević i najveća ljudska ljiga i ološ na političkoj sceni Srbije Govan Vesić ode sa ovog resora, jedva čekam.🤢🤮
 
 
Tender za skidanje grafita dobili u zajedničkoj ponudi UG Solutions d.o.o. i Teribo d.o.o. Vrednost ponude sa PDV-om je 154.800 din.
 
koliko je skuplja pruga za 200 u odnosu na prugu za 160km/h?
Према ономе што може да се сазна из медија о цени пруге Београд - Будимпешта, разлика у цени саме изградње и није тако велика.
Мађари, рецимо, раде за 160, њихов део је 20ак километара краћи од нашег, имају мање станица, немају тунел и два вијадукта, већина прелаза остаје у нивоу а цена је приближна цени нашег дела.
Већа је разлика у трошковима експлоатације и разлика у цени возних средстава 160/200.
 
Poslednja izmena:
Izašao navodno red vožnje za Subotica - Segedin:

Subotica: 6:03 ŽS, 7:37 MAV, 13:37 ŽS, 16:37 MAV, 19:37 ŽS, Segedin: 5:19 MAV, 8:58 ZS, 14:58 MAV, 17:58 ŽS, 21:43 ŽS. Zapravo je poprilično ok. Kontam da će slabo biti putnika na ovom prvom iz Segedina i da je iz Subotice taj u 7:37 mogao i malo kasnije jer kome treba iće sa ovim u 6:03 ali bolje nego ona dva loša polaska originalno.
 
Koliko će da traje vožnja ? Može onlajn da se kupi ?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Koliko će da traje vožnja ? Može onlajn da se kupi ?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
83 minuta uz 31 minut granice.

Trebalo bi da može. Gledam ako se krene iz Subotice za Budimpeštu i nazad može se dobiti 9 sati vremena biti tamo za malo ispod 2000 dinara ako su cene karata koje su objavili pre istinite.

Što je mnogo jeftinije od slične trenutne varijante busem koja košta 4000 u jednom smeru.
 
Više polazaka ka Segedinu nego ka Senti, podatak za izneverovati. (nemam ništa protiv linije za Segedini)
Valjda je prioritet da se Subotica poveže sa okolnim mestima unutar države što efikasnije, po ovome znači da stanovnici Sente, Oroma, Bikova trebaju da se presele u Segedin, jer se više brine o tom potezu nego o njima.
Naša država uopšte ne vodi računa o nama samima koliko brine o nekoj slici koja ide van, šta reći? Neka idu i tih 5 polazaka za Segedin slobodno, ali daj da ljudi koji plaćaju porez ovoj državi imaju iste uslove. Ka Senti je brzina dobra, ali red vožnje je katastrofalan i ljudi su se žalili.
Slobodno me optužite da filozofiram/mračim, ali iz sociološkog ugla meni je ovo uznemiravajuće, ne treba nama neprijatelj sami sebi smo dovoljni.
 
То је зато што наша власт гледа железницу вашарски - 200 на сат, брза пруга, два сата до Будимпеште, на кафу у Нови Сад, манекенке на Прокопу, шопинг у Сегедину. Игноришу се потребе народа.
 
Сента је варошица испод 15.000, Ором и Биково села са око 1.000 становника.
Хроничан проблем са дизел гарнитурама присутан је у читавој држави а нисам сигуран ни да ли би за више од 4 пара дневно, колико сада вози, било путника када се у обзир узме ово горе.
На што више полазака између Суботице и Сегедина инсистира и политика, уопште, читав тај пројекат реконструкције те пруге је највећим делом део СНС/СВМ договора, то отворено каже и Пастор.
 
Poslednja izmena:
Jesu mala mesta, ali linija ima potencijala sa produženjem do Kikinde, smislenih 4/5 para do Kikinda - Subotica i sa još 2 dodatnih para do Sente bi bilo već nešto, ovako sadašnja situacija sa sve onom nesrećnom linijom do Zrenjanina sa kojom ne možeš ni da se vratiš u istom danu stvarno ne valja.
Gde je tu i potez ka Somboru, on je i infrastrukturno dosta zapušteniji od onog ka Kikindi, stvoriće se vrlo brzo pogrešna slika kod naroda u tim mestima sa ovim forsiranjem ka Segedinu.

A i izgleda da ima slobodnih garnitura kada je u pitanju politika, niko se nije zapitao kakva će redovnost biti ka ostalim relacijama u Subotičkom čvoru kada SV krene da ispunjava svoje polaske ka Segedinu, da li oni uopšte imaju dovoljan broj ispravnih garnitura? Da li se za ove polaske uzima rezervna garnitura i tako ugrožava redovitost saobraćaja? Mnogo ozbiljnih pitanja bez odgovora.
Sve je ovo moje mišljenje.
 
Ни ја не знам где ће да створе резерву и одакле ће да узму.
Поготово после онога код Оџака, то је била суботичка 711.
СО - СУ има три пара возова, у СО је резерва Макоса, она доста често ускаче.
То се форсира јер је део коалиционог споразума, рачуна се на студенте из СУ који студирају у Сегедину, део радника који свакодневно прелазе границу, туристе, ту је Палић итд...
 
Moraju se kupiti nove garniture i za lokalne vozove. Pogotovu sada kad budu rekonstruisali i elektrificirali 4 nove pruge u Vojvodini biće velike potrebe za EMG a ovih novih 18 neće biti dovoljne.
 
Свакако.
Све то са реконструкцијом а посебно електрификацијом је за сада на нивоу обећања, лако је могуће да ће нам много више и много пре затребати ДМВ.
 
Slobodno me optužite da filozofiram/mračim, ali iz sociološkog ugla meni je ovo uznemiravajuće, ne treba nama neprijatelj sami sebi smo dovoljni.

хахаха, ако је ово твоје "филозофирање" и "мрачење", у шта спадају моји "комплименти" упућени безмозгашима из Гумењаре?
 
Btw kad smo kod odakle voz, po redu vožnje je ukinut par polazaka Subotica - Sombor od 10. decembra.
Ostaju samo 2 polazaka Subotica - Sombor - Novi Sad.

Međutim po pitanju putnika potencijalnih vikendom sa Horgoš 2 prelaza do Segedina ide 11 polazaka autobusa često i zglobni autobusi većinom ih koriste studenti i radnici koji peške prelaze granicu tako što ih neko dobaci, mislim da je tu najveći potencijal za voz ka Segedinu da te putnike preuzme. A sa mađarske strane postoji potreba za shoppingom na subotičkom buvljaku gde se kupuje fejk markirana odeća. Vikendom bude ljudi, pitanje je samo koliko njih će na voz umesto kolima.
 
Btw kad smo kod odakle voz, po redu vožnje je ukinut par polazaka Subotica - Sombor od 10. decembra.
Ostaju samo 2 polazaka Subotica - Sombor - Novi Sad.

Međutim po pitanju putnika potencijalnih vikendom sa Horgoš 2 prelaza do Segedina ide 11 polazaka autobusa često i zglobni autobusi većinom ih koriste studenti i radnici koji peške prelaze granicu tako što ih neko dobaci, mislim da je tu najveći potencijal za voz ka Segedinu da te putnike preuzme. A sa mađarske strane postoji potreba za shoppingom na subotičkom buvljaku gde se kupuje fejk markirana odeća. Vikendom bude ljudi, pitanje je samo koliko njih će na voz umesto kolima.
Pa i sad su 2 polaska na NS-SO-SU. Ovo je samo prepisivanje onoga što već traje jer ti vozovi "privremeno ne saobraćaju"
 
Vrh