Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Fascinira me kako uopste uspevaju u Vršcu da održavaju bilo šta s'obzirom na "depo" kojim raspolažu.
 
Zaječar i Vršac svetle tačke u održavanju 711.

Ma mogu reći i da su svi OK, ali Lapovci su kancer.
Mada i Zrenjaninci su u poslednje vreme izbacili nekoliko 711 za delove. (Najgdaniji primer 011/012 u kojoj je uloženo dosta para, pokrenuta početkom 2021., izbačena početkom 2023.)

A Vršac je čudo, fazon imaju 10 radnika u ZOVS-u, ali im je dosta pomogao/pomaže Rus Aleksandar sa nekom svojom mobilnom ekipom koja je stacionirana u Zrenjaninu i koji je pokrivao celu Vojvodinu, pod uslovom da se nešto nije izmenilo u ovin nesrećnim vremenima.
 
A evo kako izgleda održavanje u Lapovu.
(pola nije urađeno)
Screenshot_20231120_230730_Gallery.jpg


"IDE TAKO" :bubanj:

Screenshot_20231120_230755_Gallery.jpg



 
Drzava ce sad da se zaduzi 25 miliona evra da izgradi novi depo u Nisu i da modernizuje Sombor + zavrsetak Zemuna i ajde da kazemo da je to pozitivna stvar, medjutim ono sto zaista treba Srbiji je jedan veci kredit od 200 miliona evra da se izgradi jedno 10 modernih depoa na nivou cele zemlje kako bi ljudi radili u normalnim uslovima jer ovo sto sad postoji su obicne srafciger radionice a u vecini slucajeva raspale šupe.
I ne, nije to mnogo para u odnosu na koliko bi podiglo održavanje i kvalitet celog železničkog sistema.
 
„Napravili smo sa Mađarima privremeni granični prelaz, prvi put na samoj pruzi, gde će biti zajedno mađarska i srpska carina. U budućnosti kada se završi rekonstrukcija stanice Segedin, prelaz će biti u Segedinu gde će se vršiti obe kontrole. Naši vozovi sigurno dobijaju sertifikate neophodne za kretanje kroz EU, a naš plan je da u najkraćem mogućem roku imamo polaske na tri sata za Segedin“, rekao je Vesić.

---

Da li po ovome trenutno nema dozvole za 711 da saobraća kroz Mađarsku već se samo vrše testovi a MÁV onda radi čitavu liniju kao što je u oktobru predviđeno?
 
Pa ako j i istina da nije urađeno završno brušenje, zašto ga ne urade? Mada sam i ja primetio da nešto nije u redu sa prugom kod Beške kao da na pruzi propadne i nešto zakači voz. Čuje se u vozu zvuk.
 
Pa ako j i istina da nije urađeno završno brušenje, zašto ga ne urade? Mada sam i ja primetio da nešto nije u redu sa prugom kod Beške kao da na pruzi propadne i nešto zakači voz. Čuje se u vozu zvuk.
Zar ti stvarno mislite da bi se neko igrao sa životima ljudi i pustio voz da ide po nebezbednoj pruzi 200km/h?
A to da nešto na pruzi udara u voz pri toj brzini,tek ne bi da komentarišem.
 
Slučajno mi se pojavio ovaj snimak na YT, rekao bih da je inspiracija za Soko uzeta odavde, samo jako loše realizovana. Kinezi su zaista napravili interesantnu šemu, i to se uspeli sa trobojkom bez da je unakaze kao naši.

Screenshot 2023-11-22 103333.png

Screenshot 2023-11-22 103508.png


 
Vesić, govoreći o Subotica-Segedin, pomenuo i drugu prugu:
Kako je dodao, kada je reč o saobraćaju na budućoj pruzi Beograd-Budimpešta, ubuduće će se na subotičkoj žеlеzničkoj stanici nalaziti zajеdnička carina i policija Srbijе i Mađarskе što, kako jе navеo, znači da ćе oni koji uđu u voz na toj stanici prolaziti mađarsku carinu i policiju i da stajanja višе nеćе biti do Budimpеštе, kao što ćе srpska policija i carina biti na žеlеzničkoj stanici u Budimpеšti tako da ćе i oni koji idu prеma Bеogradu na isti način prolaziti procеduru.
Što bi značilo da voz u Mađarskoj neće usput nigde stajati.
 
1700650437357.png


Ovaj prelaz ka crvenoj je sasvim sigurno inspirisan logom SV, tj. ta granica predstavlja siluetu kljuna orla. Meni se sviđa, i sviđa mi se što voz nije dominantno crven. Apsolutno svuda se trpa crvena umesto plave još otkako smo "raskrstili" s Jugoslavijom/SCG i postali nezavisna zemlja, muka mi je od crvene.
 
Niti za time ima preke potrebe... Mislim da će taj "200 na sat" voz BG-BUD i stajati samo u Novom Sadu i Subotici.

Svakako bi trebalo uvesti i neke lokalne (malogranične) vozove na relaciji Subotica - Kelebija (Mađarska Kelebija) ili Kiškunhalaš kako bi se pokrili lokalni putnici ali nikakve logike nema da brzi voz staje bilo gde u Mađarskoj je su na tom putu sve jako mala mesta gde bi broj putnika bio zanemariv, a pokrivenost lokalnim vozima je (do sada bila) odlična. Možda bi odlična ideja bila da MAV pojedine lokalne vozove na svojoj teritoriji od Budimpešte do njihove Kelebije produže za tu jednu stanicu do Subotice pa ko ima potrebu tako da preseda.
 
Pogledajte prilog 181350

Ovaj prelaz ka crvenoj je sasvim sigurno inspirisan logom SV, tj. ta granica predstavlja siluetu kljuna orla. Meni se sviđa, i sviđa mi se što voz nije dominantno crven. Apsolutno svuda se trpa crvena umesto plave još otkako smo "raskrstili" s Jugoslavijom/SCG i postali nezavisna zemlja, muka mi je od crvene.
Zar crvena nije boja Srbije? :) Ako se sećam, a sećam se, pa baš za vreme Juge smo bili "Plavi, plavi"? :) :)

BTW i meni je kombinacija ove crvene baš ružna... A što uopšte mora da bude neka boja sa zastave? :) Eto MAV farba svoje vozove u plavo i žuto a Mađari te boje nemaju na zastavi. :) Izuzetno poštujem zastavu svoje zemlje ali zar baš na sve mora da se tura i gde treba i gde ne, samo zastava, zastava, zastava? Meni je to i vulgarno čak i uvredljivo, ne bih mogao da zamislim da stavim zastavu na gaće, smatram da je to uvreda za zastavu... a to se u poslednje vreme bukvalno radi... Zna se šta je zastava i gde treba da stoji, a malo se preteruje...
 
Vrh