Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ево пошто сам из Инђије, могу да кажем шта је у питању овде. Ова петиција је подстакнута од стране покрета ГрађанИН као кампања пред будуће локалне изборе у Инђији, који треба да се одрже на пролеће следеће године. Читава расправа се око тога повела на Фејсбуку (уколико неко жели да баци поглед окачићу линк ниже). Дошло је до тога да одборник писао министру Весићу. Неко је подносиоцу молбе у коментарима лепо објаснио (@Boki123 да ниси ти? По стилу писања бих рекао да си ти :unsure::D) зашто не може да се спроведе у дело и ко што каже @mvbg1 нема од тога ништа. Расправа се претворила на нешто што виђамо у УЉЖ - гомила бесмислених коментара и глупости a сама петиција класично ложење масе пред изборе. Могуће је да нам се овде прикључила и сама иницијаторка петиције, нека се јави ако је заиста она.
@Jelancha Од ЈПИ нема леба, они имају честа кашњења и на редовним линијама, вечито им фали или возача или исправних аутобуса. Једино да се уведе неки ,,независни" шатл бус који ће да вози из Бешке или Чортановаца до саме станице.

Расправа на ФБ
Jeste, ja sam inicijatorka peticije. :)
Zanimalo me je šta kaže neko stručniji o mogućnosti izgradnje stajališta pa sam se ovde obratila jer se sama u te stvari apsolutno ne razumem. Iako se vi manje-više slažete da nije moguće stajalište, verujem da bi bilo izvodljivo kada bi neko to jako želeo, ali pošto nemamo takve ljude od uticaja sa naše strane, verujem da je teško ostvarljivo. Ali u tom slučaju se treba preorjentisati na rešavanje problema tim alternativnim autobuskim linijama. Meni je zaista neshvatljivo da je neko mogao da napravi takav plan, a da lokalna samouprava niti se žalila na to rešenje, niti je predvidela da ikako reši što je toliko ljudi odsečeno od železnice.
Grupa Građanin se odazvala našim pozivim, i iako je naravno njima u interesu da skupljaju poene (naročito sada) i nama je u intresu da imamo njihovu podršku. Inače, uz pomoć peticije i angažmana su rešili problem u Inđiji baš u vezi sa železnicom (neko je to malopre okačio). Sa Vesićem su dogovorili izgradnju pasarele. Tako da za sada, meni oni deluju kao da rade u intresu građana.
 
Jeste, ja sam inicijatorka peticije. :)
Zanimalo me je šta kaže neko stručniji o mogućnosti izgradnje stajališta pa sam se ovde obratila jer se sama u te stvari apsolutno ne razumem. Iako se vi manje-više slažete da nije moguće stajalište, verujem da bi bilo izvodljivo kada bi neko to jako želeo, ali pošto nemamo takve ljude od uticaja sa naše strane, verujem da je teško ostvarljivo. Ali u tom slučaju se treba preorjentisati na rešavanje problema tim alternativnim autobuskim linijama. Meni je zaista neshvatljivo da je neko mogao da napravi takav plan, a da lokalna samouprava niti se žalila na to rešenje, niti je predvidela da ikako reši što je toliko ljudi odsečeno od železnice.
Grupa Građanin se odazvala našim pozivim, i iako je naravno njima u interesu da skupljaju poene (naročito sada) i nama je u intresu da imamo njihovu podršku. Inače, uz pomoć peticije i angažmana su rešili problem u Inđiji baš u vezi sa železnicom (neko je to malopre okačio). Sa Vesićem su dogovorili izgradnju pasarele. Tako da za sada, meni oni deluju kao da rade u intresu građana.
Као што је неко написао, енергију треба да преусмерите на адекватно повезивање постојеће железничке станице са насељеним местима која јој гравитирају, јер од изградње стајалишта заиста нема вајде.
Линија коју бих предложио би била Марадик - Банстол - Чортановци - станица - Бешка - Крчедин - Сланкамен и контра смер.
Марадик - Банстол - Чортановци - станица би довозио путнике, а станице- Бешка - Крчедин одвозио и исто тако у контра смеру.
Или, ако је боље и економичније, две линије са минибусом које би се окретале на самој станици, а возиле до Марадика и Сланкамена.
И ту је битно да све иде у договору са Србија возом јер тешко да ће нпр. неки превозник из Сланкамена стати код станице Бешка да изађу путници и даље наставе возом, а да тај превозник остане без продате карте до крајње дестинације.
 
Jeste, ja sam inicijatorka peticije. :)
Zanimalo me je šta kaže neko stručniji o mogućnosti izgradnje stajališta pa sam se ovde obratila jer se sama u te stvari apsolutno ne razumem. Iako se vi manje-više slažete da nije moguće stajalište, verujem da bi bilo izvodljivo kada bi neko to jako želeo, ali pošto nemamo takve ljude od uticaja sa naše strane, verujem da je teško ostvarljivo. Ali u tom slučaju se treba preorjentisati na rešavanje problema tim alternativnim autobuskim linijama. Meni je zaista neshvatljivo da je neko mogao da napravi takav plan, a da lokalna samouprava niti se žalila na to rešenje, niti je predvidela da ikako reši što je toliko ljudi odsečeno od železnice.
Grupa Građanin se odazvala našim pozivim, i iako je naravno njima u interesu da skupljaju poene (naročito sada) i nama je u intresu da imamo njihovu podršku. Inače, uz pomoć peticije i angažmana su rešili problem u Inđiji baš u vezi sa železnicom (neko je to malopre okačio). Sa Vesićem su dogovorili izgradnju pasarele. Tako da za sada, meni oni deluju kao da rade u intresu građana.
За станицу или стајалиште прекасно.
Реалне шансе за тако нешто су равне нули, из више разлога.
Шатл бус а требало би инсистирати и на пешачко-бициклистичким стазама.
На основу просторног плана подручја посебне намене могло се видети да за Чортановце није предвиђена ни станица ни стајалиште и да се ишло на варијанту "заједничке" станица Бешка која у суштини није близу ни једнима ни другима.
Не знам зашто нико није реаговао, нацрт је био на јавном увиду, доступан свима а локална самоуправа је и те како била упозната са њим.
Да је тада извршен притисак можда, велико можда би нешто могло да се уради али сада дефинитивно не.
Нацрт просторног плана подручја посебне намене.
 
Ја разумем гнев грађана који су остале без ближе железничке станице.
Енергију треба усмерити ка бољем повезивању, да се направе бициклистичко-пешачке стазе дуж пруге са обе стране, а што да не и улице, између Бешке и Чортановаца, и да се уведе локални аутобус који би довозио и одвозио путнике из околних села.
 
Нажалост, али сад је касно, криви су из локала што нису тражили нормалне станице у самим насељима. У Бешкој где брза пруга прелази преко улице Стевана Синђелића где је била у близини и пре, а у Чортановцима код портала тунела, исто где је пре била у близини.
 
Uvek postoji rešenje, ne zezajte. Sina mog gazde su Indusi nedavno poslali za nagradu na preskupo letovanje, jer im je rešio neki problem sa robotima. Inženjeri tome služe - da rešavaju tehničke probleme, a ne da zaseru. Tako se odvija - progres. Može i da se ne pušta na peron do nailaska voza koji tu staje, i to može lako i da se automatizuje, i može da nadgleda jedan lokalni zaposleni, za minimalac. Da li je to realnije i jeftinije, ili autobus (koji košta 300.000 €, a vozača nema u ponudi)?

A uostalom, ionako će se, zbog štednje, u nekom trenutku spustiti brzina na 160, i onda može peron.
 
Проблем је што то овде није решено на време. Власт и ИЖС ће врдати да реше овај пропуст, пошто ће их коштати.
 
Зато се плашим да и од тога нема ништа. А корен свега је у лошем пројектовању.
 
Uvek postoji rešenje, ne zezajte. Sina mog gazde su Indusi nedavno poslali za nagradu na preskupo letovanje, jer im je rešio neki problem sa robotima. Inženjeri tome služe - da rešavaju tehničke probleme, a ne da zaseru. Tako se odvija - progres. Može i da se ne pušta na peron do nailaska voza koji tu staje, i to može lako i da se automatizuje, i može da nadgleda jedan lokalni zaposleni, za minimalac. Da li je to realnije i jeftinije, ili autobus (koji košta 300.000 €, a vozača nema u ponudi)?

A uostalom, ionako će se, zbog štednje, u nekom trenutku spustiti brzina na 160, i onda može peron.
Naravno da postoji rešenje, ali onda kadaneko uzme da rešava. A nisam sigurna daće to ovde biti slučaj.
Voz od Beograda do Čortanovaca nigre ne prelazi brzinu od 150km/h koliko mi je poznato. Tako da je i 160 mnogo.
 
Ne mislim na Soko voz, ne znam kojom on brzinom ide, ali regio ne prelazi tu brzinu.
 
Ljudi, ne može, priga je projektovana za brzine od 200 km/h. Da je projektovana za 160 km/h onda bi moglo, ali nije i gotovo.
A što se tiče koštanja autobuske linije, mnogo više bi nas koštalo ugrađivanje stanice/perona (uklj. spuštanje brzine i socio ekonomski troškovi koji sa time idu). Ako neke od najbogatijih lokalnih samouprava ne može da obezbedi jedan-dva autobusa koji bi imali ogroman efekat na stanovništvo onda stvarno...
Bukvalno jedino rešenje je autobuska linija.
 
received_1058705431816279.jpeg
Pao prvi za slobodu.
Usra še ga u TPS-u.
 
Нажалост, али сад је касно, криви су из локала што нису тражили нормалне станице у самим насељима.
I ovo je srž problema. Niti republičke vlasti pitaju lokal za mišljenje, niti oni misle da trebaju ili smeju nešto da kažu. Spucaju se silne pare i na kraju se dobije neko traljavo polurešenje.

Istini za volju participativni proces planiranja i ne postoji tako da ne znam da li je uopste i bilo prilike da se nešto kaže.
 
Ljudi, ne može, priga je projektovana za brzine od 200 km/h. Da je projektovana za 160 km/h onda bi moglo, ali nije i gotovo.
A što se tiče koštanja autobuske linije, mnogo više bi nas koštalo ugrađivanje stanice/perona (uklj. spuštanje brzine i socio ekonomski troškovi koji sa time idu). Ako neke od najbogatijih lokalnih samouprava ne može da obezbedi jedan-dva autobusa koji bi imali ogroman efekat na stanovništvo onda stvarno...
Bukvalno jedino rešenje je autobuska linija.
Može, Boki, teżi se tehnički problemi prevaziđu, napravi se i 50 km pruge ispod mora ili ispod Alpa, odletelo se u svemir 1961, a neće ovo. Samo treba da se spreči da budu putnici na peronu dok prolaze vozovi sa 200 na sat. Ne treba Nobelova nagrada za to - samo ograda i kontrola prilaza.

'Da se obrzbedi jedna autobuska linija', kao što vidimo, problem je i za Beograd.
 
Poslednja izmena:
Jeste, ja sam inicijatorka peticije. :)
Zanimalo me je šta kaže neko stručniji o mogućnosti izgradnje stajališta pa sam se ovde obratila jer se sama u te stvari apsolutno ne razumem. Iako se vi manje-više slažete da nije moguće stajalište, verujem da bi bilo izvodljivo kada bi neko to jako želeo, ali pošto nemamo takve ljude od uticaja sa naše strane, verujem da je teško ostvarljivo. Ali u tom slučaju se treba preorjentisati na rešavanje problema tim alternativnim autobuskim linijama. Meni je zaista neshvatljivo da je neko mogao da napravi takav plan, a da lokalna samouprava niti se žalila na to rešenje, niti je predvidela da ikako reši što je toliko ljudi odsečeno od železnice.
Grupa Građanin se odazvala našim pozivim, i iako je naravno njima u interesu da skupljaju poene (naročito sada) i nama je u intresu da imamo njihovu podršku. Inače, uz pomoć peticije i angažmana su rešili problem u Inđiji baš u vezi sa železnicom (neko je to malopre okačio). Sa Vesićem su dogovorili izgradnju pasarele. Tako da za sada, meni oni deluju kao da rade u intresu građana.
I da li se gradi ta pasarela?
 
Problem je apsolutno birokratski. U Italiji vozovi komotno voze 200km/h uz perone koji imaju potpuno slobodan pristup i nikom ništa. Naravno, mi se pravimo pametni. Koji je uopšte razlog postojanja takve norme? Ako te pokosi voz koji ide 160 na sat to je ok, al 200 je već previše?
 
Vrh