Postojala je i 2004, kretao jedini voz u 3.30 izjutra (!) iz Beograda i išao 7 sati po redu vožnje.
A zanimljivo iz Prahova ka Beogradu oko 2 izjutra, odnosono 2:10 iz Negotina i negde oko 3:30 iz Zaječara, nije dugo trajalo do ukidanja.
Odmah iz njega oko 4:00 iz Prahova je išao običan PT ka Zaječaru i on se odmah bio vezivao sa Niškim (često nastavljala ista garnitura), takav sistem se održao do 2018.
Jutarnjem Zaječar-Niš je davao vezu i jutarnji iz Majdanpeka, polazak opet tu malo iza 4:00h, i kasnije je u povratku opet davao vezu sa polaskom oko 20:30h iz Zaječara ka Majdanpeku, taj treći par "fiderski" za relaciju Za-Niš je ukinut 2022. godine.
Da ne govorimo da je pre rekonstrukcije bilo 4 polaska Zaječar-Niš, a do 2017 čak 5.
Postojao je jedan solidan sistem za Srpske uslove koji su nazadnjaci razbili i to nisu smeli da urade, praktično su lupili poslednji ekser u kovčegu mrtvaka. Da makar sede na lokalu kompetentni ljudi koji bi pritiskali centralu, al jok...
Kad smo kod Zaječara u rv-u iz 2000.
stoje kušet kola Zaječar-Bar.
Bilo je i posle 2000te sezonski/vanredno, postoje čak i neke fotke.
On se kačio posle na Niški barac i nastavljao dalje, nažalost, ni teorijska šansa da se taj voz vrati iako za Crnogorske primorje vlada interesovanje.
Uostalom šta reći za Zaječarski region kada se ove godine nije ni osetila gitarijada u vozovima, u stvari autobusima zbog radova na remontu.
Uopšteno i ta Gitarijada je propala kao železnica.