Pa kako im je onda u NS trebalo 9 meseci za manje poslaMeni je ovo očekivano, s obzirom na važnost saobraćajnice. Mislim da je promena podizvodjača u zadnji čas bila ključna. Oni su radili nadvožnjak kod Pionira i završili ga u roku.
Betonske konstrukcije se jako brzo rade. Prekoputa moje zgrade se radi nova zgrada pa im pratim dinamiku itd. Kad se izliva beton npr ploča, jako brzo se suši i već isti dan hodaju po njoj. Naredni dan već izlivaju stubove za sledeći sprat. Tkd ova betončina brzo ide. Nisu bušili ni šipove (osim potpornih da ne krene zemlja) Nadam se da će oni ovo završiti i pre roka, jer je faktički dobar deo posla već odradjen. Sad izlivaju ploču i čim stegne prebacuju saobraćaj na nju. Da dodje do te čvrstine sigurno treba bar 2-4 nedelje. Nakon toga ide rušenje starog dela.
Drgao mi je da su ispravili dosta problema starog (visina, podela sao traka širina itd)
Nadam se da gradjani neće voziti po sećanju te da će držati dobar smer pri prolasku
I da dodam, nije mi jasno zašto se novi nadvožnjak kod Aleksandrova ne pušta nego samo tako stoji završen u njivi.
Za početak da pohvalim učesnika diskusije za trud i rad, uz određene tehničke primedbe. Lepo je Boki procenio da bi bilo dobro nekako nagurati 4 para vozova za aerodrom, 4 para za prigradske potrebe ka Batajnici, i dva para IC. Uz neke dodatne tehničke uslove i investicije moglo bi biti ostvarivo, ali ne na način na koji je Boki izneo. Dvokolosečna pruga može da primi 20 pari vozova ako je saobraćaj ravnomeran. Uz odgovarajući dispečerski centar, signalizaciju i sistem upravljanja postoje sistemi koji prihvataju i više. Ali kada je saobraćaj mešovit, tu se jedva uklopi ovih 10 pari vozova. Kada je razlika u brzini velika nije dovoljno samo dodati razliku vremena putovanja, nego i dodatnih 3-4 minuta na minimalni interval kako eventualno kasneći IC ne bi poremetio gradsku železnicu. Teorijska varijanta postoji da se za pola sata narokaju svi brzi, pa da pola sata rokaju jedan za drugim prigradski, ali svima je jasno da je to u suprotnosti sa znanjem o relativno-ravnomernom intenzivnom saobraćajnom toku. Za pigrad bi želeli interval 15-15-15-15, ili u najgorem slučaju 10-20-10-20. Hajde da predpostavimo da je 2027 godina, SNS je napravio pruguukrug sa odvajanjem kod Zemun Polja, da je nabavio nekoliko novih kompozicija sa boljim karakteristikama ubrzanja, i izgubio izbore. Vozovi sa boljim karakteristikama ubrzanja i ujednačenom visinom perona idu Batajnica - Prokop 18 minuta, i moguć je interval 15 minuta sa jednim parom IC između. U onim intervalima BG:VOZ kada ne ide IC, moguće je pustiti po dva drugih vozova. Ekspresima za aerodrome na tako malom rastojanju i sa slabom frekvencijom se ne dobija ništa, a gubi se propusna moć i učestalost polazaka na međustanicama.U ovom postu vam predstavljam moju ideju za red vožnje na zapadnom izlazu iz Beograda nakon izgradnje pruge za EXPO.
Ovaj red vožnje uključuje:
2x IC voza na sat
2x RE voza na sat
2x AeroEkspres voza na sat
2x BGvoza 1 (Batajnica) na sat
2x BGvoza 4 (EXPO) na sat
Pa ne rade u SU brzo vec nekom normalnom brzinom (i dalje sporije nego u ostatku sveta) a u NS su verovatno oborili rekordU Novom Sadu ima alternativnih pravaca. Ovde nema. Jedna mala uličica kroz koju se jedva provuku dva automobila vuče ceo gradski saobraćaj prema Paliću i Horgošu. Kertvaroš oba Radanovca pa i delom Novi Grad zavise od ovog podvožnjaka pa su tako više ili manje odsečeni od centra. I tu nema priče. Moraju brzo da rade.
Radio drugi izvodjac, tj verovatno Kinezi. Oni su radili ove druge oko Subotice i za najobicniji nadvožnjak sa dve trake im treba najmanje godinu dana tkd su to jos i brzo zavrsiliPa kako im je onda u NS trebalo 9 meseci za manje posla
Nažalost, smatram da je 18 minuta za BGvoz, čak i sa novim garniturama, nerealno s obziorm da danas Regio vozovi sa garniturama dobrih karatkeristika ovu deonicu prelazi za 20 minuta (doduše, ovde ima prostora za smanjenje jer se često dešava da vozovi čekaju vreme na stanicama). Jednostavno, razlika u vremenu, kako god da okreneš, je značajna i značajno ograničava kapacitet.Za početak da pohvalim učesnika diskusije za trud i rad, uz određene tehničke primedbe. Lepo je Boki procenio da bi bilo dobro nekako nagurati 4 para vozova za aerodrom, 4 para za prigradske potrebe ka Batajnici, i dva para IC. Uz neke dodatne tehničke uslove i investicije moglo bi biti ostvarivo, ali ne na način na koji je Boki izneo. Dvokolosečna pruga može da primi 20 pari vozova ako je saobraćaj ravnomeran. Uz odgovarajući dispečerski centar, signalizaciju i sistem upravljanja postoje sistemi koji prihvataju i više. Ali kada je saobraćaj mešovit, tu se jedva uklopi ovih 10 pari vozova. Kada je razlika u brzini velika nije dovoljno samo dodati razliku vremena putovanja, nego i dodatnih 3-4 minuta na minimalni interval kako eventualno kasneći IC ne bi poremetio gradsku železnicu. Teorijska varijanta postoji da se za pola sata narokaju svi brzi, pa da pola sata rokaju jedan za drugim prigradski, ali svima je jasno da je to u suprotnosti sa znanjem o relativno-ravnomernom intenzivnom saobraćajnom toku. Za pigrad bi želeli interval 15-15-15-15, ili u najgorem slučaju 10-20-10-20. Hajde da predpostavimo da je 2027 godina, SNS je napravio pruguukrug sa odvajanjem kod Zemun Polja, da je nabavio nekoliko novih kompozicija sa boljim karakteristikama ubrzanja, i izgubio izbore. Vozovi sa boljim karakteristikama ubrzanja i ujednačenom visinom perona idu Batajnica - Prokop 18 minuta, i moguć je interval 15 minuta sa jednim parom IC između. U onim intervalima BG:VOZ kada ne ide IC, moguće je pustiti po dva drugih vozova. Ekspresima za aerodrome na tako malom rastojanju i sa slabom frekvencijom se ne dobija ništa, a gubi se propusna moć i učestalost polazaka na međustanicama.
To bi bilo iz Prokopa odprilike, ovako:
15:00 IC Beograd - Novi Sad (Sombor, Subotica ili Budimpešta)
15:03 BG:VOZ 11, Karaburma - Batajnica sve stanice i stajališta.
15:08 REGIO EKSPRESS Rakovica - Prokop - Aerodrom - Surčin ( iz Užica, Požarevca, Niša ili Kragujevca ). Između Prokopa i Aerodroma staje NBG, Tošin bunar, Zemun i Dobanovačka njiva ili kako već nazivaju ono novo naselje. Kada su sajmovi i utakmice ide do kraja.
15:14 REGIO: Pančevo Vojlovica - Prokop - Novi Sad sve stanice osim Altina, Zemun Polje.
15:18 BG:VOZ 12, Karaburma - Aerodrom - Surčin sve stanice i stajališta.
15:30 Međunarodni ili ubrzani Beograd - Ruma (Zagreb, Loznica, Banja Luka)
15:33 BG:VOZ 11, Karaburma - Batajnica sve stanice i stajališta.
15:38 RE Rakovica - Prokop - Aerodrom - Surčin ( iz Užica, Požarevca, Niša ili Kragujevca ). Između Prokopa i Aerodroma staje NBG, Tošin bunar, Zemun i Dobanovačka njiva ili kako već nazivaju ono novo naselje. Kada su sajmovi i utakmice ide do kraja.
15:44 REGIO: Pančevo Vojlovica - Prokop - Stara Pazova (Ruma, Šid, Šabac) sve stanice osim Altina i Zemun Polje.
15:48 BG:VOZ 12, Karaburma - Aerodrom - Surčin sve stanice i stajališta.
Standardi:
1) Karaburma - Zemun polje tačno 15 minuta.
2) Putnici van beogradskog okruga ne preopterećuju gradski BG:VOZ.
3) Interval za Batajnicu 11-19 minuta.
4) Interval za aerodrom 10-20 minuta.
5) Veća pokrivenost aerodroma direktnim vezama.
Preduslovi:
- Kvalitetan dispečerski centar
- Spuštanje perona na Vuku i Pančevcu,
- Novi niskopodni vozovi za BG:VOZ ili kompozicije po 150 metara sa rekonstruisanim produženim Karađorđev park, ili dvospratni 100m sa širokim vratima na nižem spratu.
- Pruga ka Karaburmi.
- Predviđati duže zadržavanje u Prokopu za sve ili skoro sve vozove za kompenzovanje kašnjenja. Za BG:VOZ i regio po 2-3 minuta, za IC po 10-15 minuta.
Šinobusi, aktivna pruga Zrenjanin - Vršac, u prostornom planu pruga za Žabalj... Kakva bruka ili za novinara ili za izrađivače plana, ili i za jedne i za druge.
ali je Ranžirna u totalnom raspadu. Bilo bi najbolje da se stanica Lapovo preseli u Lapovo, a sadašnja da se ukine, jer presedanje potpuno izlazi iz mode. Ranije je bilo 120km/h kroz Lapovo varoš rasputnicu.Evo vrlo jednostavnog rešenja, na prugu od 120 km/h ubaciš lepo stajalište (što je dozvoljeno) na mestu sadašnje stanice Lapovo i Lapovo Varoš i imaš pokrivenost celog mesta. Lapovo Ranžirna bi bilo saobraćajno glavna stanica