S
stex_pb
Guest
Inspektori postoje na gotovo svim linijama ali pitanje je da li oni dele dobit sa kondukterom da to prećutkuju ?
Inspektori postoje na gotovo svim linijama ali pitanje je da li oni dele dobit sa kondukterom da to prećutkuju ?
Ја се сећам да су раније кондуктери имали и шеме да дају путнику неку карту, ако сумњају на контролу, па му после узму.
Zaista ne znam a pretpostavljam zbog saobraćaja. Kisevi su ovde isprobavani ali tada nije bilo saobraćaja na pruzi pa su mogla da se odrade sva merenja.@Rile zašto ne mogu kod nas da se testiraju sad kad imamo brzu prugu ? Administracija ili ?
Inspektor koji prima platu i proverava konduktera koji prima platu a ujedno i mito, dok putnik placa kartu. Pretpostavljam da Inspektor ima nadzornika koji isto tako prima platu, a nadzornik sefa, pa sve tako 20 stepenica hijerarhije do direktora. Posle sto propada preduzece..Na pruzi Bgd-Vrsac postoji inspektor koji proverava rad konduktera.
ja sam zaista video inspektora. Proverava da li putnici imaju karte i d ali je kondukter validirao iste.Inspektor koji prima platu i proverava konduktera koji prima platu a ujedno i mito, dok putnik placa kartu. Pretpostavljam da Inspektor ima nadzornika koji isto tako prima platu, a nadzornik sefa, pa sve tako 20 stepenica hijerarhije do direktora. Posle sto propada preduzece..
boze gadne li kolor seme i logotipa ....kao da su na s-bahn voz nacrtali ICE ....
Ništa čudno, oni kažu i dan danas do Valjeva da se ide 120 km/h i to ministar pa čak i zaposleni u Infri.120km/h? Možda od Požege do Sevojna,ako isprave krivine.![]()
Takođe, Vesić je podsetio da se očekuje rekonstrukcija pruge od Beograda do Bara, kao i da je ona jednako važna kao i brza pruga koja se gradi od Beograda do Niša.
- Rekonstruisali smo prugu do Valjeva, a sada nas čeka deonica Valjevo-Vrbnica. Do kraja godine završavamo projekat rekonstrukcije. Tom prugom će se voziti 120 kilometara na sat, naveo je Vesić, i istakao da time pokazujemo koliko je Vladi Srbije važno povezivanje sa Crnom Gorom.
cela vest: https://www.blic.rs/biznis/vesti/srpski-tag-uskoro-i-na-crnogorskim-putevima/xxwj65x
Takođe, Vesić je podsetio da se očekuje rekonstrukcija pruge od Beograda do Bara, kao i da je ona jednako važna kao i brza pruga koja se gradi od Beograda do Niša.
To su posebni testovi koje ne može izvoditi na brzoj prugi jer nema merne opreme. Ispituju se vučne karakteristike, kočenje, energija, vibracije, elektromagnetne smetnje, uređaji za sigurnost signala, ispitivanja ležajeva... Testni centar mora da ima sertifikat prihvaćen od ERA. Imaju ga samo četiri centara u Evropi. Kada su testovi završeni, novi Flirt je usaglašen sa TSI standardom.@Rile zašto ne mogu kod nas da se testiraju sad kad imamo brzu prugu ? Administracija ili ?