Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.731
- Pohvaljen
- 21.807
Evo i par kadrova od "Zamedia" sa mesta VD-a.
Cisterne su iskliznule još kod perona stanice Trnavac i tako se vukle jedno 150 m sve do skretničkog bloka kada je došlo do pucanja vazdušnog voda dveju cisterni i tek tada se voz zaustavio.
Mašinovodja i njegov pomoćnik su verovatno osetili na lokomotivi da slabo vuče, al s obzirom da je brzina bila 10 km/h, bili su noćni uslovi i da je to bila tek 13ta cisterna u kompoziciji nisu mogli da primete da nešto nije u redu.
Takođe, stanica Trnavac nema noćno dežurstvo te niko nije mogao da izvesti osoblje lokomotive da doslovno oru kolosek, da nije bilo skretnice tek bi ih krivina zaustavila gde bi se verovatno cisterna izvrnula.
Kao što se vidi na fotografijama pričinjena je znatna materijalna šteta.
Evo i na skretnici isklznulog vagona.
Odavde se može i najbolje videti koliko je dugo cisterna putovala van šina.
Meštani Trnavca kažu da su se kuće u blizini izuzetno tresle kao da je bio zemljotres što je i logično, međutim kada ste na dizel lokomotivi (pogotovo EMD) slabo imate osećaja za ovakve okolnosti i zato osoblje nije moglo da odmah primeti šta se dešava.
Cisterne su iskliznule još kod perona stanice Trnavac i tako se vukle jedno 150 m sve do skretničkog bloka kada je došlo do pucanja vazdušnog voda dveju cisterni i tek tada se voz zaustavio.
Mašinovodja i njegov pomoćnik su verovatno osetili na lokomotivi da slabo vuče, al s obzirom da je brzina bila 10 km/h, bili su noćni uslovi i da je to bila tek 13ta cisterna u kompoziciji nisu mogli da primete da nešto nije u redu.
Takođe, stanica Trnavac nema noćno dežurstvo te niko nije mogao da izvesti osoblje lokomotive da doslovno oru kolosek, da nije bilo skretnice tek bi ih krivina zaustavila gde bi se verovatno cisterna izvrnula.
Kao što se vidi na fotografijama pričinjena je znatna materijalna šteta.
Evo i na skretnici isklznulog vagona.
Odavde se može i najbolje videti koliko je dugo cisterna putovala van šina.
Meštani Trnavca kažu da su se kuće u blizini izuzetno tresle kao da je bio zemljotres što je i logično, međutim kada ste na dizel lokomotivi (pogotovo EMD) slabo imate osećaja za ovakve okolnosti i zato osoblje nije moglo da odmah primeti šta se dešava.