Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Broj prevezenih putnika za 2022 i finansijski podaci(prvih šest meseci) Srbija voza
Screenshot_20230201_010817_Samsung Notes.jpg
Screenshot_20230201_010716_Samsung Notes.jpg
 
Koliko otkazivanja samo u jednom danu, sve na linijama gde radi DMV.



31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Subotica-Kikinda
14:13 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023.godine voz koјi iz Subotice za Kikindu polazi u 20:00 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Lapovo-Kraljevo-Lapovo
13:49 Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023. godine voz koјi iz Lapova za Kraljevo polazi u 15:30 časova kao i iz Kraljeva za Lapovo u 19:35 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Subotica-Senta
11:14 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023. godine voz koјi polazi iz Subotice za Sentu u 17:00 kao i iz Sente za Suboticu u 18:00 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Kraljevo-Požega
08:04 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe dana 31.јanuara 2023. godine došlo do privremene izmene saobraćaјa vozova.

Voz koјi iz Kraljeva za Požegu polazi u 17:30 časova kao i iz Požege za Kraljevo u 20:15 časova danas neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Kraljevo -Lapovo
07:55 “Srbiјa voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023.godine voz koјi јe iz Kraljeva za Lapovo polazi u 11:25 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa voza na relaciјi Kikinda – Subotica
05:12 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023. godine, voz koјi polazi iz Kikinde u 04:00 časova za Suboticu, izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
 
U Ranžirnoj stanici Lapovo iskliznula sa šina lokomotiva Karga.

Na Severu, Srbija i Mađarska pokušavaju da se dogovore oko granice za vozove Segedin-Subotica, Mađari su jako strogi ..:)


Mađarski predlog, Ištvan Pastor je pozvao naše birokrate da ga ne prihvate:

"Predlog koji je prosleđen Srbiji, podrazumeva izlazak putnika iz voza i stajanje u redu za kontrolu putnih isprava"
 
Поставља се питање, за шта се секира Пастор? За то што је чекање дуго или што ће се Мађари са српске стране осећати као странци?
Лично сматрам да ова идеја са локалним возом ма колико да голица машту мађарског корпуса, у време док постоји бодљикава жица између Србије и ЕУ не може да заживи.
 
Ау, па ово је горе него раније када је полиција улазила у воз. А колико пре пар дана су неки су овде коментарисали Весићеве влажне снове о нашој полицији у Будимпешти и мађарској у Београду. :ROFLMAO:
 
Mislim da moramo razdvojiti lokalne i daljinske vozove. Dakle lokalni vozovi, pošto imaju više stajanja, teško mogu da se reše na način koji se spominjao za daljinski voz. Nemoguće je obezbediti kontrolu na svakoj stanici. Jedino rešenje jeste da se granična vrši ili u vozu dok stoji, ili pre poslednje stanice u svakoj državi i na poslednjoj stanici u toj državi. OVo drugo je dosta komplikovanije. Zamislite situaciju da je pun voz Subotica Segedin i sad moraju carinici da prođu kroz voz.
Za daljinske vozove koji stoje na malo stanica moguće je uvesti kontrolu pre ulaska u voz.
 
Koliko otkazivanja samo u jednom danu, sve na linijama gde radi DMV.



31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Subotica-Kikinda
14:13 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023.godine voz koјi iz Subotice za Kikindu polazi u 20:00 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Lapovo-Kraljevo-Lapovo
13:49 Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023. godine voz koјi iz Lapova za Kraljevo polazi u 15:30 časova kao i iz Kraljeva za Lapovo u 19:35 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Subotica-Senta
11:14 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023. godine voz koјi polazi iz Subotice za Sentu u 17:00 kao i iz Sente za Suboticu u 18:00 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa vozova na relaciјi Kraljevo-Požega
08:04 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe dana 31.јanuara 2023. godine došlo do privremene izmene saobraćaјa vozova.

Voz koјi iz Kraljeva za Požegu polazi u 17:30 časova kao i iz Požege za Kraljevo u 20:15 časova danas neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa na relaciјi Kraljevo -Lapovo
07:55 “Srbiјa voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023.godine voz koјi јe iz Kraljeva za Lapovo polazi u 11:25 časova neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.

31.01.2023
Privremena izmena saobraćaјa voza na relaciјi Kikinda – Subotica
05:12 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da dana 31.јanuara 2023. godine, voz koјi polazi iz Kikinde u 04:00 časova za Suboticu, izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih razloga.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
Morali bi da ukinu te linije ili da obezbede atobuski prevoz u slučaju otkazivanja polaska. Nedopustivo je da neko računa na voz i da poslednji polazak u danu bude otkazan.
 
Morali bi da ukinu te linije ili da obezbede atobuski prevoz u slučaju otkazivanja polaska. Nedopustivo je da neko računa na voz i da poslednji polazak u danu bude otkazan.
Slažem se
Zar nema uslov od Infre da mora biti realizovano više od 80 posto predviđenih polazaka ili nešto?
 
Mene više zanima šta će voziti između Segedina i Subotice..

Imam informacije sa onih još prvih sastanaka dveju uprava pre određenog vremena, gde su jedne druge sputavali u idejama oko tog pitanja...

Sada verujem da postoji neki dogovor, ali ne verujem da će prevoz obavljati Srbija Voz (nema dovoljno 711, Flirt ne može), tako da ostaje da vidimo šta MAV ima na paleti...
Morali bi da ukinu te linije ili da obezbede atobuski prevoz u slučaju otkazivanja polaska. Nedopustivo je da neko računa na voz i da poslednji polazak u danu bude otkazan.

Treba da stave zvezdicu za liniju Lapovo-Kraljevo-Lapovo koja se otkazuje gotovo svaki dan, "vozovi ne saobraćaju do opozive odluke" i ćao....
Garniture upotrebiti za Pžg, Rudnicu i Jagodinu, pokušati uspostaviti normalni RV makar na ta tri pravca, nisam ljubitelj ovakvih solucija, ali drugi izbor ne vidim sa trenutnim stanjem voznog parka.

Pruga Kraljevo-Lapovo svakako neće biti zaboravljena, jer je bitna za teretne vozove i industriju, tako da joj ne preti Vojvođanski scenario u slučaju odsustva putničkog saobraćaja.

Za vreme ne saobraćanja vozova, treba raditi na osposbljavanju 711 i kasnije vratiti koliko toliko sve u normalu.

P.S. Sad, pre nego što me napadnete da ostavljam 4. grad u Srbiji bez železničkog saobraćaja, razmislite da li je bolje da održavamo 3 pravca kako treba ili da udaramo na 100 strana i da niko nema vozove redovno.
 
Mene više zanima šta će voziti između Segedina i Subotice..

Imam informacije sa onih još prvih sastanaka dveju uprava pre određenog vremena, gde su jedne druge sputavali u idejama oko tog pitanja...

Sada verujem da postoji neki dogovor, ali ne verujem da će prevoz obavljati Srbija Voz (nema dovoljno 711, Flirt ne može), tako da ostaje da vidimo šta MAV ima na paleti...


Treba da stave zvezdicu za liniju Lapovo-Kraljevo-Lapovo koja se otkazuje gotovo svaki dan, "vozovi ne saobraćaju do opozive odluke" i ćao....
Garniture upotrebiti za Pžg, Rudnicu i Jagodinu, pokušati uspostaviti normalni RV makar na ta tri pravca, nisam ljubitelj ovakvih solucija, ali drugi izbor ne vidim sa trenutnim stanjem voznog parka.

Pruga Kraljevo-Lapovo svakako neće biti zaboravljena, jer je bitna za teretne vozove i industriju, tako da joj ne preti Vojvođanski scenario u slučaju odsustva putničkog saobraćaja.

Za vreme ne saobraćanja vozova, treba raditi na osposbljavanju 711 i kasnije vratiti koliko toliko sve u normalu.

P.S. Sad, pre nego što me napadnete da ostavljam 4. grad u Srbiji bez železničkog saobraćaja, razmislite da li je bolje da održavamo 3 pravca kako treba ili da udaramo na 100 strana i da niko nema vozove redovno.
Pitanje koliko ljudi iz Kragujevca koristi voz... Pitanje dal prelazi dvocifren broj. Takođe linija Kraljevo-Jagodina sa svojim redom vožnje od preko 3 sata...
Nadam se da ćemo do novog RV rešiti probleme sa DMV
 
Ja verujem da 0,5 % ukupnog stanovništva Kragujevca koristi voz, okej za to su zaslužni razlličiti faktori koji imaju svoje problematične korene još od doba SFRJ..

I ta linija KV-KG-Lapovo je pomalo slepa, vi ne stižete u mesto Lapovo, već u stanicu Lapovo koja je jedno 2-3 km od centra Lapova, hajde da taj voz ide do stanice Lapovo Varoš pa i da razumem neku logiku, ovako ste u vukoje*******ini...

Ne znam zašto, ali viđao sam putnike u vozu Jagodina-KV i ima nekog smisla, jer linija dosta pokriva, na stranu to što je pruga između Kruševca i Kraljeva užas..

Ka Rudnici, voz komotno parira autobusu, a ka Užicu je i brži od istog, ta dva pravca treba forsirati i samim tim držati ih bez otkazivanja, i eventualno ka Jagodini, ako je moguće.
 
I ta linija KV-KG-Lapovo je pomalo slepa, vi ne stižete u mesto Lapovo, već u stanicu Lapovo koja je jedno 2-3 km od centra Lapova, hajde da taj voz ide do stanice Lapovo Varoš pa i da razumem neku logiku, ovako ste u vukoje*******ini...
Kao što znaš, službeno mesto "Lapovo varoš" je stajalište i rasputnica tako da od terminiranja na njemu nema ništa.
Jedino da se voz produži do Markovca ili Velike Plane.
 
Dap, totalno sam zaboravio da je to obično stajalište..

U principu do Plane bi bilo dovoljno da se produži ta linija, to je od Lapova cca 25-30 min dodatne vožnje, ništa strašno u saobraćajnom smislu.:)

Razumem ja i ovo sad što taj voz ide do Lapova, jer ipak tu je i depo odmah, a i može da se preseda na Lapovo-Smederevo, ali sam mišljenja da bi bilo bolje da se ovaj iz Kraljeva produži do Velike Plane, a SD-LA voz nek se skrati do te stanice, pa za neko presedanje ko želi već skroz do KV..

Barem je moje mišljenje da bi takva ideja bila "atraktivnija kombinacija" za putnike, e sad razumem da postoji i zavrzlama oko tog Smederevca, jer garnitura verovatno zavisi od depoa u Lapovu, a samim tim tu ide na namirenje i pregled, sećam se da je to pokrivao RVR, ali sada takva kombinacija ne može, kada stignu novi Flirtovi valjda će ih i tu pustiti, glupo da ide 711 pod žicu kada ih već i nemamo dovoljno.
 
Aли је у несврсисходно. Већ сам објаснио зашто, проста математика, али неки и даље терају своје...
Naravno. Šta je problem raditi carinsku kontrolu u Horgošu pa makar trajala i pola sata.
 
Po poslednjim informacijama, samo 16 u saobraćaju.



Ukupno 39 i 1/2 garnitura. Iz kredita Eurofime nabavljeno prvo 12 garnitura, a onda iz ruskog kredita nabavljeno 27 i 1/2 garnitura. Da, ovo 1/2 nije greška, nabavljena je bila i jedna polovina.
Evo to je ta polovnjača i dobro je došla da ovako kompletna zameni polupana i oštećena motorna kola garniture koja je pre 5-6 godina
naletela na teretni voz negde kod Sajlova
15502931_10208083270659652_1177281126_o.jpgDSC_0006.jpg
 
@Rile

По твом посту би се дало закључити да је 079 заменила 018? То би значило да гарнитура 711-017/079 једина има два тоалета (и нешто мање седишта), с обзиром да се он налази у непарним модулима. :cool:

Иначе, сећам се да када је стигао прототип да је био нумерисан као 711-001/101, тј. да је због разлике између два модула један био подсерија, што је мени на неки начин било и логично. Али се после ипак одлучило да се ренумерише у 711-001/002 и да фактички непаран модул буде са тоалетом, а паран без.
 
A još zanimljivije jeste da je 001/002 još u funkciji, sećam se da je pre 3-4 godine bila užas na jugu dok je bila pod reonom Lapova, a sada jako lepo radi pod Zaječarskim održavanjem, i ona i 075/076...
Mislim da za seriju 711 je veoma bitno da bude stacionirana negde na duže vreme i odmah je tretman drugačiji...

Jeste da je sa svih strana 001/002 kamenovana i unutra generalno loše izgleda, ali mehanički mi deluje zdravije nego u prošlosti, dok je 075/076 zmaj..🙂

Mada džaba im sve, opet je Šveđanin bolji (fali ovde zeleni smajli koji se smeje😁😉)...
 
@Rile

По твом посту би се дало закључити да је 079 заменила 018? То би значило да гарнитура 711-017/079 једина има два тоалета (и нешто мање седишта), с обзиром да се он налази у непарним модулима. :cool:

Иначе, сећам се да када је стигао прототип да је био нумерисан као 711-001/101, тј. да је због разлике између два модула један био подсерија, што је мени на неки начин било и логично. Али се после ипак одлучило да се ренумерише у 711-001/002 и да фактички непаран модул буде са тоалетом, а паран без.
Svaka čast na dobroj memoriji :)
Sa prezentacije na prvom levom u Beogradu
711101prvilevi2.jpg711101unutrasnjost2.jpg


Inače teško je sada reći da li je numeracija one polovine (711-079) bila određena redosledom (poslednja je 711 077-078) ili toaletom ili možda i jednim i drugim.
 
Гледам слике и у глави ми се врте две мисли:
1. Ово никако не може да буде шинобус, без обзира на скромне димензије. Ово је ДМВ
2. Стварно не видим муку да се
а. Направи ремонтни завод који би одржавао и капитално ремонтовао ове возове
б. Метални костур стакла, седишта, елементи интеријера нису велика технологија, можемо сами да радимо, колица од Руса, мотор и "мењач" су немачки као и гомила пратеће опреме. Мислим да би ваљало откупити лиценцу и направити још ових 711.
 
1. Ово никако не може да буде шинобус, без обзира на скромне димензије. Ово је ДМВ

Ко је уопште говорио да је ово шинобус?

Мислим да би ваљало откупити лиценцу и направити још ових 711.

Која је поента правити нове, кад од 39 вози само 16? Прво треба поправити постојеће.
 
Па ваљда овај нови тендер треба да реши примарне проблеме тј поправку постојећих.

Ко је уопште говорио да је ово шинобус?
За форум не могу да се закунем, у новинама с времена на време искочи
 
Vrh