Као неко ко је данас био путник на прузи желим да кажем да апсолутно није битно да ли је пала ограда или зашто је пала, то се дешава. Оно што јесте срамотно је систем информисања. Описаћу сцену на станици у Новом Саду у 13:55, 5 минута пре планираног поласка Сокола за БГ а 4 и по сата након почетка прекида: Апсолутни хаос, нико не зна шта се дешава. Хол пун људи. Не постоји ниједан екран који би обавестио о било чему, не постоји разглас.
Људи покушавају да купе карте, не успевају. Људи који су већ купили карте излазе на перон где уредно Кис стоји, само да виде да се врата не отварају када пристисну на дугме. Онда гледају у чуђењу шта се збива, па неко други од путника им приђе и објасни да је изгледа нешто у прекиду. Они не знају ни коме да верују, па гледају шта ће даље. Редови за питања на шалтеру подугачки, нико не спомиње када ће кренути, да ли има заменског буса, да ли је само кашњење, да ли је обустава.
То је само на лицу места. Ајмо онда други аспект, апликација: Никакво обавештење. Имаш карту коју си редовно купио, железница већ нека 4 и по сата зна шта се дешава (око 9 и нешто се десио прекид), и нико ништа не обавештава тебе као путника. Очекује се изгледа да свако мало улазиш на ред вожње и зивкаш позивни центар сваки дан, чисто онако, да провериш шта се збива. А позивни центар ти каже кренуће око 15 часова сигурно, само да би се испоставило да је кренуо саобраћај тек у 18. Замало да им поверујем и чекам тих 15 часова, срећа, па сам поучен тиме колико су ме пута преварили као путника отишао на аутобус.
Трећи аспект, сама обавештења на реду вожње. Ово је тек посебна прича... предугачко је да се ставља овде, ко хоће, може да погледа на сајту. 16 објава, једна обећава да ће кренути до једног термина, друга да ће тек од другог термина. У трећој се отказују 2 поласка, у четрвртој још три. Како просечан путник уопште да се снађе. И сада ти треба да идеш редом и читаш све и гаташ да би видео шта ће се десити. Уместо да стоји само једна једина објава где пише саобраћај прекинут и отказани сви поласци до повратка у номрално стање, које се очекује тад и тад. Но, хајде... барем су објављивали нешто, то је побољшање у односу на раније.
И четврта тачка - организација саобраћаја. И овде морам смирено да пишем да их не назовем разним погрдним именима. Прекинута контактна мрежа између Инђије и Бешке... у реду. Искључиш ту секцију контактне мреже, и прекинеш саобраћај на том делу... не на целој прузи! Зашто побогу није ишао воз Београд - Инђија - Београд или Београд - Стара Пазова - Београд, имали су два Флирта на тој страни! Имали су и један Кис на новосадској страни, могао је да иде и он као регио на релацији Нови Сад - Бешка - Нови Сад.
Зато што је пала ограда у њиви између Бешке и Инђије, неко из нпр. Нове Пазове није могао да дође на посао у Београд нормалним путем, иако није било никаквих инфраструктурних препрека да се поласци на тој страни реализују.
Имали смо разних дебилизама на нашим пругама, али овде полако премашују сами себе. Не кривим их ни на секунд што је ограда пала, али за све остало су сами криви са својом неспособношћу и немарношћу.