Kada su tek osnovana nova preduzeća sećam se da je negde pisano da su Maršalke pripale SK ali pošto imaju grejanje, Sv je u zamenu za njih dao dva Kenedija. Verovatno @mvbg1 zna detalje i da li je ovo tačno uopšteсве Маршалке припадају СВ-у и, мислим, да имају пар Кенедија. дакле, не више од 8
Сам сервис да, међутим, да пренесе знања како издржавати, као и спец алат, мислим да би могло да будеЗа 38 хиљада евра колико је вредност тендера, тешко...
Demantujem sam sebe, ako je verovati Wikipediji izgleda je obrnuto.Kada su tek osnovana nova preduzeća sećam se da je negde pisano da su Maršalke pripale SK ali pošto imaju grejanje, Sv je u zamenu za njih dao dva Kenedija. Verovatno @mvbg1 zna detalje i da li je ovo tačno uopšte
Do skoro su je koristili za međunarodne vozove ka Bugarskoj koliko znamZašto imaju bilo kakvu dizel lokomotivu ako je ne koriste za sopstvene potrebe?
Nema to veze nikakve da li je vozno sredstvo staro 5 ili 55 godina.A obzirom da ispadaju vozovi koji su iz ovog veka ne smem ni da zamislim u kakvom su stanju dizelke sa početka 60ih....
Itekako ima. Ako ne možeš da odrzavaš nešto aktuelno za šta postoje originalni delovi kako da održavaš nešto što se ne proizvodi 50.godina.Nema to veze nikakve da li je vozno sredstvo staro 5 ili 55 godina.
Zašto imaju bilo kakvu dizel lokomotivu ako je ne koriste za sopstvene potrebe?
Itekako ima. Ako ne možeš da odrzavaš nešto aktuelno za šta postoje originalni delovi kako da održavaš nešto što se ne proizvodi 50.godina.
Dali se možda 661 održava na nekom visokom nivou?
Pogrešno doživljavaš defekt voznog sredstva usled kvara nekog pogonskog dela i ispravnost osovinskih sklopova odnosno kompletnog obrtnog postolja sa svim pripadajućim elementima.Itekako ima. Ako ne možeš da odrzavaš nešto aktuelno za šta postoje originalni delovi kako da održavaš nešto što se ne proizvodi 50.godina.
Dali se možda 661 održava na nekom visokom nivou?
све Маршалке припадају СВ-у и, мислим, да имају пар Кенедија. дакле, не више од 8
Nisam ni ja mislio na ispadanje iz koloseka i osovine već na samu pouzdanost lokomotive stare 50+ godina u Srbija Vozu. Koja je verovatnoća da će negde da stane, gde će biti prva sledeća dizelka koja će moći da prevuče voz? Koliko uopšte ima ispravnid dizelki u SV?Pogrešno doživljavaš defekt voznog sredstva usled kvara nekog pogonskog dela i ispravnost osovinskih sklopova odnosno kompletnog obrtnog postolja sa svim pripadajućim elementima.
Da bi neko vozno sredstvo moglo da izađe u saobraćaj propisane mere na bandažima/osovinama moraju biti u dozvoljenim granicama.
Sve ostalo može biti produženo do nekog određenog vremenskog roka kada će se izvršiti zamena, osim osovinskih sklopova jer oni drže sama vozna sredstva na šinama.
To da li 661 izgleda ovako ili onako. Da li je sva umazana od ulja i gareži iz auspuha,ne znači da će takva sva nikakva pre ispasti iz koloseka nego recimo Soko star jedva godinu i po dana.
Loše mere venaca bandaža=ne izlazak u saobraćaj do odlaska na strug.
Зар није било приче да ће можда да купе изнајмљене словеначке дизеле на крају уговора?
4 Маршалке од чека 2 у возном стању и 1 Кенеди (661-112), од чега 0 у возном стању.
Ja sam onda loše shvatio ovo tvoje "ispadaju".Nisam ni ja mislio na ispadanje iz koloseka i osovine već na samu pouzdanost lokomotive stare 50+ godina u Srbija Vozu. Koja je verovatnoća da će negde da stane, gde će biti prva sledeća dizelka koja će moći da prevuče voz?
Čitajući na brzinu pomislim da si mislio na ova aktuelna iskliznuća a ustvari ti si ukazao na stepen imobilizacije voznih sredstava.Mogli bi kad bi imali vagone. A obzirom da ispadaju vozovi koji su iz ovog veka ne smem ni da zamislim u kakvom su stanju dizelke sa početka 60ih....