Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

све Маршалке припадају СВ-у и, мислим, да имају пар Кенедија. дакле, не више од 8
 
Koji će im đavo Kenediji kad se ne koriste?

Zar ne mogu da upotrebe tih par lokomotiva za ispomoć? Pretpostavljam da vagoni za dnevnog barca sada čame neupotrebljeni.
 
све Маршалке припадају СВ-у и, мислим, да имају пар Кенедија. дакле, не више од 8
Kada su tek osnovana nova preduzeća sećam se da je negde pisano da su Maršalke pripale SK ali pošto imaju grejanje, Sv je u zamenu za njih dao dva Kenedija. Verovatno @mvbg1 zna detalje i da li je ovo tačno uopšte
 
Poslednja izmena:
За 38 хиљада евра колико је вредност тендера, тешко...
Сам сервис да, међутим, да пренесе знања како издржавати, као и спец алат, мислим да би могло да буде
 
Kada su tek osnovana nova preduzeća sećam se da je negde pisano da su Maršalke pripale SK ali pošto imaju grejanje, Sv je u zamenu za njih dao dva Kenedija. Verovatno @mvbg1 zna detalje i da li je ovo tačno uopšte
Demantujem sam sebe, ako je verovati Wikipediji izgleda je obrnuto.

1675354062205.png
 
Tako je, prilikom podele SV-u su pripale marsalke koje nemaju generator(Plavi voz je imao energetska kola),a kargu su pripale Kenedi sa generatorom pa su to posle ispravili.
 
Zašto imaju bilo kakvu dizel lokomotivu ako je ne koriste za sopstvene potrebe?
 
Aha, da. Svakako, mogli bi sad da ih iskoriste ako im se već 711 raspadaju.
 
Mogli bi kad bi imali vagone. A obzirom da ispadaju vozovi koji su iz ovog veka ne smem ni da zamislim u kakvom su stanju dizelke sa početka 60ih....
 
Nema to veze nikakve da li je vozno sredstvo staro 5 ili 55 godina.
Itekako ima. Ako ne možeš da odrzavaš nešto aktuelno za šta postoje originalni delovi kako da održavaš nešto što se ne proizvodi 50.godina.

Dali se možda 661 održava na nekom visokom nivou?
 
Zašto imaju bilo kakvu dizel lokomotivu ako je ne koriste za sopstvene potrebe?

Dizelke se koriste kao rezerva u slučaju da fale el lokomotive (već se događalo da Maršalka koja je rezerva u stanici Požega uskoči Barcu u pomoć, tako je bilo dok nisu uvedene dve el lok za CG), takođe u sezoni prevlače na potezu Dimitrovgrad-Niš voz "Optima Express", dobro ih je i uopšteno imati u slučaju nestanka napona itd...

U podeli je SV-u pripala i 661-112 koja čeka kraj tendera za IO, bilo je još nekih lok sa grejanjem, ali su pripale Kargu.
Itekako ima. Ako ne možeš da odrzavaš nešto aktuelno za šta postoje originalni delovi kako da održavaš nešto što se ne proizvodi 50.godina.

Dali se možda 661 održava na nekom visokom nivou?

Kargo ako ima 10 ispravnih 661 biće dobro, neizvesna sudbina, jer se samo krpe međusobno, a posle 118 ništa nije izašlo novo, niti izgleda i planiraju da rade neke IO..

Slovenačke lokomotive u najmu su spasile Kargo od kompletnog raspada i propadanja ugovora sa ZIJIN-om, doduše nijedan privatni prevoznik ne može sveobuhvatno da vrši prevoz Kinezima, morali bi da dele plen međusobno.

Mada plen se već deli, RTL pripomaže Kargu oko tih vozova, čak postoji i interni dogovor oko pomaganja u slučaju da ne može sve da prevuče jedan prevoznik, nije Istočna Srbija zanimljiva privatnicima, mnogo se rabe mašine, a zarada mala.
 
Itekako ima. Ako ne možeš da odrzavaš nešto aktuelno za šta postoje originalni delovi kako da održavaš nešto što se ne proizvodi 50.godina.

Dali se možda 661 održava na nekom visokom nivou?
Pogrešno doživljavaš defekt voznog sredstva usled kvara nekog pogonskog dela i ispravnost osovinskih sklopova odnosno kompletnog obrtnog postolja sa svim pripadajućim elementima.
Da bi neko vozno sredstvo moglo da izađe u saobraćaj propisane mere na bandažima/osovinama moraju biti u dozvoljenim granicama.
Sve ostalo može biti produženo do nekog određenog vremenskog roka kada će se izvršiti zamena, osim osovinskih sklopova jer oni drže sama vozna sredstva na šinama.
To da li 661 izgleda ovako ili onako. Da li je sva umazana od ulja i gareži iz auspuha,ne znači da će takva sva nikakva pre ispasti iz koloseka nego recimo Soko star jedva godinu i po dana.
Loše mere venaca bandaža=ne izlazak u saobraćaj do odlaska na strug.
 
Зар није било приче да ће можда да купе изнајмљене словеначке дизеле на крају уговора?
 
Pogrešno doživljavaš defekt voznog sredstva usled kvara nekog pogonskog dela i ispravnost osovinskih sklopova odnosno kompletnog obrtnog postolja sa svim pripadajućim elementima.
Da bi neko vozno sredstvo moglo da izađe u saobraćaj propisane mere na bandažima/osovinama moraju biti u dozvoljenim granicama.
Sve ostalo može biti produženo do nekog određenog vremenskog roka kada će se izvršiti zamena, osim osovinskih sklopova jer oni drže sama vozna sredstva na šinama.
To da li 661 izgleda ovako ili onako. Da li je sva umazana od ulja i gareži iz auspuha,ne znači da će takva sva nikakva pre ispasti iz koloseka nego recimo Soko star jedva godinu i po dana.
Loše mere venaca bandaža=ne izlazak u saobraćaj do odlaska na strug.
Nisam ni ja mislio na ispadanje iz koloseka i osovine već na samu pouzdanost lokomotive stare 50+ godina u Srbija Vozu. Koja je verovatnoća da će negde da stane, gde će biti prva sledeća dizelka koja će moći da prevuče voz? Koliko uopšte ima ispravnid dizelki u SV?
Ništa protiv 661 ali u ovoj situaciji mi to izgleda kao korak u nazad. Previše sam puta ostajao satima zaglavljen usled raznih defekta na lokomotivama tako da ja više nemam poverenja u kompletnu železnicu.
 
Зар није било приче да ће можда да купе изнајмљене словеначке дизеле на крају уговора?

Pa lepo si napisao, "možda"..:)

Nisu loši Regani, 20 godina mlađi od 661 i to se vidi odmah, unutra kabina prostrana i praktična, klima, a utom i jače od Kenedijevki..
U Sloveniji, neke od njih su stojale dugo vremena pre nego što su nam bacili u najam, mislim da je 106 "najsvežija"od svih, napravljena je greška što nisu date u posed odmah, sada se šetkaju, 112 pokriva KV, pa bace neku i u Niš na ispomoć iz Zaječara itd...
Tokom 2022, pojedine lok su čekale baš dosta na nove osovine, ne znam da li je Kargo ispeglao nešto oko plaćanja, za 644 "Španke" baš nemam nikakve informacije kako su se pokazale, one su ipak najviše na Severu.;)

Zanimljivo da 664 Regani iz mesta idu malo tromije od pojedinih 661, u smislu da kada se na šinama nalazi lišće ili su vlažne neće nekad ni da povuče uopšte, iako ide sa praznim vozom, a čuo sam da se to dešavalo često..
Sve u svemu dobre mašine, u najmu su za one koji ne znaju: 664-101, 105, 106,111, 112 & 114 a od 644-016 & 005, ovu 005 je već imala VD sa kamionom (hvala Srpskim vozačima).
 
Mislim da je 661-112 istrčala, ona je zadnji GO imala 2000.god, a SO 2010. bilo joj je vreme da okači kopačke o klin.
 
Nisam ni ja mislio na ispadanje iz koloseka i osovine već na samu pouzdanost lokomotive stare 50+ godina u Srbija Vozu. Koja je verovatnoća da će negde da stane, gde će biti prva sledeća dizelka koja će moći da prevuče voz?
Ja sam onda loše shvatio ovo tvoje "ispadaju".

Mogli bi kad bi imali vagone. A obzirom da ispadaju vozovi koji su iz ovog veka ne smem ni da zamislim u kakvom su stanju dizelke sa početka 60ih....
Čitajući na brzinu pomislim da si mislio na ova aktuelna iskliznuća a ustvari ti si ukazao na stepen imobilizacije voznih sredstava.
Moja greška. Izvinjavam se. 👍
 
 
Vrh