Ma obična homologacija, ne verujem da ju je iko uzeo/iznajmio za rad ovde iskr..
Bilo je govora sećate se sigurno od strane SV-a za kupovinu, ali kao što napisa mvbg1 skupa igračka ni ja ne verujem u neku takvu realizaciju, barem ne trenutno..
Inače, Stadler-ove EuroDual su mi najomiljenije lokomotive u Evropi, već vidim sebe u Julu kako blejim na +40 i čekam da je ufotkam..
Da se vratimo u realnost, danas sam obišao praktično završene radove na modifikaciji lokomotive 666-003, odnosno ugradnji AS uređaja, ovo bi trebalo da je prva "teška" dizel lokomotiva i SV-a i SKG-a koja ima takav sigurnosni uređaj na sebi, ako se ne varam.
U ovu čast, poneo sam i fotoaparat za bolji kvalitet fotografija, radili su premetačinu sa 112, da vas ne buni zamena uloga od prošlog puta..
I evo balize, premijerno..
I unutra je sada već sve sređeno, ovo ste već imali priliku da vidite.
Startni blok, zanimljivo da je sve u originalu iz USA.
Još malo detalja.
Lokomotiva je dobila i novi pokazivač brzine.
Logično, i novi nožni taster budnika.
"Alfa & Omega" novog sistema.
No, ne završam ovde sa fotografijama, danas je u stanici bio veoma aktivan dan sa "Regan" lokomotivama.
U manevri 664-114 sa "Mađaricom" 641-330, "Mađarice" rade manevru na utovaru/istovaru rude u Bor Teretnoj, a otklanjanje lakih defekta i servisi se vrši u depou Zaječar.
Malo je ispao loš kvalitet, kontra svetlo + pobegao iz fokusa.
Nešto kasnije ostala je sama..
664-101 u društvu sa 666..
Da bi je odmenila 664-106, koja konačno opet vozi nakon dugog stajanja u CK-u.
To je to, nakon 003 na ugradnju AS uređaja će doći 666-001, do tada vas neću smarati sa fotkama 666 više.