Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

tu nema PP osim onog "privremenog" ispred Paraćina, koji ide preko 3 koloseka (krak za Ćupriju i dva koloseka naše prve mega giga brze pruge)
Ja se vodim projektom koji sam poslao u prethodnoj objavi, u kome piše da na toj deonici postoje dva PP, a ukoliko se deonica bude podizala na 200 km/h i oni će biti denivelisani.
 
Screenshot_20230325_144641~4.jpg

Kako vidim, Aleksinac će proći slično kao i Ćuprija.
 
Zbog svih dešavanja u prošlosti, između Zaječara i Niša više ne saobraća ni fosforna kiselina, a ni amonijak koji je "banovan" uopšteno na celoj trasi između Dimitrovgrada i Prahova.
Od "opasnih materija" ostala je samo sumporna kiselina i to samo u dane kada je "zatvor" između Požarevca i Majdanpeka zbog remonta, otprilike u roku od mesec dana tek 2 ovakva voza prolaze deonicom između Zaječara i Niša.

Danas sam imao "sreće" da uslikam jedan takav u blizini naselja "Kraljevica".🙂

Na čelu se nalazi lokomotiva serije 664 "Regan" u najmu Srbija Karga.

20230325_150951.jpg


20230325_150953 (1).jpg


Malo motiva proleća:

20230325_151012.jpg


U sastavu voza su većinom cisterne "RTB BOR Grupe", zanimljivo da kinezi ne menjaju naziv kompanije, inače ovo su vagoni serije Zacs-z.
Ovi beli vagoni pripadaju "ATIR Rail-u", Francuzima o kojima sam već pisao dosta, ti vagoni su serije Zacs (bez Z na kraju).

20230325_151006.jpg
 
Информација из Еликсира коју сам добио је да су прешли на камионски превоз амонијака. Иначе колосеци бивше Зорке, данас Еликсира су за чудо пуни Eas-Z вагона са угљем.
 
Наравно да није, али дигла се прашина због акцидента код Пирота.
 
Информација из Еликсира коју сам добио је да су прешли на камионски превоз амонијака. Иначе колосеци бивше Зорке, данас Еликсира су за чудо пуни Eas-Z вагона са угљем.
Zašto su prešli? Zbog havarija ili?
 
Информација из Еликсира коју сам добио је да су прешли на камионски превоз амонијака.

Toga sam se najviše pribojavao, to znači dodatnih 15 kamiona na putevima Istočne Srbije po jednoj kompoziciji, a nadasve i više zagađenja i kada dodamo naše vozače, užas...:(
I pre Pirota je već bilo dosta kamiona sa različitim materijama koje su prolazile kroz Negotin i ostala mesta ka Prahovu, upozoravao sam da nije pametno da se teret tera sa železnice, jer će rešenje biti još gore i eto danas je sve tako.

A to je kao bezbednije id*** svi zajedno
Inace sutra na na n1 ide neka emisija u 15 časova i nesto min snimani putnici u svedjankama mozda @Jelancha zna nesto vise vozovi su u boji trobojke znaci skoro snimano

Tako je, sutra u 15:15 h ide emisija o vozovima u Istočnoj Srbiji.
Snimili su putnike i vozove na relaciji Zaječar-Negotin, moja zamerka što su snimali intervjue u vozu 2772 koji je najslabije popunjen te su možda ostali i bez "prave slike" i nekih zanimljivijih priča, ali vidim da su se snašli.:)
 
Juče je došlo do iskliznuća izneđu Resnika i Pinosave, žrtva je bio "Kombinovani Prevoz"

Danas iskliznuće u Radincu, u pitanju su tkzv "Arbeli" u vlasništvu TENT-a, izuzetno zeznuti dvoosovinski vagoni za vožnju, išli su na SO u Želvoz.

Foto: Luka Janjić

received_4219413035046859.jpeg


received_588653166646374.jpeg
 
Pozdrav svima!!

Petar ovde, railfan od detinjstva, pratim forum dugooo, evo, sad se registrovah konačno...veliki pozdrav za neke od poznatih ljudi, naročito za mašinovođu u beloj košulji ;) ;)

Evo malog doprinosa temi, nisam znao da kod nas i klimatizovana žuta armija gradi brzu prugu ;);)

Pozdrav,

Petar
IMG_20230324_155428.jpg
 
Има се чиме, а мрза не постији. Купују локално који немају ништа гологузани
 
До сад су Кинези беше изнајмљицали бугарске и црногорске локомотиве за потребе радова?
 
Pošto su radovi u tunelima između Majdanpeka i Požarevca praktično gotovi, aktivnosti na obnavljanju železničke infratsrukture u Istočnoj Srbiji se nastavljaju.

Prva na redu deonica za opravku gornjeg stroja jeste Zaječar-Grljan na pruzi Zaječar-Knjaževac , ako sve bude po planu pristupiće se radovima još u Aprilu mesecu, odnosno za koju nedelju.🙂
Danas sam video ZGOP-ovce oko pruge, pretppstavljam na upoznavanju terena u vezi budućih radova.

U planu je i celokupna rekonstrukcija od Rasputnice Vražogrnac pa do Prahova, međutim kada saberem sve 3 deonice predviđene za remont ne dobijem celu dužinu od Knjaževca do Prahova, što znači da će nešto preskočiti.
Za ovo ću se malo podrobnije informisati u svakom slučaju!

Kako god bilo, kada krenu radovi na onoj prvoj deonici detaljno ću ih ispratiti sa fotografijama i opisima napretka.😉
 
kada možemo da očekujemo početak radova??
 
Како би то онда требало да функционише? У тексту се наводи да ће то смањити гужве на границама.
 
Vrh