W
WLABmz
Guest
Onda mora da se pomeri malo ranije iz Ciriha da krene, ili kasnije iz BG
Из Цириха се полазак и долазак не може померати због увезаности курсних кола ка неколико дестинација.
Onda mora da se pomeri malo ranije iz Ciriha da krene, ili kasnije iz BG
Zvonovni signal. Nema nikakve veze oko obaveštenja putnika već je tu samo za službenu upotrebu.Sad mi pade na pamet, a mislim da ću ovde dobiti odgovor. Čemu služe ona zvona na železničkim stanicama? Nikad nisam mogao da povežem njihovo oglašavanjensa dolaskom voza. Uvek kada zavoni ,ljudi se spremaju da izadju na peron a voz ne dodje
To je zapravo najstariji sistem komunikacije susednih stanica na železnici. Nisam odavno putovao železnicom van Srbije, pa ne znam kakva je savremena praksa, da li se ovo još koristi?Zvonovni signal. Nema nikakve veze oko obaveštenja putnika već je tu samo za službenu upotrebu.
Kada čuješ da se zvono oglašava
tri puta po dva uzastopna zvonjena to znači da voz saobraća od početka prema kraju pruge.
Tri puta po tri uzastopna zvonjena= voz saobraća od kraja ka početku pruge.
Itd, itd...
Ovi zvonovni signali se daju otprilike kada se voz nudi iz susedne stanice, pa otuda da se on ne pojavljuje odmah.
Signalni znaci koji se daju električnim signalnim zvonom su:
1) signalni znaci za objavljivanje vožnje vozova:
(1) signalni znak 1: "Vožnja voza prema kraju pruge"
●● ●● ●● (tri puta po dva kratka zvonjenja),
(2) signalni znak 2: "Vožnja voza prema početku pruge"
●●● ●●● ●●● (tri puta po tri kratka zvonjenja);
2) signalni znak za objavljivanje opasnosti:
signalni znak 3: "Opasnost"
●●● ●● ●●● ●● ●●● ●● ●●● ●● (tri i dva kratka zvonjenja, naizmenično najmanje četiri puta).
Zahvaljujem..Predpostavljam da se signali emituju automatski. Da li je sistem aktuelanbi kod izgradnje novih pruga?Zvonovni signal. Nema nikakve veze oko obaveštenja putnika već je tu samo za službenu upotrebu.
Kada čuješ da se zvono oglašava
tri puta po dva uzastopna zvonjena to znači da voz saobraća od početka prema kraju pruge.
Tri puta po tri uzastopna zvonjena= voz saobraća od kraja ka početku pruge.
Itd, itd...
Ovi zvonovni signali se daju otprilike kada se voz nudi iz susedne stanice, pa otuda da se on ne pojavljuje odmah.
Signalni znaci koji se daju električnim signalnim zvonom su:
1) signalni znaci za objavljivanje vožnje vozova:
(1) signalni znak 1: "Vožnja voza prema kraju pruge"
●● ●● ●● (tri puta po dva kratka zvonjenja),
(2) signalni znak 2: "Vožnja voza prema početku pruge"
●●● ●●● ●●● (tri puta po tri kratka zvonjenja);
2) signalni znak za objavljivanje opasnosti:
signalni znak 3: "Opasnost"
●●● ●● ●●● ●● ●●● ●● ●●● ●● (tri i dva kratka zvonjenja, naizmenično najmanje četiri puta).
Нетачно. Пре реконструкције станице, стубови контактне мреже су били између колосека, а позиција 1. и 2. колосека и перона је остала иста:
https://goo.gl/maps/RbhQo2QZXuuobA9g6
Ко не види суштинску и практичну разлику између ова два начина постављања стубова контактне мреже, не вреди му ни цртати. На страну што је јефтиније поставити стубове између колосека, пре свега је практичније због кретања путника и особља.Peroni su pri kraju, ostalo je osvetljenje i razglas. Krenulo je i postavljanje koloseka, ne znam da li gotovo. Postavljeni su portali za kontaktnu mrežu:
Pogledajte prilog 156681
Сигнали се не емитују аутоматски него их активира тј. даје отправник возова.Zahvaljujem..Predpostavljam da se signali emituju automatski. Da li je sistem aktuelanbi kod izgradnje novih pruga?
Koliko znam na Bgd - NS nije ugrađen, mada možda grešim.Zahvaljujem..Predpostavljam da se signali emituju automatski. Da li je sistem aktuelanbi kod izgradnje novih pruga?
A mozda im nismo bitni, zato je najbolje da se otcepimo od Beograda i donesemo Statut grada.Pre liftova, Rakovica mora da dobije okrečen pothodnik, kablove koji ne vise i oglasne table koje nisu razlupane.
Možda mnogo tražimo.
Ајој колико си напоран човече. Јел мораш да тролујеш баш сваки пост и да га минираш?A какве везе са надлежношћу града, села, месне заједнице има железничка станица?
Ne vidim kako ga je minirao? To šta se pominje apsolutno nema smisla. To je u nadležnosti IŽS i to je prava adresa za stanje stanice, sigurno će sređivati u sklopu projekta Beograd-NišАјој колико си напоран човече. Јел мораш да тролујеш баш сваки пост и да га минираш?
@Karlo sve je to lepo al pruga na hrvatsko strani i severni kolosek na našoj su u isuviše lošem stanju da bi ljudi masovnije koristili voz. Dodaj tome Šengen i ETIAS i dobićeš apsolutno beskorisnu liniju kojoj treba više vremena nego kad je prvi put radila pre 100 i kusur godina.
Ајој колико си напоран човече. Јел мораш да тролујеш баш сваки пост и да га минираш?
@Karlo sve je to lepo al pruga na hrvatsko strani i severni kolosek na našoj su u isuviše lošem stanju da bi ljudi masovnije koristili voz. Dodaj tome Šengen i ETIAS i dobićeš apsolutno beskorisnu liniju kojoj treba više vremena nego kad je prvi put radila pre 100 i kusur godina.