Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Zuto trepćuće nema nikakav dodatni propis osim da skrene pažnju da se u raskrsnici saobraćaj odvija po znakovima a ne po semaforu. Bukvalno ako semafor uopšte ne radi ili trepće žuto, nema nikakve razlike u propisima.

Do sada nisam video žuto na pružnom prelazu.
 
Poenta oko tog misterioznog treptućeg žutog svetla je ta da je ono nepostojeće u pravnom smislu. Jer kao takvo ne postoji ni u jednom zakonu koji reguliše načine obezbeđivanja prelaza preko pruge.
Sada treba istražiti ko ga je postavio i po čijem nalogu.
P.S. Debil za volanom kriv 1/1 i tačka.
 
Sve je tu čisto kao suza a što se tiče žutog trepćućeg svetla bilo je nekih izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja tako da je i to
u skladu sa propisima:
vima.pdf
Untitled.jpg


 
Ja imam jedno pitanje vezano za ove sudare.

Da li lokomotive i vagoni imaju osiguranje kao sto je slučaj sa automobilima i kad se desi ovakav incident ko kome isplaćuje štetu?
Takodje ako se proglasi totalna šteta lokomotive kako Srbija voz ili Srbija kargo prevazilaze tu totalnu štetu ako treba ta lokomotiva da se zameni drugom. Jel onda pošalju neku staru na remont?
 
Ja imam jedno pitanje vezano za ove sudare.

Da li lokomotive i vagoni imaju osiguranje kao sto je slučaj sa automobilima i kad se desi ovakav incident ko kome isplaćuje štetu?
Takodje ako se proglasi totalna šteta lokomotive kako Srbija voz ili Srbija kargo prevazilaze tu totalnu štetu ako treba ta lokomotiva da se zameni drugom. Jel onda pošalju neku staru na remont?
ja sam se isto skoro pitao. Ko će da isplati štetu na vozu i infrastrukturi. Slobodna procena je da je ovde šteta lagano 100 000evra pa naviše samo materijalno ,ne računajući gubitke zbog zastoja i budućeg gubitka zbog oštećenja lokomotive.. Moja logika je da SK/IŽS imaju neko osiguranje baš za ovakve slučajeve a da osiguranja posle mogu da tuže vozača kamiona.
 
Чек, па ваљда камионџијино осигурање овде плаћа железници? Или се обавезно осигурање односи само на друмска возила?
 
Poslednja izmena:
Чек, па ваљда камионџијино осигурање овде плаћа железници? Или се обавезно осигурање односи само на друмска возила?
Samo na drumska koliko sam upućen, pritom ako nešto izazoveš "namerno" osiguranje tebe tuži za nadoknadu
 
Чек, па ваљда камионџијино осигурање овде плаћа железници? Или се обавезно осигурање односи само на друмска возила?
Osiguranje zeleznice placa zeleznici pa posle vija osiguranje kamiondzije a onda ono kamiondziju.
 
Nema nekih svežih informacija iz Poljske u vezi novih 18 flrtova?
Prva garnitura dolazi krajem avgusta 2023. godine, poslednja oktovra 2024. Za sad nikakvih snimaka, slika niti informacija nema iz fabrike u Poljskoj.

Inače imate plan poslovanja SV za 2023. u njemu se pojavljuje dosta interesantnih podataka o remontima, opravkama, realizaciji projekata itd. A spominju se podaci o zadoviljstvu korisnika uslugom, prepoznatljivost brenda, broju očekivanih putnika u 2023, i ostalo.
Između ostalog piše da će se nakon elektrifikacije pruge Stalać-Kraljevo smanjiti potreba za DMV jer će voziti FLIRT i da će biti moguće uspostavljanje linije Niš-Bar.
Ove godine će se nabavljati nove lokse i vagoni za međunarodni saobraćaj jer se za 2 god završava BG-BUD.
Naknada za BGvoz će se povećavati, treba još da pregovaraju jer sad SV gubi novac zbog povećanja cena. Isto tako će tražiti od vlade povećanje cene karata od minimalno 15 posto zbog poskupljenja.
Nijedna linija SV nije prifitabilna, ali se očekuje da će modernizovane linije ostvarivati profit u narednom periodu.
 
Ako ti nije problem okači plan poslovanja, mene konkretno interesuje profitabilnost linija
 
Ja imam jedno pitanje vezano za ove sudare.

Da li lokomotive i vagoni imaju osiguranje kao sto je slučaj sa automobilima i kad se desi ovakav incident ko kome isplaćuje štetu?
Takodje ako se proglasi totalna šteta lokomotive kako Srbija voz ili Srbija kargo prevazilaze tu totalnu štetu ako treba ta lokomotiva da se zameni drugom. Jel onda pošalju neku staru na remont?
Вероватно ће изнајмити локомотиву од Србија воза или неког приватника ако немају своју за замену.
 
Između ostalog piše da će se nakon elektrifikacije pruge Stalać-Kraljevo smanjiti potreba za DMV jer će voziti FLIRT i da će biti moguće uspostavljanje linije Niš-Bar.
Kojim vagonima i lokomotivama? Meni je najlogičnije da barsku prugu više ne opterećuju novim vozovima dok se ne rekonstruiše.
 
Ako može admin da spoji ovo u jedan post da ne spamujem.

Šta rekoh za barsku, ne može 48 sati da spoji bez defekta. Ja već 10 godina za Priboj idem isključivo autom, spreman sam da platim skupo gorivo samo da ne rizikujem defekt, a to rade mnogi koji su nekad često putovali vozom.

09/03/2023

Привремена измена саобраћаја возова на барској прузи

09:10 ,,Србија Воз”а.д. обавештава кориснике услуга да ће дана 09.03.2023.године због техничких разлога доћи до привремене измене саобраћаја возова на релацији Пријепоље Теретна- Београд Центар.
Воз који полази из станице Пријепоље Теретна за Београд Центар у 11:50 часова ,изостаје на релацији Пријепоље Теретна-Ужице,а саобраћа на релацији Ужице-Београд Центар.

Захваљујемо се путницима на разумевању.
 
Mislim da će modernizacija i elektrifikacija Stalać-Kraljevo biti gotova kad i rekonstrukcija barske. Ukoliko se taj deo prvi uradi, spominjali su liniju Niš-Užice sa FLIRTom, a posle kad se završi barska i Niš-Bar. Lokomotive i vagoni će verovatno biti ovi novi što se ove godine nabavljaju. A ostaće i stari tu. Verovatno će Z1 slati tu
 


1678355014490.png
 
Ja imam jedno pitanje vezano za ove sudare.

Da li lokomotive i vagoni imaju osiguranje kao sto je slučaj sa automobilima i kad se desi ovakav incident ko kome isplaćuje štetu?
Takodje ako se proglasi totalna šteta lokomotive kako Srbija voz ili Srbija kargo prevazilaze tu totalnu štetu ako treba ta lokomotiva da se zameni drugom. Jel onda pošalju neku staru na remont?


Ako je SKG osigurao lokomotive, neki novac se dobija, ali se nikada ne vraća u potpunosti ako je lokomotiva uništena. Obično do sadašnje vrednosti. Vagoni su osigurani ako je vlastnik pametan. Osiguravajuća kuća traži informaciju gde će se voziti i obračunava se iznos uplate. Tako je kod nas u Sloveniji.
Pravno pitanje je da li SKG može civilno da tuži kamiondžiju? Ali ni tada neće biti novca, jer kamiondžija nema imovine. Osiguran je samo kamion.. Glavno pitanje je da li svi unutar ŽS osiguravaju imovinu? Ako ne, onda neće dobiti nikakav novac.
 
Ako je SKG osigurao lokomotive, neki novac se dobija, ali se nikada ne vraća u potpunosti ako je lokomotiva uništena. Obično do sadašnje vrednosti. Vagoni su osigurani ako je vlastnik pametan. Osiguravajuća kuća traži informaciju gde će se voziti i obračunava se iznos uplate. Tako je kod nas u Sloveniji.
Pravno pitanje je da li SKG može civilno da tuži kamiondžiju? Ali ni tada neće biti novca, jer kamiondžija nema imovine. Osiguran je samo kamion.. Glavno pitanje je da li svi unutar ŽS osiguravaju imovinu? Ako ne, onda neće dobiti nikakav novac.
Kako misliš kamiondžija nema imovinu? Ako dug preuzmu izvršitelji mogu da ti zaplene imovinu na tvoje ime dok ne pokriju dug. Kamion, stan, televizor..... Pa ljudima su plenili imovinu zbog računa za telefon, ko zna šta sve mogu za štetu ovolike razmere.
 
Samo na drumska koliko sam upućen, pritom ako nešto izazoveš "namerno" osiguranje tebe tuži za nadoknadu
Па није изазвао намерно, то је тешко доказиво (ни ако је био пијан, додуше, осигурање не покрива).

Ако је камион власништво фирме, онда фирма има обавезе по основу наплате штете, а ако је фирма ДОО, за дугове одговара само имовином фирме. Са друге стране, ако је камионџија предузетник, одговара и приватном имовином.

Због степена правне несигурности коју би овакви односи узроковали, мислим да би осигурање камиона морало да покрива све врсте саобраћајних удеса, па и оних на пружним прелазима, са возом.
 
Na kraju će dobiti novac koji će spiskati na sve samo ne na oštećenu lokomotivu.

Ako se ne varam ovo im je bila ostala jedna od retkih aktivnih 441, moguće da imaju još neku, ali to je praktično to.
Uz to imaju nekoliko aktivnih lokomotiva serije 444 & nekoliko Rumunki i uz 5 nesrećnih Vectrona imaju jedva dvocifren broj Električnih lokomotiva u saobraćaju.

Što je najgore, radnici Karga ne prete nikakvim protestom oko stanja u firmi, a sindiklaci ih vrte u krug, žalosno!
 
Ja mislim da će osiguranje od kamiondžije da isplati štetu. Osiguranje je za štetu trećim licima. Isto tako kamion je mogao da se zabije u nečiju kuću uz put i da je ošteti. Šta, osiguranje će reći da kuća nije učestvovala u saobraćaju, pa neće da namiri štetu?
 
Kako misliš kamiondžija nema imovinu? Ako dug preuzmu izvršitelji mogu da ti zaplene imovinu na tvoje ime dok ne pokriju dug. Kamion, stan, televizor..... Pa ljudima su plenili imovinu zbog računa za telefon, ko zna šta sve mogu za štetu ovolike razmere.

Šteta je ovde uvek velika, pa su tužbe besmislene, jer onda idu dodatni sudski troškovi itd... Ako naravno SKG ima osiguranu lokomotivu osiguravajuća kuća će je pokriti, ako nema eee jbg, ako imaju novca za sud, neka pokušaju. Za 50. godina staru Asea dobiješ možda 10.000 €.
 
A SV puca od slobodnih lokomotiva koje samo čekaju svojih 5 minuta :D
Па оно имамо пар путничких возова које вуку локомотиве :D Мада све у свему танки смо са исправним локомотивама и у СКГ и у СВ.
 
Vrh