Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li je popravljena geometrija koloseka i da li tim deonica ponovo voz ide 200km/h?
 
Odslušajte od 10:30
Jel ja to dobro čujem da on spominje novi rolling stock iz Kine, da imaju problem sa rezervnim delovima i da će celokupno održavanje da daju trećoj partiji???? Kako nam je ovo promaklo, kakav je ovo rolling stock iz kine do sad se ovo nije spominjalo. Ja znam da planiraju kupovinu 5 novih brzih vozova za ovu godinu.

Da li su još na snazi lagane vožnje na deonicama pruge Beograd-Novi Sad
 
Odslušajte od 10:30
Jel ja to dobro čujem da on spominje novi rolling stock iz Kine, da imaju problem sa rezervnim delovima i da će celokupno održavanje da daju trećoj partiji???? Kako nam je ovo promaklo, kakav je ovo rolling stock iz kine do sad se ovo nije spominjalo. Ja znam da planiraju kupovinu 5 novih brzih vozova za ovu godinu.

Da li su još na snazi lagane vožnje na deonicama pruge Beograd-Novi Sad
Eto, saznadosmo da ćemo kupiti vozove iz Kine.
 
Da li je popravljena geometrija koloseka i da li tim deonica ponovo voz ide 200km/h?
beat-beating.gif
 
Pa to je sjajna vest. Onda ce biti zaokruzena prica Regio, IC i ICE vozova. Ovi poslednji ce biti Fuxing bulet vozovi koji ce saobracati do Budimpeste, nadam se sa onom njihovom predivnom prvom klasom.

EDIT: Na ekranu koji se gledaju na gradilistu se vidi animacija novih vozova. Lice na Fuxing, ali ne znam jesu li.

fuxing.jpg
fuxin2.jpg
 
Poslednja izmena:
Већ смо једном тако "купили" кинеске возове, па стигоше швајцарци. Да сачекамо. Ниједна варијанта Фуксинга не може да саобраћа у Европи, осим ако неће да се гребе странама о пероне, због ширег сандука. Ови причају да воз већ има хомологацију за ЕУ, што није могуће, пошто није још произведен.
 
Vesic na snimku rece da je poslato na Vladu za odobrenje. Videcemo svakako, nece pruga jos. Ako neko zna sta je ovo nek nam rasvetli. Meni malo liče.

fuxin2.jpg
tibet.jpg
 
Већ смо једном тако "купили" кинеске возове, па стигоше швајцарци. Да сачекамо. Ниједна варијанта Фуксинга не може да саобраћа у Европи, осим ако неће да се гребе странама о пероне, због ширег сандука. Ови причају да воз већ има хомологацију за ЕУ, што није могуће, пошто није још произведен.
Primer-tren-de-Westbahn-fabricado-por-CRRC-que-llega-al-circuito-de-pruebas-de-Velim.-C-VUZ.jpg
 
image.jpeg.jpg
images.jpeg-9.jpg


Meni liči na ovo.
Ovaj je isporučen Laosu na njihovoj brzoj pruzi koju su gradili.kinezi.

Kinezi aktivno rade na homologaciji Fuxinga za EU i jasno je da ova pruga BG-Budimpesta je odlična prilika da plasiraju njihov brzi voz.
Tako da verujem da će sve učiniti da nam ponude Fuxing jer tržiste postoji i konkurentniji su od Siemensa i Alstoma.
 
То око хомологациjе за ЕУ је мачка у џаку. Мора то да се хомологује у свакој држави понаособ, а онда да ли ће добити хомологацију зависи од политике, а и синдикат машиновођа често буде проблем јер се машиновођама неће да полажу за ново возило. Ево, Словенци купили двосистемски Флирт, хоће да возе до Загреба, послали на хомологацију у Хрватску, нису је добили, одбијена. Чеси и Мађари су имали и имају огромне проблеме са аустријским машиновођама из Беча које нису хтели да раде на мађарском Траксу (годинама чекао да крене да вози за Беч) и чешкој Шкоди 109Е (ишла за Беч пар година и онда су Чеси били приморани да купе половне Таурусе само због возова за Беч, да би услишили жеље Аустријанаца). Тако да, ако планирају да набављају кинеза да иде за Будимпешту и Беч, предвиђам проблеме унапред.
 
To je sve dogovor raznih zelezničkih uprava.
Ako se Orban i Vučić usaglase, ima taj Fuksing da vozi u obe zemlje.

A vozno sredstvo ili ispunjava tehničke uslove ili ne ispunjava.
 
Zar se uopste isplati dodavati potpuno novi tip i proizvodjaca za samo 5 komada? Ne sumnjam da ima dodatne troskove odrzavanja, delova, obuke masinovodja i sl, pa koliko je onda jeftinije nego da smo dodali uz onaj kredit za jos po koji flirt?
 

Evo ovaj strani video je izašao pre par dana i objašnjava pozadinu cele priče oko kineskih brzih vozova za Srbiju i koji je cilj.
 

Evo ovaj strani video je izašao pre par dana i objašnjava pozadinu cele priče oko kineskih brzih vozova za Srbiju i koji je cilj.
Ali rečenica "Danas Srbija ima najveću mrežu železničkog transporta na svetu" pobeđuje sve
Old Pazova hahahaha
Inače, nakon razmišljanja. Ovo se definitivna gura politički i verujem da će tražiti da ide na Beograd-Budimpešta. Nadam se da se ostalo za unutrašnji saobraćaj na Štadlerima.
Priča se i o BGvozu da će Kinezi da preuzmu taj projekat, oni jedini imaju kapacitet za tako nešto a verujem da je to kompenzacija za BG-Niš
 
Stvarno lici na ovaj iz Laosa. Mada ako se pravi skroz novi voz za koriscenje u EU, to je druga prica.
To je sve dogovor raznih zelezničkih uprava.
Ako se Orban i Vučić usaglase, ima taj Fuksing da vozi u obe zemlje.

A vozno sredstvo ili ispunjava tehničke uslove ili ne ispunjava.
Upravo tako, Kinezi imaju dovoljno jake odnose sa obe zemlje da se resi ta homologacija, a na njima bi za sada vozile samo srpske masinovodje.
 
Moze li neko da pojasni: Problem sa geometrijom se odnosi samo na deonicu kod tunela Cortanovci gde je Vmax smanjena sa 200 na 180, i sustinski nema veze sa velikim kasnjenjima koja su posledica kradje kontaktne mreze?
 
Zar se uopste isplati dodavati potpuno novi tip i proizvodjaca za samo 5 komada? Ne sumnjam da ima dodatne troskove odrzavanja, delova, obuke masinovodja i sl, pa koliko je onda jeftinije nego da smo dodali uz onaj kredit za jos po koji flirt?

Mozda se ne isplati nama, ali ima kome se isplati, kad se lepo ugradi.
 
Austrijski OBB je i zvanično otvorio Poslovnicu "RCC-a Southeast", simbolično urađeno je 13. Januara, jer je ovo i 13. preduzeće u okviru OBB-a..

Po izveštaju voziće intermodalne vozove iz Turske i Grčke, odnosno kod nas prugom iz Dimitrovgrada i Preševa prema Severu, zanmiljivo da ne primaju "penzionere" barem sam ja tako čuo..

Tekst je preveden uz pomoć Google Translate:

"ОББ Раил Царго Гроуп (РЦГ) основала је нову филијалу у Београду. Са Раил Царго Царриер - Соутхеаст д.о.о., Србија је сада 13. земља у Европи у којој РЦГ нуди одрживи железнички теретни транспорт у сопственој вучи - односно са сопственим особљем и локомотивама. Нова компанија за железнички транспорт (ЕВУ) ће се углавном бавити транзитним саобраћајем између Турске и централне и југоисточне Европе, чиме ће РЦГ ојачати лидерску позицију на тржишту у Турској.

Извршни директор РЦГ Клеменс Форст: „Као одржива логистичка окосница европске привреде, сада можемо да понудимо српској индустрији ефикасну и одрживу везу са нашом мрежом (ТрансНЕТ). Сопствена вуча у 13 земаља нуди не само предности у погледу трошкова и повећан квалитет, већ и већи степен флексибилности На пример, сада можемо да обављамо транспорт до Турске на две алтернативне руте – преко Румуније и преко Србије – како бисмо били отпорнији на инфраструктурна ограничења."



325426023_577585440853822_5278327737313787080_n.jpg



Tokom ove godine očekuje se i ulazak na Srpsko tržište firma "Bulmarket" & "Enna Transport"..
 
Vrh