To je malo obimniji posao koji tek treba da se radi.Da li je popravljena geometrija koloseka i da li tim deonica ponovo voz ide 200km/h?
Eto, saznadosmo da ćemo kupiti vozove iz Kine.Odslušajte od 10:30
Jel ja to dobro čujem da on spominje novi rolling stock iz Kine, da imaju problem sa rezervnim delovima i da će celokupno održavanje da daju trećoj partiji???? Kako nam je ovo promaklo, kakav je ovo rolling stock iz kine do sad se ovo nije spominjalo. Ja znam da planiraju kupovinu 5 novih brzih vozova za ovu godinu.
Da li su još na snazi lagane vožnje na deonicama pruge Beograd-Novi Sad
Da li je popravljena geometrija koloseka i da li tim deonica ponovo voz ide 200km/h?
Већ смо једном тако "купили" кинеске возове, па стигоше швајцарци. Да сачекамо. Ниједна варијанта Фуксинга не може да саобраћа у Европи, осим ако неће да се гребе странама о пероне, због ширег сандука. Ови причају да воз већ има хомологацију за ЕУ, што није могуће, пошто није још произведен.
Ali rečenica "Danas Srbija ima najveću mrežu železničkog transporta na svetu" pobeđuje sve
Evo ovaj strani video je izašao pre par dana i objašnjava pozadinu cele priče oko kineskih brzih vozova za Srbiju i koji je cilj.
Upravo tako, Kinezi imaju dovoljno jake odnose sa obe zemlje da se resi ta homologacija, a na njima bi za sada vozile samo srpske masinovodje.To je sve dogovor raznih zelezničkih uprava.
Ako se Orban i Vučić usaglase, ima taj Fuksing da vozi u obe zemlje.
A vozno sredstvo ili ispunjava tehničke uslove ili ne ispunjava.
Znači neće skoro biti porpavljenoTo je malo obimniji posao koji tek treba da se radi.
Zar se uopste isplati dodavati potpuno novi tip i proizvodjaca za samo 5 komada? Ne sumnjam da ima dodatne troskove odrzavanja, delova, obuke masinovodja i sl, pa koliko je onda jeftinije nego da smo dodali uz onaj kredit za jos po koji flirt?
Bilo kako bilo, ako neće da ih N1 prežvakava u reportaži kroz koji mesec, bolje da se ubrzaju.To je malo obimniji posao koji tek treba da se radi.