Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kakav ludak jbt... 🤬
Geometrija otisla posle koliko, 8-9 meseci? Stanica u NS se jos uvek renovira, onaj pilicarnik na ulazu/izlazu jos uvek stoji... Nadvoznjak u NS rade 8 meseci i jos nisu zavrsili a zavrsice NS-SU do kraja sledece godine?!

Sto da ne. Nema nikog da je nezadovoljan?
Demonstriraju ili Novosadjani, bune li se?
Ne terba iznositi kritikukad je oko 95% stanovnika vise nego zadovoljno u svojim mikrosvetovima.
 
Kakav ludak jbt... 🤬
Geometrija otisla posle koliko, 8-9 meseci? Stanica u NS se jos uvek renovira, onaj pilicarnik na ulazu/izlazu jos uvek stoji... Nadvoznjak u NS rade 8 meseci i jos nisu zavrsili a zavrsice NS-SU do kraja sledece godine?!
Nije baš valjala ni u početku... A što se tiče stanice ni ono što su uradili ne valja... one nadstrešnice napolju isto imaju rupe i mogu da uđi golubovi, WC, pa već u lošem stanju i onaj granit s kojim su popločali napolju već je propao i nije više ravno... A zbog toliko odugovlačenja sa radovima na nadvožnjaku su već mesecima gužve kod ŽS i bulevaru Jaše Tomića u špicu jer svi idu na njega.
 
Ja kad sam izasao i naleteo (bukvalno) na onaj kavez pao mi mrak na oci, nisam stigao ni da slikam. Bruka i sramota i za Banglades a ne Novi Sad... Tek kad sam seo u taxi video i skele napolju preko cele fasade, a kao renovirano onda pre otvaranja
 
Naravno da nije bilo renovirano, bilo je našminkano za otvaranje...

Što se tiče onih mreža na ulazima one dosta usporavaju izlazak/ulazak, a već danima je jedan od 2 ulaza zatvoren... Tako da je velika gužva na tom jedinom preostalom ulazu kad stigne voz iz BG... Ptice uleću uprkos toj mreži, ali znatno manje nego ranije...

Od nedavno je zaključana i biciklana i odmaralište za pse 🙃 kao i jedan od 2 wc-a, mislim pričam to jer su pompezno otvorili sa svim tim sadržajima, a sada lagano zaključavaju, zatvaraju, sklanjaju... I onaj vakcinalni punk ne radi još od proletos...

Par fotelja je neko odneo iz one "dnevne sobe", ali garniture su tu i tv i dalje radi... WC je u korektnom stanju ali s obzirom da je jedan zaključan taj drugi je mali za celu stanicu... Ima 2 wc šolje i jedan pisoar... Ima i tamo kod bifea čini mi se još jedan wc...

Uveče bude oko 10tak beskućnika sede gore i da sam beskućnik svakako bih pre blejao u NS nego na nesrećnom prokopu...
 
Da li je popravljena geometrija koloseka i da li tim deonica ponovo voz ide 200km/h?
Да ли је поправљена не знам, на једном делу након изласка из Инђије до надвожњака вози 160, после убрзава на 200.
 
"Sve cisterne su sklonjene, pet cisterni se nalazi u stanici kod sela Staničenje, a uvedene su i preventivne mere za taj deo purge pa će se vozovi kretati maksimalnom brzinom od 20 kilometara na čas, a maksimalna masa kompozicije će biti 1200 tona. Za ovu kompoziciju, možemo da izračunamo, njena masa je bila 1600 tona, a takođe, uvedena je i zabrana prevoza amonijaka na pruzi Pirot-Niš. Ne znamo do kada će trajati", rekao je Vasić.


 
Poslednja izmena:
"Sve cisterne su sklonjene, pet cisterni se nalazi u stanici kod sela Staničenje, a uvedene su i preventivne mere za taj deo purge pa će se vozovi kretati maksimalnom brzinom od 20 kilometara na čas, a maksimalna masa kompozicije će biti 1200 tona. Za ovu kompoziciju, možemo da izračunamo, njena masa je bila 1600 tona, a takođe, uvedena je i zabrana prevoza amonijaka na pruzi Pirot-Niš. Ne znamo do kada će trajati", rekao je Vasić.


Dalabu.
 
nase zeleznice se bore sa problemima koji su drugde reseni pre 150 godina
 

Fino putovanje do Požege regionalnim vozom petkom. Vredi za odgledati.
Koliko je potreban sinhron petkom i nedeljom to nije realno. Nadamo se da će dolaskom novih garnitura se ovo ostvariti.
 
Trebalo bi se sto pre zaduziti i kupiti malo vecu kolicinu Stadlera i tako pogoditi dobru cenu po vozu.
Ulaganje bi se isplatilo i verujem da bi se investicija brzo povratila.
 
Nešto sam računao malo. Ako redovi vožnje ostanu ovakvi kakvi su, sa radovima koji su planirani nama neće trebati više od 60 garnitura, međutim ukoliko se stvarno promene stvari uvedu vozovi na sat vremena na dosta pruga, dobiju negde lokalni vozovi, nove relacije (do Sombora, Vršca itd da pokriva FLIRT), sinhroni na NS-BG i BG-NI trebaće nam okvirno 110 garnitura.

U ovo je uključen samo FLIRT, dakle elektrificirane pruge, nisam uključio BGvoz i daljinski saobraćaj koji će držati drugi tipovi vozova
 
Poslednja izmena:
Одакле увереност? Којом математиком?
Pa nisam matematicki racunao ali na osnovu putnika na linijama kao sto su BG-NS, buduce produzenje ka SU, popunjenosti ka VA, ka UE, to sto se pominje sinhron itd to vec govori da je potraznja mnogo velika i da nasih 21 flirt + 3Kiss-a +ovih 18 flirt nece biti dovoljna.
Sigurno ne moze vlada da pogresi ako naruci vozove u velikim kolicinama kad su oni prekopotrebni.
 
Веорватно, али се математика мења, ако се композиција плати скупље од тржишне вредности.

Друго, ако не решимо проблем са обезбеђивањем пруга тј превенција крађа, и на крају, ако се стручни кадар пусти да ради свој посао, можда можемо да причамо о исплативости.
Генерално, колико сам ја схватио јавни превоз је ствар која никад није исплатива, у коју мора да се улаже, а ја ту видим сукоб интереса:
1. Власт има интерес да прода што више горива, јер је половина цене горива некакв намет који директно пуни буџет.
2. А ту су и регистрације, плаћање путарина, осигурања, резервни делови, и што је можда највжније од свега - све је то деценијама разрађен бизнис
3. Јавни превоз иако је користан по свим аспектима, власт нема никакву добит него још мора и да троши новац из буџета. Тј. наша власт се још ниеј научила да скупља кајмак од секундарне вредности.
4. Уз све ово треба да се додају прескупи резервни делови и скуп сервис композција које морамо да терамо у иностранство, што додатно дестимулише тј квари математику о исплативости.
 
Da li je ovo normalno. Dok vi mastate o 200 km/h, dok se zanosite kao klinci, mi nemamo elementarnu povezanost.
Radikali vas rade kao mlade majmune.

1673907324761.png


1673907381266.png
 
Pa nisam matematicki racunao ali na osnovu putnika na linijama kao sto su BG-NS, buduce produzenje ka SU, popunjenosti ka VA, ka UE, to sto se pominje sinhron itd to vec govori da je potraznja mnogo velika i da nasih 21 flirt + 3Kiss-a +ovih 18 flirt nece biti dovoljna.
Sigurno ne moze vlada da pogresi ako naruci vozove u velikim kolicinama kad su oni prekopotrebni.
Poredjenja radi Slovenci su dali oko 300mil evra odjednom za 52 voza - 21 flirt EMU(4), 21 DMU(3) i 10 kiss(3). Mi za 10 godina oko 270mil u tri ture i imacemo 10 vozova manje. Kad se oduzmu vagoni manje na DMU i dodaju kiss-evi, rekao bih da oni i dalje imaju veci kapacitet, a sa vise vozova i jos dizelima sigurno jos i vecu fleksibilnost. Al za vece kupovine treba neko da sedne i isplanira uz ozbiljno ulaganje drzave, a ne samo kad Evropa daje pare
 
А шта ћемо са машиновођама којих нема, модерних депоа по Србији којих нема? Где ћеш да сместиш те возове, ко ће да их вози? Набавка 18 нових ЕМВ се одлагала управо да би се њихов долазак поклопио са завршетком радова у ТПС Земун, јер не би имали где да их сместе.
 
1. Учинити одлазак људи из Србије мање перспективним тако што ће се повећати примања али и побољшати услови рада: плаћени одмори, своја омдралишта, повољни безкаматни/малокаматни кредити за крупније куповине, своја медицина.
2. Сваког ко рекламира "паљење преко гране" као врхунски домет за младог човека - јавно шибање
3. ПОјачати агитацију на нациоанлним фрекфенцијама, рекламирати Србију.
4. На делу учинити останак не само исплативим, већ и престижним.
5. Школи вратити образовну функцију, градиво вратити на ниво 70их, како би се сваки степен вршила филтрација на оне који ће бити помоћни радници, мајсотори, пословође, погонснки инжењери и дипломирани инжењери
6. Најјаче универзитете прве извући из Болоњске шеме (Београд, Нови Сад, Ниш, Бања Лука)
7. За њима остале универзитете
 
1. Ko da poveća, država svojim kancelarijskim moljcima? Mašiš poentu, lustracija, pa kad se isfiltrira 50% nepotrebnih pijavica, onim sposobnim što ostanu će biti duplo veće plate.
2. Mislim da je gore kad se reklamira ostanak uz neki oblik duhovne ili fizičke prostitucije...
3. HahHahahahhaha pa šta sad rade?!
4. Kako?
5, 6, 7. Vide se rezultati tog fantastičnog obrazovanja iz sedamdesetih, od devedesetih na ovamo taman kad su te generacije počele nešto da se pitaju....

No, da se vratimo na temu, i železnica vapi za lustracijom, uklanjanjem dinastija kancelarijskih službenika i zapošljavanjem stručnih ljudi i ljudi koji rade na terenu. To se neće desiti. To je ono što je i spatio prevideo kad je razmišljao o većoj nabavci.
 
1. Учинити одлазак људи из Србије мање перспективним тако што ће се повећати примања али и побољшати услови рада: плаћени одмори, своја омдралишта, повољни безкаматни/малокаматни кредити за крупније куповине, своја медицина.
2. Сваког ко рекламира "паљење преко гране" као врхунски домет за младог човека - јавно шибање
3. ПОјачати агитацију на нациоанлним фрекфенцијама, рекламирати Србију.
4. На делу учинити останак не само исплативим, већ и престижним.
5. Школи вратити образовну функцију, градиво вратити на ниво 70их, како би се сваки степен вршила филтрација на оне који ће бити помоћни радници, мајсотори, пословође, погонснки инжењери и дипломирани инжењери
6. Најјаче универзитете прве извући из Болоњске шеме (Београд, Нови Сад, Ниш, Бања Лука)
7. За њима остале универзитете

Javni interes mora da prevagne nad privatnim interesom investitora.
Ali prvo moraju da budu oslobodjeni mediji jer stanovnistvo uopste ne razme sve sto treba da se uradi.
 
Медији неће бити слободни док власт не буде народна.
 
1. Ko da poveća, država svojim kancelarijskim moljcima? Mašiš poentu, lustracija, pa kad se isfiltrira 50% nepotrebnih pijavica, onim sposobnim što ostanu će biti duplo veće plate.
2. Mislim da je gore kad se reklamira ostanak uz neki oblik duhovne ili fizičke prostitucije...
3. HahHahahahhaha pa šta sad rade?!
4. Kako?
5, 6, 7. Vide se rezultati tog fantastičnog obrazovanja iz sedamdesetih, od devedesetih na ovamo taman kad su te generacije počele nešto da se pitaju....

No, da se vratimo na temu, i železnica vapi za lustracijom, uklanjanjem dinastija kancelarijskih službenika i zapošljavanjem stručnih ljudi i ljudi koji rade na terenu. To se neće desiti. To je ono što je i spatio prevideo kad je razmišljao o većoj nabavci.
1. Држава, да на равно, али то није СНС ба*** узурпатор државе. Тако да у суштини се слажемо
2. Мени такав пример није познат. Подели се. Мој пример је реклама са мегаблеје и оног њиховог оснивача Миће.
3. Сад не раде то. Сад је ово на делу: Сад рад ЈА сам Србија, волите Србију (мене). И сличне релације.
4. Данас, чиме год би се човек бавио једина "похвала" је плата, ако има срећу да је добије. Нема јавног признања. Учитељима, лекарима, судијама, тј свима који носе непродуктивну новту, а чији рад итекако утиче на све. Данас част се даје само курветинама и другом социјалном талогу којима је место у затвору и лудници а не на телевизији или скупштини.
5,6,7. те генерације се више ништа не питају, то је сада пензионер. 90их година, подсетићу ти људи су организовали економију у условима херметичких санкција, грађанског рата и хтели су да све остане у рука Србије. Сада је на власти генарција које се родила седамдесетих а школовала се крајем осамдесетих и деведесетих. Лепота образовања и лудило Болоње тек почиње да се назире "Заврши и пали!"

Лустрација, одвратни термин, који је деведестих коришћен како би се из структура очистио политички неподобни кадар. Јер ново време тражи нове људе. Е па, лустрација нам је довела ове који су сада на власти.
 
Vrh