Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

praguc":1n2hd4c5 je napisao(la):
Uskoro stižu dizel motorni vozovi od „Metrovagonmaša"
BEOGRAD – Železnice Srbije će tokom ove godine dobiti prve dizel motorne vozove za lokalni saobraćaj od firme „Metrovagonmaš” iz Rusije, od koje će kupiti 12 takvih vozova, izjavio je danas generalni direktor Milovan Marković.

Sredstva su obezbeđena zahvaljujući kreditu Međunarodne železnicke banke „Eurofime” od 43 miliona švajcarskih franaka, a na tender srpskih železnica za nabavku dizel-motornih vozova javile su se četiri velike evropske kompanije: „CAF” iz Španije, „ŽOS Vrutky” iz Slovačke. „Metrovagonmaš” i „Gredelj” iz Hrvatske.

Garniture pored kvaliteta i komfora ispunjavaju sve zahteve Međunarodne železničke unije i direktive u vezi sa ekologijom.

Marković je rekao novinarima na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu, gde je održan okrugli sto o restrukturiranju železnica, da se privodi kraju i tender za nabavku 22 ili 23 elektromotornih vozova za međugradski i regionalni saobraćaj.

On je podsetio da će ti vozovi biti kupljeni sredstvima iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj od 100 miliona evra po cenama na evropskom tržištu.

„Taj kredit će biti okončan u naredna tri meseca i rok za isporuku tih vozova je od 18 do 24 meseca”, naveo je Marković i istakao da će u narednom periodu u Srbiju stizati moderni vozovi koji se koriste na najboljim železnicama u Evropi.

Tanjug
objavljeno: 07/06/2011

http://www.politika.rs/vesti/najnov...izel-motorni-vozovi-od-Metrovagonmasa.lt.html

То је онај већ подигнути кредит од 100 милиона за 25 ( :rolleyes: ) емвеова
 
Agencija za borbu protiv korupcije pod hitno jednu ispostavu u Železnice Srbije.
 
Novinari ko novinari cetri firme su se javile oni sad treba da odluce koji ce da kupe 23 kom za 100mil evra koliko iznosi kredit da ponovim biraju izmedju stedlera,simensa,alstroma,i caf :kafa: e sad sto im treba 5 mjeseci da odluce ko je pobjednik to je druga stvar
 
видећемо после тендера. нико ништа не говори, ни до када је отворен ни ко се јавио
 
Pa javila su se cetiri ponudjaca simens,alstrom,stedler,i caf Odluka o pobjedniku i pustanju para iz kredita bice donesena kada se zeljeznica postane holding sa 4 drustva u 100postotnom vlasnistvu drzave inace, zeljeznica zauzina 14posto drzavne teritorije.
 
све 4 фирме имају добре возове :). коју год да изаберу, биће стварно грех акати те возове по садашњим пругама :(
 
Ne vusko nego za medugratski tj za inter city vozove recimo Bg/Ns na sat vrenena
 
Da to su vozovi za unutrašnji inter-city saobraćaj,navijam za Siemens ovaj put..konačno će i linija BG-NS dobiti pristojne vozove..
 
Десиро се и није најбоље показао у Мађарској пошто се редовно кварио.

Siemens desiro

Esztergom.desiro.JPG


Alstom

Deutsche-Bahn-Coradia-Lint.jpg


Stadler flirt

df08202007b.jpg


I moj favorit CAF

3191488533_fc77a96864.jpg
 
Slabo se razumem ali kad sam gledao sajt CAFa mislim da sam video da ima i za železnicu i za tramvaje
verovatno nije najboljie rešenje za železnicu, ali zbog delova, alata, opreme, obuke i održavanja uopšte
broj tamvaja + broj za železnicu, je mnogo jednostavnije , praktičnije , povoljnije i jeftinije .... ako je to spojivo :rolleyes:
 
Alstom mi je favorit ovako vizuelno :kk:

mada gledajuci klipove na youtubu zali Boze tih vozova kakve ih pruge cekaju. Za Srbiju su dresine a ne EMV. :D
 
Nisam znao za desirose da se kvare.Onda nam treba nesto robustno,da ne kazem rusko :)
 
Delija":2wdppb7j je napisao(la):
Десиро се и није најбоље показао у Мађарској пошто се редовно кварио.

а зато су они узели Флиртове.. чудно ми је да је Десиро подбацио.... Сименс има одличне возове, возио сам се са њима и одушевљен сам. такође самс е возио и Бомбардиер Талентом и он ме је исто одушевио.
ма ко год да победи, у сваком случају ће бити бољи од ових прастарих РВР-ова на магистралним правцима
 
Ma kaf pobjedjuje i otvorice servisni centar u srbiji
 
To ne bi bilo lose,da imamo iste marke tramvaje i vozove :vops:
 
Ma metrovagonmaš, taman da nam i buduće vozove za metro prodaju :)
 
JohnnyLee":jmdg14tt je napisao(la):
у сваком случају ће бити бољи од ових прастарих РВР-ова на магистралним правцима

au bre, ti odma izbaci rvr-ove... pa ostaće valjda oni još dugo, nego će one raspade sa kupeima da menjaju novi. ne diraj rvr-ove. :(
 
нисам ја рекао да треба избацити скроз РВР-ове. њих само треба избацити из употребе на магистралним правцима као "брзе" и ИЦ возове. РВР-ови треба да буду путнички возови, мада је боље да их дају Београду за БГВ и Беовоз
 
Vrh