Znali smo. Očigledno više ni to ne znamo.Ili da smo sačuvali Gošu i MIN pa da pravimo garniture sami.
Znamo i mi da kupimo delove i sastavimo.
Ili je baš zaro politička, jer je ta vlast morala konstantno da se udvara proruskom delu biračkog tela. Za vreme DS je prodat i NIS ispod tržišne cene. Paradoksalno, morala je to više da radi nego SNS koja prirodno pokriva veći deo tok biračkog tela.Или просто некоме то није у интересу. Опет, набавка ДМВ 711 је реализована током власти ДС тако да пада у воду прича о политичкој набавци већ се неко од Г17 експерта ту уградио.
Sve to stoji, ali se i dalje nameće pitanje koji je konkretni razlog zbog kojeg su ljudi iz SrbijaVoza naprasno i jednostrano prekinuli pregovore sa CFR-om.Pa kad se trpamo da u sred Evrope budemo ruska gubernija i kupujemo rusko đubre koje nikad ne može da dobije homologaciju za EU. Umesto da smo kupili EU garniture i umesto da plaćamo Rumunima zakup kapaciteta, sami vozimo do tamo.
Pa kad se trpamo da u sred Evrope budemo ruska gubernija i kupujemo rusko đubre koje nikad ne može da dobije homologaciju za EU. Umesto da smo kupili EU garniture i umesto da plaćamo Rumunima zakup kapaciteta, sami vozimo do tamo.
Vozili samo do pogranične stanice. Za to ne treba da se osniva ćerka firma kod nas. Ista priča kao što Hrvati ulaze u Šid,Bugari u Dimitrovgrad ili mi u Mađarsku i Crnu Goru.kako onda Rumuni hoće da voze kod nas? Jesu li imali svoju firnu u Srbiji kad su vozili ovamo?
Neko iz Srbija voza u jednom članku je rekao da kreći ti vozovi od decembra. Međutim bio je jedan članak i to nije bila glavna temaVoz Vršac - Temišvar je stajao na svim stanicama od Timisoara Nord do Stamora Moravita u Rumuniji i na stanici Vršac kod nas. Voz i dalje saobraća do poslednjeg službenog mesta u Rumuniji (Stamora Moravita) kao Regio voz. Za Kikinda - Temišvar već ne znam, ne zna se ni da li će ih biti (pogledaj moj post iznad), jer nema ni nekih detalja sem nekih navoda o planiranom redu vožnje i nekih pregovora između naše i rumunske strane.
Mada, možda na kraju sve bude kako treba. IŽS je ubacila taj voz u red vožnje, možda bi i Rumuni uspeli da to uglave kod njih ako bi naši pristali na finansijske tehnikalije o kojima su pričali. Na kraju krajeva, bilo bi glupo da ove dve linije propadnu jer se dve strane nećkaju oko para. Kao što rekoh, verovatno je procenjeno da te linije imaju dovoljnu finansijsku isplativost čim su je Rumuni predložili a naši to prihvatili na razgovorima.
kako onda Rumuni hoće da voze kod nas? Jesu li imali svoju firnu u Srbiji kad su vozili ovamo?
A što se tiče tog duga SV-a rumunskoj strani...Каква срамота да једно предузеће које представља нашу државу дугује оператеру друге земље до тог нивоа да они обуставе линију и сарадњу. Ма нек постоји сто унутрашњих дугова, ваљда постоји и неки ниво националне части за овакве ствари. Нису то милијарде, то је од границе до Вршца, апсолутно нема смисла. Где је сад Монистар и екипа да се мало избусају у груди како немамо дугова ка комшијама...
Tako su Rumuni saopštili, a naši su u odgovoru na njihovo saopštenje priznali da dug postoji, ali da je to dug Železnica Srbije a ne Srbija VozaA što se tiče tog duga SV-a rumunskoj strani...
Da li postoji uopšte negde neki dokaz o tome? Ili su to samo kuloarske priče koje je neko nekad izgovorio i one tek tako bez provere prihvaćene.
Pitam samo,ne zamerite. Ja čvrst dokaz o tom dugu nisam nigde video.
Ako postoji bilo bi dobro da se ovde prezentuje. Hvala.
@tragac
Од Београда до Вршца је на отвореној прузи брзина 100 км/ч, али је кроз све станице од Панчева до Вршца брзина 40 км/ч, тако да воз свакако успорава. То што ће стати, не успорава га много.
Од Вршца до Темишвара је брзина 80 км/ч. Воз Вршац - Темишвар када је ишао, стајао је само у пограничној румунској станици Стамора Моравица због граничне контроле, а даље није нигде стајао у Румунији до Темишвара.