Meni je logičnije da se uradi konkretan remont sa novim elementima. Ta krpačina staro, prepravljeno, preneseno sa druge lokacije je presipanje iz šupljeg u prazno....Onda neke od tih stanica treba konvertovati u jednokolosek a na drugima zameniti problematične skrwtnice. Koje se mogu možda upotrebiti sa pruga koje se rekonstruišu ili će uskoro biti rekonstruisane. Pruga koja ima potencijal itekako.
Zna i sa vozom da bude predugo zadrzavanje na granici, pogotovo sto npr. u vozu moze biti 10 putnika koji ce obaviti pasosku kontrolu za 15 min, ali ce voz svejedno stajati u stanici jos sat vremena jer mu je tad polazak. To je npr. slucaj sa vozom iz Dimitrovgrada za Sofiju. Takodje i voz Sofija - Istanbul, izgubi se par sati na njihove dve granice.Moram da podelim sa vama jednu anegdotu sa sinoćnjeg putovanja autobusom na relaciji Beč - Beograd zbog čega jedva čekam da krene voz za Beč. Stižemo autobusom na granicni prelaz Röszke jutros u 00 : 15. Mi smo prvi autobus. Znači super nema gužve, sad ćemo odmah da pređemo granicu. Ipak ne. Čekamo 10,20,30 minuta rampa se ne otvara da možemo da idemo na pasošku kontrolu, vozači traže carinika ne mogu da ga nigde nađu. Nakon 40 minuta, vozač uđe u carinu za pasošku kontrolu i zatekne carinika kako spava i hrče. Onda smo čekali još 10 minuta da bi se razbudio. Sve u svemu tek u 01 : 15 krećemo sa pasoškom kontrolom.
A u kontra smeru, ulaz u Madjarsku kod Madjara od mogućih 9 traka, samo 2 trake rade za automobile i na svakih 5 minuta puste po jedan auto i kao rezultat toga je puna medjuzona. A na izlazu iz Srbije nema nijednog auta, ali vaš zato kod Madjara čeka iznaneđenje. A kolona kamiona na izlazu iz Srbije je sinoć bila 6 km.
Kad krene voz za Budimpeštu I Beč, nadam se da ljudi neće morati više da idu drumskim putem Srbija - Madjarska. Uzgred od 1 Januara Hrvatska ulazi u Šengen, što znači nema više kontrole i zadržavanja na HR-HU i HR - SLO granicama. Nadam se da će onda neki autobusi ići preko Hrvatske I Madjarske za Beč onda. Ja svakako kad idem autom u zadnje 2 godine idem uglavnom preko Hrvatske i Madjarske i nikad nisam čekao na granicnim prelazima.
Na svakoj stanici i stajalištu postoji crna tabla sa belim slovom "S", uz mogićnost da ispod nje postoji i za koju je dužinu namenjeno. Ukoliko samo stoji "S", svi vozovi staju tu. Ukoliko postoji za određenu dužinu na toj crnoj tabli, vozovi staju na onu tablu koja označava njihovu dužinuДа ли постоји некакво правило заустављања воза у смислу на којем делу перона стаје ? Мислим на то колико је воз "дубоко" у станици или колико има од предњег дела воза до изласка из станице.
Na pruzi se neće ništa raditi (pored održavanja) do predviđene modernizacije i elektrifikacije cele trase od Pančeva do granice sa RumunijomOnda neke od tih stanica treba konvertovati u jednokolosek a na drugima zameniti problematične skrwtnice. Koje se mogu možda upotrebiti sa pruga koje se rekonstruišu ili će uskoro biti rekonstruisane. Pruga koja ima potencijal itekako.
Da u početku kad prvi put prolaziš.A što dogodine EU uvodi defacto vize celom svetu (ima sve odlike vize ali se vizom ne zove) i ostavljaće se otisci prstiju? Biće zadržavanja na granicama kao devedesetih.
Reče mi Rus iz ržd-a. Čekaće do proleća da vide šta će biti,da se dovrši šta je započeto, pa ako ne bude ništa odoše kući.
Osim ovoga ka Novom Sadu, apsolutno ništa nije završeno do kraja.Занимљиво. Аплицирали су за радове на прузи Ниш - Димитровград у саставу конзорцијума, али нису добили посао, већ Бугари и Италијани. А шта РЖД има да тренутно ради у Србији? Колико знам, све где су радили су завршили. Мислим да су једини у последњих 22 године који су радили реконструкције пруга у Србији, а да су све завршавали у року.
Пре неки (радни) дан је воз у 17:00 из Београда био распродат, а други (исто радни) дан је остало 9 карата. Углавном не остане више од 30 карата. И воз и 16:00 је добро попуњен, не остане више од 40-50 карата.Vrv zbog Zvezdine utakmice popunjen Soko iliti Štroko u sred radne nedelje.
Pogledajte prilog 146296
Vozovi od 16 do 17:30 (i regio i IC) imaju sjajnu popunjenost, dosta više putnika nego na početku. BGvozovi ovih dana prepuni čak i u sred belog dana (vozio sam se oko 7, 11, 14, 15, 17, 18) i svi bili prepuni. Mislim da moraju od sedećeg reda vožnje više kapaciteta da stave, biće velikih problema sa IC vozom (treba ukinuti rezervaciju), a većina koja ne uđe u IC ući će u RE ili REx koji su još punijiПре неки (радни) дан је воз у 17:00 из Београда био распродат, а други (исто радни) дан је остало 9 карата. Углавном не остане више од 30 карата. И воз и 16:00 је добро попуњен, не остане више од 40-50 карата.
Ista situacija, samo sto je Madjar bio jedva budan, svaki pasos pipka po 15-20 sekundi pa puta 70.Moram da podelim sa vama jednu anegdotu sa sinoćnjeg putovanja autobusom na relaciji Beč - Beograd zbog čega jedva čekam da krene voz za Beč. Stižemo autobusom na granicni prelaz Röszke jutros u 00 : 15. Mi smo prvi autobus. Znači super nema gužve, sad ćemo odmah da pređemo granicu. Ipak ne. Čekamo 10,20,30 minuta rampa se ne otvara da možemo da idemo na pasošku kontrolu, vozači traže carinika ne mogu da ga nigde nađu. Nakon 40 minuta, vozač uđe u carinu za pasošku kontrolu i zatekne carinika kako spava i hrče. Onda smo čekali još 10 minuta da bi se razbudio. Sve u svemu tek u 01 : 15 krećemo sa pasoškom kontrolom.
A u kontra smeru, ulaz u Madjarsku kod Madjara od mogućih 9 traka, samo 2 trake rade za automobile i na svakih 5 minuta puste po jedan auto i kao rezultat toga je puna medjuzona. A na izlazu iz Srbije nema nijednog auta, ali vaš zato kod Madjara čeka iznaneđenje. A kolona kamiona na izlazu iz Srbije je sinoć bila 6 km.
Kad krene voz za Budimpeštu I Beč, nadam se da ljudi neće morati više da idu drumskim putem Srbija - Madjarska. Uzgred od 1 Januara Hrvatska ulazi u Šengen, što znači nema više kontrole i zadržavanja na HR-HU i HR - SLO granicama. Nadam se da će onda neki autobusi ići preko Hrvatske I Madjarske za Beč onda. Ja svakako kad idem autom u zadnje 2 godine idem uglavnom preko Hrvatske i Madjarske i nikad nisam čekao na granicnim prelazima.