Nije toliko bitna popunjenost, mnogo značajni podaci su broj prevezenih putnika (po satu itd) i broj putnik kilometara. To je bitno jer kad mi kažemo da su vozovi popunjeni 70 posto to je oko 370 putnika po satu po smeru (Flirt+KISS u periodu od 17:00 do 17:59), dok recimo na relaciji Cirih-Bern 70 posto bi značilo oko 2640 putnika (a vozovi su svakako puniji od toga do tačke gde nema mesta da se sedi, a ide sinhron kompozicija od dva EMV sa po 8 vagona 4 puta na sat). Može mnooogo bolje, ali za takve brojke treba samo vreme. Mi smo rešili prvu fazu, a to je uspostavljanje saobraćaja, sledi mnogo drugih faza koje će doneti ogroman rast putnika, a to su: Fizička (presedački čvorovi), operativna (napredni redovi vožnje usklađeni između modova transporta) i informaciona (aplikacija koja prikazuje presedanja, pa čak i druge vidove, slično što je SBB u švici uradio) integracija, operativna integracija sa ostatkom železnice (bolji red vožnje za presedanja na BGvoz i ostale vozove na mreži), tarifna integracija (da mesečna karta između Beograda i Novog Sada pokriva i lokalni JPP recimo) i širenje mreže. Isto tako podsticati firme da koriste železnicu, NIS prvi od njih. Time dobijamo stalne putnike, pune vozove i mesta za dodavanje polazaka i kupovinu novih vozova.