Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

У праву си, ја сам лоше видео. Но, треба видети хоће ли ти возови заиста ићи, или остати мртво слово на папиру.
Jedan polazak će biti Zrenjanin-Ovča, a da li će i druga dva voza za Prokop imati usputno stajanje u Ovči? Vršački voz tamo ne staje, a mislim da nije stajao ni zrenjaninski dok je još terminirao na Dunav Stanici.
 
Предвиђено је да ова два пара возова до Прокопа стају на Карађорђевом парку, Вуковом споменику и Панчевачком мосту, исто као вршачки возови. И наравно, у свим службеним местима од Панчева главне до Зрењанина. Но, да сачекамо децембар и видимо хоће ли заиста ићи. Питање је има ли довољно ДМВ исправних.

Ovo više liči na Amazoniju ili Sibir, nego na železničku stanicu usred pitome banatske ravnice:

Види се да немаш појма како изгледа Сибир. :D
 
Upravo sam u "Sokolu" (NBG-NS). Utisci:
-Pun;
-Udoban;
-Tačan;
-Brz;
-Ljudi ne poštuju numeraciju;
-Nema "Je l' može da se dogovorimo?" s kondukterima;
-U baru primaju samo keš. 🥴
Vikendom su vozovi puniji, nadam se da će u budućnosti biti puniji i radnim danima jer su to zapravo ljudi koji će stalno putovati vozom.
Što više vreme teče, to ljudi manje poštuju numeraciju, po meni treba ukinuti i samo ostaviti da možeš doplatiti za sedište.
Inače ukinuta je obavezna rezervacija za REx vozove i može da se kupi karta u vozu

Btw. mislim da si se vozio u istom vozu kao toma mona, barem mi tako liči jer je kačio iz sokola na instagram
 
Poslednja izmena:
Ту има доста и до локација самих станица...мада и радним даном је попуњеност око 55% што је сасвим ок.
 
Радним данима у 16:00 и 17:00 из Београда буде и преко 75%, а петком и преко 90%. Што се тиче запослених, могли би коначно да уведу претплатне карте и за ИЦ без обзира да ли ће и даље карта коштати 400 (380) дин.

Иначе, НИС и није тако далеко од станице Нови Београд, четири станице трамвајем или деведесетпетицом. Могу да организују и свој аутобус за тих 2 километра. Свакако лакше него да организују аутобус из Новог Сада.
 
Да, НИС баш и није добар пример предузећа које благонаклоно гледа на превозно средство које не користи нафту. Али зато су програмери одушевљени. Баш сам на новобеоградској железничкој станици срео познаника програмера који је пословно ишао негде на Нови Београд. Знам да се не вози јавним превозом, али ИЦ возом је одушевљен. С обзиром на гужве на ауто-путу од града ка аеродрому, али чак и даље ка Новом Саду, време путовања аутомобилом може значајно да варира. Воз има ту предност да не зависи од осталог саобраћаја. Само је битно да и јавни превоз до железничких станица буде поуздан.
 
Nije toliko bitna popunjenost, mnogo značajni podaci su broj prevezenih putnika (po satu itd) i broj putnik kilometara. To je bitno jer kad mi kažemo da su vozovi popunjeni 70 posto to je oko 370 putnika po satu po smeru (Flirt+KISS u periodu od 17:00 do 17:59), dok recimo na relaciji Cirih-Bern 70 posto bi značilo oko 2640 putnika (a vozovi su svakako puniji od toga do tačke gde nema mesta da se sedi, a ide sinhron kompozicija od dva EMV sa po 8 vagona 4 puta na sat). Može mnooogo bolje, ali za takve brojke treba samo vreme. Mi smo rešili prvu fazu, a to je uspostavljanje saobraćaja, sledi mnogo drugih faza koje će doneti ogroman rast putnika, a to su: Fizička (presedački čvorovi), operativna (napredni redovi vožnje usklađeni između modova transporta) i informaciona (aplikacija koja prikazuje presedanja, pa čak i druge vidove, slično što je SBB u švici uradio) integracija, operativna integracija sa ostatkom železnice (bolji red vožnje za presedanja na BGvoz i ostale vozove na mreži), tarifna integracija (da mesečna karta između Beograda i Novog Sada pokriva i lokalni JPP recimo) i širenje mreže. Isto tako podsticati firme da koriste železnicu, NIS prvi od njih. Time dobijamo stalne putnike, pune vozove i mesta za dodavanje polazaka i kupovinu novih vozova.
 
Nijesam video Monu, mada, bio je pun voz, možda se zavukao negde.
Ergo, povratni voz je bio prazniji.
Par usputnih sa ŽS NBG.

Na poslednjoj: Iskopana je kanalica za barijere pre rampi.
IMG_20220925_173923.jpg
IMG_20220925_173957.jpg
IMG_20220925_174003.jpg
IMG_20220925_174258.jpg
 
Da, što se tiče voza Bg-NS išao sam dosad jedno 5-6 puta tamo i nazad i ljudi ne poštuju numeraciju, meni isto sjednu na mjesto, a i ja nekad sjednem ako mi se više sviđa, npr. da je do prozora ili da je sjedište u pravcu vožnje. Uglavnom nikada nije bilo problema, nit sam ja kada od nekoga tražio da ustane niti je od mene neko, uglavnom se ljudi dogovore.
 
Ja još uvek ne znam kako su rešili pitanje numeracije sedišta za Er Srbijine putnike BEG-JFK-BEG, ako takvih uopšte ima.
 
Ja još uvek ne znam kako su rešili pitanje numeracije sedišta za Er Srbijine putnike BEG-JFK-BEG, ako takvih uopšte ima.
Mislim da je ta akcija prošla, više ne važi.
Po meni treba ukinuti ovakav sistem, pravi konfuziju. Ko želi rezervaciju nek doplati malo, nek uvedu u online odabir sedišta kao u bioskopima, nije to neka nauka. Treba primeniti model kakav postoji u Nemačkoj, Švajcarskoj itd gde jednostavno sedneš gde ima mesta, a možeš rezervisati.

Dobar znak je da slušaju i da su ukinuli ovaj sistem za REx
 
Тад корона сад Украјина. Пољска се нервира не могу да раде...
 
Vrh