U redu vožnje stoji 3 voza Zrenjanin-Beograd-Zrenjanin, Zrenjanin-Novi Sad nema ništa. Pored ovoga Temišvar-Kikinda i Temišvar-Vršac se vraćajuOzbiljno, imaš li proverene informacije? A Zrenjanin-Novi Sad?
U redu vožnje stoji 3 voza Zrenjanin-Beograd-Zrenjanin, Zrenjanin-Novi Sad nema ništa. Pored ovoga Temišvar-Kikinda i Temišvar-Vršac se vraćaju
Mašala. Još kad bi uveli neki polazak i do Pančeva Vojlovice, bilo bi super. A mogli bi i neki od 3 prijepoljska RE voza da produže do Vrbnice. To je poslednja stanica pre Crne Gore, a ne Prijepolje Teretna.U redu vožnje stoji 3 voza Zrenjanin-Beograd-Zrenjanin, Zrenjanin-Novi Sad nema ništa. Pored ovoga Temišvar-Kikinda i Temišvar-Vršac se vraćaju
Ja sam video 2x Beograd Centar-Zrenjanin i 1x Ovča-Zrenjanin sa presedanjem od par min a BGvozЈа сам у реду вожње од децембра видео само један пар ЗР-БГ и један пар ЗР-ПА.
Ja sam video 2x Beograd Centar-Zrenjanin i 1x Ovča-Zrenjanin sa presedanjem od par min a BGvoz
Moraće u jednom trenutku dobiti jaku železničku vezu i sa Beogradom i sa Novim Sadom. Evo kako se to može izvesti. Beograd Centar-Zrenjanin takt od sat vremena, svaki drugi do Kikinde. Isto tako, Novi Sad-Zrenjanin takt od sat vremena, svaki drugi do Kikinde. Ovime se dobija takt od sat vremena na sva tri kraka iz Zrenjanima, uz mogućnost dodatnih vozova u špicu ka Novom Sadu i Beogradu. Moram naglasiti da bi vozovi ka Novom Sadu išli novom prugom preko Žabalja. Ovime bi se Banat sjajno povezao i dobio bi ekonomski zamajac. Jedino bi falila pruga Zrenjanin-Vršac kako bi mogli da imamo i vozove Novi Sad-Vršac preko Zrenjanina. U suštini, kao regionalni metro. Ovako nešto treba uraditi po celoj Srbiji.Bilo je mnogo pokvarenih DM 711 garnitura, valjda će do zime bar neku od njih popraviti.
Sedamdesetih je bilo planova da Zrenjanin dobije regionalni metro do Beograda, to je bilo možda malo previše ambiciozno, ali sramota je da već 4 godine nema ni najobičniji putnički voz koji je imao preko 130 godina.
Hm, koliko bi približno trajala vožnja od Beograda do Zrenjanina? U smislu, da li bi uopšte bio konkurentan autobusima osim po ceni?
Cene:Hm, koliko bi približno trajala vožnja od Beograda do Zrenjanina? U smislu, da li bi uopšte bio konkurentan autobusima osim po ceni?
Samo da ne ukinu stajanje voza na nekim od ovih stanica, koje su toliko oronule da samo što se nisu obrušile: Jabuka, Crepaja, Uzdin. A i prilazni putevi do tih stanica su se pretvorili u džunglu, otkako je putnički saobraćaj obustavljen.Мислим да би тај воз био више примамљивији насељима између Панчева и Зрењанина, куда не пролазе аутобуси БГ-ЗР, а у којима стаје воз. Орловат, Томашевац, Уздин, Ковачица, Дебељача, Црепаја, Качарево, Јабука.
Duh JŽ-a je jak u njima.Primetno je da dosta starijih konduktera ušestvuje u švercu. Meni se desilo jednom da uđe kontrola i proveri sve karte izuzetno detaljno, to je bilo u Sremskim Karlovcima pre par meseci. Dosta se vozim vozovima i nije mi se više desilo. Mora da bude više kontrola i strože kazne, a sa druge strane bolje plate za železničare
Zanimljivo da mlađi kondukteri manje praktikuju to, mada ih stalno spajaju sa starijim kolegama...Duh JŽ-a je jak u njima.