W
WLABmz
Guest
Иначе, ова фотографија се врти по Инстаграму и Твитеру као воз Београд - Бар за време СФРЈ. Међутим, то није тачно. Вагон са слике је вагон Мађарских желелезница и произведен је 90-их.
TGV je novitet u odnosu na te 200km/h vozove. Mislio sam da se ICE pojavio devedesetih, moja greška.Pa i nije baš.
Tada su Italiji već imali ETR 401 na njihovoj brzoj pruzi diretissima.
Nemci su izbacili ICE 1
Englezi su imali njihove intercity 125 brze vozove za 200 km/h.
Cak i rusi su imali brzi voz koji je išao 200 izmedju moskve i petersburga.
Класични интернет фалсификатори у лову на лајкове.Иначе, ова фотографија се врти по Инстаграму и Твитеру као воз Београд - Бар за време СФРЈ. Међутим, то није тачно. Вагон са слике је вагон Мађарских желелезница и произведен је 90-их.
Nema veze, poruka je jasna - davaj vozove! U našem iskustvu, zgužva je bila još veća a doživljaj kompletniji, uz pušenje, cirku, gaženje, razne smradove i temeljno vetrenje spuštenim prozorima. Glavobolja i nazeb skoro zagarantovani.Иначе, ова фотографија се врти по Инстаграму и Твитеру као воз Београд - Бар за време СФРЈ. Међутим, то није тачно. Вагон са слике је вагон Мађарских желелезница и произведен је 90-их.
Ovaj vagon restoran zaista mnogo lepo izgleda. Pre mesec dana izašao je sa remonta iz Goše i
do sada imao je samo jednu vožnju. Pre desetak dana izvesna grupa ljudi iz Nemačke iznajmila
je i platila vanredan voz na relaciji Bgd Centar - Užice u čijem sastavu je, uz još dvoje Z kola, bio i
on. Unutra su postavili prilično jako ozvučenje i bila je prava žurka u vozu.
Sada je vraćen u Topčider gde će da ga ždere vreme. Od sutra se ukidaju dnevni barski vozovi tako
da i nema gde da ide mada mislim da bi bio od koristi i u noćnom barcu.
Pogledajte prilog 144961
Боље да га изнајме некоме него да стоји безвезе. Додуше, крај је сезоне Оптиме па баш и немају коме да га изнајме.Ovaj vagon restoran zaista mnogo lepo izgleda. Pre mesec dana izašao je sa remonta iz Goše i
do sada imao je samo jednu vožnju. Pre desetak dana izvesna grupa ljudi iz Nemačke iznajmila
je i platila vanredan voz na relaciji Bgd Centar - Užice u čijem sastavu je, uz još dvoje Z kola, bio i
on. Unutra su postavili prilično jako ozvučenje i bila je prava žurka u vozu.
Sada je vraćen u Topčider gde će da ga ždere vreme. Od sutra se ukidaju dnevni barski vozovi tako
da i nema gde da ide mada mislim da bi bio od koristi i u noćnom barcu.
Pogledajte prilog 144961
Je l znaš koliko bi bila cena da se iznajmi za žurku vagon? Isto do Ue da ide, i nazad.
Bilo je moderno, npr. Sava i Matoš.Legenda kaže da je do pred raspad Juge
samo do Jadrana vozova iz Beograd
bilo do Kopra, Pule, Rijke, Zadra i Šibenika,
Splita, Ploča i Bara.
Opet džaba sve kad nije bilo moderno,
nije bilo tžv-ova, Beograd-Ristovac npr.
Šalio sam se na račun posta kolegeBilo je moderno, npr. Sava i Matoš.
160km/h luksuza na točkovima.
Zadnja stanica u Srbiji pre Makedonije.
Preševo je bilo pogranična stanica sa Turskom imperijom krajem 19 veka.
Ovakva scena je bila svakodnevno u sezoni u Barcu do 2012, za posle nisam siguran. ja sam se poslednji put vozio na patosu 2010. godine. Kompozicija sa dvocifrenim putničkim kolima + autovoz, i bukvalno vrata ne mogu da se otvore. Ljudi sede na onom delu vrata što piše da se ne staje nogama.
Zanimljivo, Cesi takode uzeli 50 Vectrona sa vamx 230 km/h, Vectroni MAV Starta po konfiguraciji RailJeta imaju vmax 160 km/h. https://press.siemens.com/global/de...sauftrag-fuer-lokomotiven-und-service-von-denhttps://www.skyscrapercity.com/threads/hungary-railways.578973/page-38#post-180282957
Мађарске железнице набављају 50 Siemens Vectron локомотива, као и 39 вагонских композиција од 7 и 9 вагона, уз опцију набавке додатних 10 композиција. За Београд је предиђено да саобраћају композиције од 7 вагона.
Vectroni MAV Starta po konfiguraciji RailJeta imaju vmax 160 km/h.